Resärve scho no aber halt au Wünsch!Diggi_Eier hat geschrieben:Wuas, scho kaini Resärve meh?![]()

Und syt wenn hesch du e Schuel bsuecht, wo dr s'Wort Attribut lehrt? S'Forum bildet halt...Lou C. Fire hat geschrieben:Er redet vo Style und Konsequänz, was bidde het s Eierli mit dene zwei Attribut z due?
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
Los y wünsch mer au jede Morge ufz'wache und vonere Hollywoodschönheit d'Flöte bloose z'beko, aber blyybe mer bitte uffem Bode.Zemdil hat geschrieben:Resärve scho no aber halt au Wünsch!![]()
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
D' Wohrschyynlichkeit, dass mi Wunsch in Erfüllig goht isch um Wälte grösser.Diggi_Eier hat geschrieben:Los y wünsch mer au jede Morge ufz'wache und vonere Hollywoodschönheit d'Flöte bloose z'beko, aber blyybe mer bitte uffem Bode.
sehsch, bisch halt e typische Studi, digge Hals mache, aber wenns drum goht eifachschti Wünsch in d Realität umzsetze dr Schanz iizieh und sich mit em (wenn au kläglich wenig) Erreichte zfride gäh.Diggi_Eier hat geschrieben:Los y wünsch mer au jede Morge ufz'wache und vonere Hollywoodschönheit d'Flöte bloose z'beko, aber blyybe mer bitte uffem Bode.
Dass du das unterschryybe würdsch, isch jo klar. Du hesch in eurer Zweierbeziehig zwar d'Hose aa, aber är säit wie lang dass sie sin.Zemdil hat geschrieben:*unterschreib*
hier liegt wohl der wahre grund begraben.........bye bye wimpy!NKBS hat geschrieben:zieh di bitte erst nachem usscheide/wm sieg vo de italiener zrugg.
Oralapostel hat geschrieben: Vaya con dios.
Bis morgen, Rotoloso.
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
Ich scho aber 's Lucy nid und dr Baslerstab im Fall au nid.Diggi_Eier hat geschrieben:Dass du das unterschryybe würdsch, isch jo klar. Du hesch in eurer Zweierbeziehig zwar d'Hose aa, aber är säit wie lang dass sie sin.
Sin dir wirgligg nid schwul?
mir sinn allerdings uff em beschte wäg drzue........Zemdil hat geschrieben:Ich scho aber 's Lucy nid und dr Baslerstab im Fall au nid.![]()
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
baslerstab hat geschrieben:
Viellicht sin dr's jo und händ's nonig gmerggt?Zemdil hat geschrieben:das redsch du dir numme yy ... äntwäder me isch oder me isch halt nid.
.... wärde kamme das nid.![]()
hmmm e Überlegig isch das wärt, evtl. bisch Du jo au intelligänt, luschtig und good looking, aber mir häns einfach noni gmerggtDiggi_Eier hat geschrieben:Viellicht sin dr's jo und händ's nonig gmerggt?