GUDE LAUNE Svenpanel v2.3

Und do git dr Sven no e Zuegoob...
Gebt noch a bisi... noch a bisi glaines bisi bisi glaines, ok?!

SCHEISSE... SVEN PANEL-OBERHAMMER!!!*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:Do hani no öppis gfunde zum Sven...
GUDE LAUNE Svenpanel v2.3![]()
Und do git dr Sven no e Zuegoob...
Gebt noch a bisi... noch a bisi glaines bisi bisi glaines, ok?!![]()
Wenn Pillenschluckern mit Kiffern ustuschisch, chönntme meine du schribsch vomene FCB MatchSauhund hat geschrieben:Ich sage zur Streetparade nur: Scheisse, Scheisse, Scheisse!![]()
![]()
Eine Ansammlung von assozialen Pillenschluckern und besoffenen Pennern, die denken sich verkleiden zu müssen. HASS! Sorry, aber so was bringt mich gleich auf die Palme!![]()
das isch die beschti site: http://www.ump3.de/sites/audio.htmlPascilicious hat geschrieben:Weiss öbber wo me s ganze "Gude Laune" Set ka inezieh? Also nit nur ihm Sven sini abgfuckte Sprüch...grins.. sondern au no dr Sound dezue.
Ha mol was gfunde, aber dr Link isch tot gsi.![]()
Vollgeil! Genau das wo i bruch! thx!Intruder hat geschrieben:das isch die beschti site: http://www.ump3.de/sites/audio.html
hmm nix cho.. muess es dehei probiere.. eh nit so guet im office!Intruder hat geschrieben:nei muesch die eifach dureclicke. Mängmol muesch warte bis die download slot parat isch. Isch halt je nach link anderscht. Muesch eifach immer luege wo download oder eso stoht. Aber ich ha mi no nie miesse registriere...
Svens TimeWarp Set ischIntruder hat geschrieben:das isch die beschti site: http://www.ump3.de/sites/audio.html
Scho viel abchecktIntruder hat geschrieben:Mol es par Vorschläg:
- Loco Dice Live at Crowbar
- irgendei Richie Hawtin set
- e Ricardo Villalobos
- Satoshie Tomie SAW Records
- Tiefschwarz Timewarp
- Chris Liebing Timewarp
- James Holden Kiss 100
Check mol dr Jesper Dahlback ab. Isch sone bessere Private Style... ah jo dr Carl Cox könnt au no öbbis si...*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:Scho viel abcheckt![]()
Hets au gueti Electro/Techhouse Mixes drunter?
So Minimal-Züg gfallt mr nid so, Tiefschwarz hani nid könne suuge...
Damn, mi Mühli git immer dr Gaischt uff wenni mehreri Mixes am downloade bi, binis bitz z ungeduldig![]()
![]()
P.S. Feierei, Aldeeeeeeeeeeeeeeeeer! Gude Launeeeeeeeeeeee!![]()
Dammi, was macht dä Thread uff dr 2.Syte?!Pascilicious hat geschrieben:@ Bebbi: Was machsch du so früeh scho do ine??? Kasch es nüme ushalte..haha. mmmtttzz mmmmtttzzz bum bum.
Do gseht me wieder, eifach en Übername geh, wenn me se nid kennd und hindedure no usglached dängg. Sie isch ächde Kult, isch sit de Schlotterbeckzite debi! Anderi sind zu dere Zit no als zwei Teili exischdierent umenander treit worde.*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:Hehe bi uns het die aifach "s Technoömi" gheisse![]()
Bekannt ussem UTOPIA und jedere sunschtige technoide Hundsverlochete![]()
Do gseht me widr, aifach druff los motze ohni d Fakte z wüsseHeaven Underground hat geschrieben:Do gseht me wieder, eifach en Übername geh, wenn me se nid kennd und hindedure no usglached dängg. Sie isch ächde Kult, isch sit de Schlotterbeckzite debi! Anderi sind zu dere Zit no als zwei Teili exischdierent umenander treit worde.![]()