wie scho bi dr vespa, du bisch mr eifach immer e schritt z frieh draZemdil hat geschrieben:jo, hett guet klappt![]()

bemerkenswert in deinem alter!
wie scho bi dr vespa, du bisch mr eifach immer e schritt z frieh draZemdil hat geschrieben:jo, hett guet klappt![]()
stimmts eigentlich dass bi lüt in dim alter d hälfti vo dinere schrumpfvorhuut bim gschlächtsakt im trockene blibt?Zemdil hat geschrieben:Versöhnigsnümmerli?![]()
schick du im babbe scott lieber mol e fetteli vo dinne 80c's...denn gits e stimmf_i_u_e_FCB!! hat geschrieben:jo umbedingt...
das bezwifli stark...wenn ich so stundesätz und d leischtig bi de beamte alueg...Zemdil hat geschrieben: Ich heusch nid wahnsinnig viel, versproche.
Minute 0-30: Zemdils sabber abputzeZemdil hat geschrieben:wenn? wo?
hesch drei Stund Zytt?![]()
Vergiss mi Agebott mit em guete Tipp schnäll wieder!!!Scott hat geschrieben:Minute 0-30: Zemdils sabber abputze
30-60: Gehhilfe versorge
60-175: Warten auf Erektion
175-176: Schuss ab
176-180: Trösten
?
Ha gmeint alti Lüt händ e Sinn für Humor? Oder sinds die Digge? Wobi, das wärsch du jo au?!Zemdil hat geschrieben:Vergiss mi Agebott mit em guete Tipp schnäll wieder!!!![]()
Isch das bi Dir deheime "zum Lamm"?Zemdil hat geschrieben:Jetzt gitt's denn bald e Gratisbilljeh für e Fahrt durch 's Gläbbergässli.![]()
fiue, e Frau mit Stil?f_i_u_e_FCB!! hat geschrieben:meinsch nur mit dem chasch di mit mir versöhne...??![]()
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
shemale?Diggi_Eier hat geschrieben:fiue, e Frau mit Stil?![]()
dschuldigungZemdil hat geschrieben:wird luschtig!!!![]()
Also nur vo däm, was y so vo dir do inne lies und das het so ziemlich mit Blose z'due ka, dass dini Tittegrössi pryys gisch und spitz wie'ne Moore bisch....?f_i_u_e_FCB!! hat geschrieben:wiso nit?du kennsch mi jo sooo guet...
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.