Militär UT- wie?

Der Rest...
bslrules
Neuer Benutzer

Militär UT- wie?

Beitrag von bslrules »

Also, ich ha RS gmacht, UO gmacht, Korpi abverdient, bi jetzt Wachtmeister noch em erste WK, aber mir hets jetzt wirklich dr Nuggi useghaue mit dem Scheissverein. Ha eifach kei Bock me druff mi dr ganz Daag z verarsche loh und es belaschtet mi au wirgligg psychisch. Zuedem schliessi mi Studium neggscht Johr ab und will eigentlich lehre anstatt in WK z goh.

Ich ha drum beschlosse, mi uss dem Verein abzmälde. Het ebber Tips wie me das agoht. Wo muess y mi mälde weg de psychische Problem? Privatarzt/Psychodoc oder irgendwo bim Militär?

Wär froh um jedi Hilf, villicht kha jo ebber uss perseenliger Erfahrig brichte.

Gruess

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Ging bis zum Wachmeister bevor dir die Erleuchtung kam? ;)

Gretchen_Modermöse
Benutzer

Beitrag von Gretchen_Modermöse »

bslrules hat geschrieben:Also, ich ha RS gmacht, UO gmacht, Korpi abverdient, bi jetzt Wachtmeister noch em erste WK, aber mir hets jetzt wirklich dr Nuggi useghaue mit dem Scheissverein. Ha eifach kei Bock me druff mi dr ganz Daag z verarsche loh und es belaschtet mi au wirgligg psychisch. Zuedem schliessi mi Studium neggscht Johr ab und will eigentlich lehre anstatt in WK z goh.

Ich ha drum beschlosse, mi uss dem Verein abzmälde. Het ebber Tips wie me das agoht. Wo muess y mi mälde weg de psychische Problem? Privatarzt/Psychodoc oder irgendwo bim Militär?

Gruess
Saisch, kasch nüd me Frässe, nüd me Schloofe, gohsch vorhär zem Arzt und saisch, wärsch depressiv druf und är sell dr pro forma Seropram vrschryybe und e Attescht gäh.

Gohsch denn irgendwie spöter z'Lieschtel vor e Kommitée, die luege dr Fummel aa, nicke kurz und das war's...
Anonym sind wir schon, jetzt werden wir Alkoholiker
-----------------------------------------------
"Karrieremänner haben schlechteres Sperma - das ergab eine mündliche Umfrage unter tausend Sekretärinnen." Harald Schmidt

BB85
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BB85 »

frag mal HKV oder Cigan...
Pädophile, arbeitslose Inzestbrüder - Willkommen in Dortmund

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

Hmm weiss ja nicht wie das jetzt ist, aber mein Cousin hat angegeben, dass ihn der Gebrauch von Waffen und so psychisch belasten würde und dass er das nicht länger verkraften würde. Hat jedenfalls funktioniert
Hey was schaust so dumm. Noch nie ne Signatur gesehen?!

Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

es reicht ird aus, wenn du behauptest, dass du jeden offizier auf der stelle exekutierst, wenn man dir befehle erteilt. denn du allein bist derjenige, welcher hier irgendwas zu befehlen hat. :D
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

Taratonga
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taratonga »

Träxli hat geschrieben:Hmm weiss ja nicht wie das jetzt ist, aber mein Cousin hat angegeben, dass ihn der Gebrauch von Waffen und so psychisch belasten würde und dass er das nicht länger verkraften würde. Hat jedenfalls funktioniert
nach RS, UOS und diversen WK's? :p

Eric B.
Benutzer

Beitrag von Eric B. »

bslrules hat geschrieben:Also, ich ha RS gmacht, UO gmacht, Korpi abverdient, bi jetzt Wachtmeister noch em erste WK, aber mir hets jetzt wirklich dr Nuggi useghaue mit dem Scheissverein. Ha eifach kei Bock me druff mi dr ganz Daag z verarsche loh und es belaschtet mi au wirgligg psychisch. Zuedem schliessi mi Studium neggscht Johr ab und will eigentlich lehre anstatt in WK z goh.

Gruess
Ich bi au erscht nach dr RS uuse. Muesch zumene Psychiater (nid husarzt oder so) goh, dini psychische problem schildere (übertriebe natürligg)- dr Psychiater schribt dir den ä UT-Zügniss. denn muesch nos glyche vor de militärspychiater verzelle et voilà.

Die vom militär werde dies UT-Zügnis akzeptiere, sie händ d'hose voll, dass im fall sie die nit UT spreche öbbis passiert (selbstmord oder so).

Drück dr dr Duume.

beginner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von beginner »

nur Meitlis mache UT!

Gretchen_Modermöse
Benutzer

Eric B. hat geschrieben:Ich bi au erscht nach dr RS uuse. Muesch zumene Psychiater (nid husarzt oder so) goh, dini psychische problem schildere (übertriebe natürligg)- dr Psychiater schribt dir den ä UT-Zügniss. denn muesch nos glyche vor de militärspychiater verzelle et voilà.

Die vom militär werde dies UT-Zügnis akzeptiere, sie händ d'hose voll, dass im fall sie die nit UT spreche öbbis passiert (selbstmord oder so).

Drück dr dr Duume.
Huusarzt het bi mir glängt... är het aifach Alibi- Medikamänt vrschriebe ;)
"Karrieremänner haben schlechteres Sperma - das ergab eine mündliche Umfrage unter tausend Sekretärinnen." Harald Schmidt

bslrules
Neuer Benutzer

Beitrag von bslrules »

Ging bis zum Wachmeister bevor dir die Erleuchtung kam?
Jo noch dr Matur ischs mr ebbe glychgültig gsi. Hauptsach mol e Pause vo dr Schuel. Aber jetzt bini au nümm 20 und ha eifach bessers z'tue als mi vo e paar Mongos afigge z'loh. :(

Vor allem bini (wie alli uss minere KP) mit dr Armeereform umteilt worde. Ich mach jetzt ebbis anders als ich glernt ha. :mad: Und denn heissts no ich muess Lektione mache (d.h. de Soldate Sache erkläre woni sälber nid kha). Chumm mr jo wie dr gröscht Depp vor... :o

Merci bis jetzt für d Tips. Mach glaub wirgligg ein uff psycho. S' isch jo au so ass es mi zimmlig stresst...

Gretchen_Modermöse
Benutzer

bslrules hat geschrieben:Jo noch dr Matur ischs mr ebbe glychgültig gsi. Hauptsach mol e Pause vo dr Schuel. Aber jetzt bini au nümm 20 und ha eifach bessers z'tue als mi vo e paar Mongos afigge z'loh. :(

Vor allem bini (wie alli uss minere KP) mit dr Armeereform umteilt worde. Ich mach jetzt ebbis anders als ich glernt ha. :mad: Und denn heissts no ich muess Lektione mache (d.h. de Soldate Sache erkläre woni sälber nid kha). Chumm mr jo wie dr gröscht Depp vor... :o

Merci bis jetzt für d Tips. Mach glaub wirgligg ein uff psycho. S' isch jo au so ass es mi zimmlig stresst...
Wird jo als wie lächerlicher dä Verein... freu di uffe Zivilschutz, do machsch wenigschtens ebbis Sinnvolls und kasch dr sogar mol am Nomidaag e Bierli mit de Kollege gönne.

Für 10 Stutz kriegsch e Sondermenue, wenn dr richtig Koch hesch und di getrausch z'frooge.

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

Taratonga hat geschrieben:nach RS, UOS und diversen WK's? :p
Ich glaub nach irgend nem WK weiss auch nicht mehr genau, jedenfalls die RS hat er noch durchgezogen damals... wäre ja sonst arbeitslos gewesen nach der Lehre hehe
Hey was schaust so dumm. Noch nie ne Signatur gesehen?!

Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***

aber nid dr Josef

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Zemdil hat geschrieben:http://www.gsoa.ch/soldat/
Der Panzerknacker ist eine Zeitung der GSoA speziell für Rekruten.

Bravo Zemdil...

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)

aber nid dr Josef

Stanislaw
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stanislaw »

Zemdil hat geschrieben:http://www.gsoa.ch/soldat/
Bisch dört Ehremitglied?
Frog di dure!

Offizieller OT-Bundesrat auf Lebenszeit

fineline
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fineline »

also mi kolleg hett eine uff assozial gmacht. iscsh immer überalll ellei gsi, hett mit niemerem gredet und hett bim psychoteset aagäh, dass är nid mit andere lütt cha schaffe. bi dr psychologin hett är denn gseit, dass är agressiv wird, wenn är mit andere lütt zämme schaffe muess. am oobe isch är denn als ut hei gange.
aber muesch uffpasse. e andere kolleg hett au eimne uff psycho gmacht. dä isch jetzt zwar ut, darf aber uff läbzitte kei auto meh fahre...

beginner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von beginner »

fineline hat geschrieben: aber muesch uffpasse. e andere kolleg hett au eimne uff psycho gmacht. dä isch jetzt zwar ut, darf aber uff läbzitte kei auto meh fahre...
richtig so!

Taratonga
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taratonga »

fineline hat geschrieben:aber muesch uffpasse. e andere kolleg hett au eimne uff psycho gmacht. dä isch jetzt zwar ut, darf aber uff läbzitte kei auto meh fahre...
*autsch :rolleyes:

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

fineline hat geschrieben:also mi kolleg hett eine uff assozial gmacht. iscsh immer überalll ellei gsi, hett mit niemerem gredet und hett bim psychoteset aagäh, dass är nid mit andere lütt cha schaffe. bi dr psychologin hett är denn gseit, dass är agressiv wird, wenn är mit andere lütt zämme schaffe muess. am oobe isch är denn als ut hei gange.
definitiv die bescht variante...autoritätsschwierigkeite...droge abhängigkeit..
gstörts verhältnis zu mitmensche und familie...so lüüt könne si nid bruche..
resp.. so lüüt schicke si am 12i scho heime...
-- prime crime --

"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

cigán hat geschrieben:autoritätsschwierigkeite...droge abhängigkeit..
gstörts verhältnis zu mitmensche und familie...
Hesch erfahrig seisch...

aber nid dr Josef

HKV
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HKV »

cigán hat geschrieben:definitiv die bescht variante...autoritätsschwierigkeite...droge abhängigkeit..
gstörts verhältnis zu mitmensche und familie...so lüüt könne si nid bruche..
resp.. so lüüt schicke si am 12i scho heime...
aight 3std ushebig und denne heim go chille - da laufts...
ALLES Z'GÄH ISCH IMMER Z'WENIG

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

Grga Mali hat geschrieben:Der Panzerknacker ist eine Zeitung der GSoA speziell für Rekruten.

Bravo Zemdil...
uff dere Sytte goht's nid numme um dr Panzerknacker, liebe Grga. Muesch halt alles aluege ... :rolleyes:

@ Panzerkreuzer Lausic

298 Diensttäg abglieferet ;)

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***

aber nid dr Josef

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

glichi situation wie bi dir, usser dass es mir scho bim abverdiene dr nuggi useghaue het...

...ich verschieb jetzt eifach jedes joor dr wk...sehr erfolgrich...und bi bald alt gnueg zum keine me miesse mache. git immer e guete grund zum verschiebe, nid nur im studium (priefige, oder seisch muesch schaffe will sunnsht kei geld für studium hesch etc) und nochär luegsch dass dr arbetgäber immer e grund het zum absage.
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

4053
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 4053 »

i bi nach öbbe 5 WK's usgstiige, kei problem gse. isch aber au altersabhängig.
witeri relevanti pünggt: arztkoschte/psychiaterkoschte und dr militärersatz bis 30ig. das muesch bedängge, bevor de dich entschliessisch.

mi ahliege isch gse, wott mi nid vo so junge wänggrs umediktiere loh, wie damals in dr RS, denne het meh das schöne tendenziös ine textli verpaggt (schlof und konzentrationsschwirigkeite erfunde etc..), das isch an d UC gange, ich bi ihglaade worde, und nach 5min hani dr UT stämpl gha.

khas jedem empfähle, wenner s gäld wott ufbringe.

mir hets au dr nuggi glüpft, dräcksverein.
FREYSTAATBASEL 2003

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

4053 hat geschrieben:i bi nach öbbe 5 WK's usgstiige, kei problem gse. isch aber au altersabhängig.
witeri relevanti pünggt: arztkoschte/psychiaterkoschte und dr militärersatz bis 30ig. das muesch bedängge, bevor de dich entschliessisch.

mi ahliege isch gse, wott mi nid vo so junge wänggrs umediktiere loh, wie damals in dr RS, denne het meh das schöne tendenziös ine textli verpaggt (schlof und konzentrationsschwirigkeite erfunde etc..), das isch an d UC gange, ich bi ihglaade worde, und nach 5min hani dr UT stämpl gha.

khas jedem empfähle, wenner s gäld wott ufbringe.

mir hets au dr nuggi glüpft, dräcksverein.
Sag emol wieviel isch denn dä Militärersazz no wenn me scho RS und fympf WK gmacht het? Doch nymmi so viel will du jo scho rächt viel Dienschttäg hesch oddr?

aber nid dr Josef

4053
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 4053 »

Grga Mali hat geschrieben:Sag emol wieviel isch denn dä Militärersazz no wenn me scho RS und fympf WK gmacht het? Doch nymmi so viel will du jo scho rächt viel Dienschttäg hesch oddr?
i zahl no 2.1 %, weiss abeer nid wieviel dääg ich gmacht ha, i ha die sach eifach verdrängt, beziehigswiis voll abgschlosse drmit.
es wär au nuem alli wält gse, fertig zmache, aber i ha eifach d schnauze gstriche vooll gha.
FREYSTAATBASEL 2003

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

4053 hat geschrieben:i zahl no 2.1 %, weiss abeer nid wieviel dääg ich gmacht ha, i ha die sach eifach verdrängt, beziehigswiis voll abgschlosse drmit.
es wär au nuem alli wält gse, fertig zmache, aber i ha eifach d schnauze gstriche vooll gha.
2.1 Pyrozäntt isch abbr immerno heftig! Do wyrd y lieber 3 Wuche go jasse jedes 2. Johr

aber nid dr Josef

4053
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 4053 »

Grga Mali hat geschrieben:2.1 Pyrozäntt isch abbr immerno heftig! Do wyrd y lieber 3 Wuche go jasse jedes 2. Johr
3 wuche jedes joor.....

aber i verstand di, drum hani gseit, isch jedem si entscheidig.

cha nid jasse :D
und noch 2 wuche beiz hesches au gse.... ok es sei denn es isch wee-emm ;)
FREYSTAATBASEL 2003

bugix
Benutzer

Beitrag von bugix »

Am besten gehst du wärend dem WK zum Waffenplatzpfüsiater, der ist nämlich gratis.

Antworten