hehe so wäre mir abr no mehr motiviert gg euch zkickeDigge hat geschrieben:es isch im gspröch, aber mir spieler sin uns no am wehre! aber wär zahlt cha denn halt au entscheide... mol luege, hoffe mr es git e anders modäll!
Neue Shirts und Sponsoren in der ASL
- Lukas Podolski
- Benutzer
ich frag mich allerdings, warum das lächerlich sein sollte?carigool hat geschrieben:zürcher händ kei gäld um d europacup uswärts spiel zfinanziere, darum miend bei reiseveranstalter als hauptsponsor zha! so lächerlich![]()
tui und hotelplan

Und der FC Thun in der Champions League.... Frutiger......san gallo hat geschrieben:ich frag mich allerdings, warum das lächerlich sein sollte?wer zahlt regiert. und ehrlich gesagt lieber ein unternehmen, das bekannt ist, als eines, wo man nicht mal wirklich weiss, woher die das viele geld fürs sponsoring nehmen (zb. gate24 beim fcsg)...

-
- Erfahrener Benutzer
wo het's do e lyybli?!?sergipe hat geschrieben:St. Gallen
i gsee numme wäärbig

mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.