es goht so! Ich ka jo numme das über mi beurteile und das isch unter aller Sau!Gevatter Rhein hat geschrieben:... der Introtext hier ist geil geschrieben ..

Wieso, habe ich was vergessen?Zemdil hat geschrieben:es goht so! Ich ka jo numme das über mi beurteile und das isch unter aller Sau!![]()
Na ich hoffe doch ein Kompliment. habe mir ja schliesslich extra Zeit dafür genommen...Gevatter Rhein hat geschrieben:Ob die Aussage "Stilistisch hat der Text Ähnlichkeiten mit GV's Breitseiten" eher ein Kompliment oder eine Beleidigung ist, wird sich Jeder selbst denken müssen![]()
????Zemdil hat geschrieben:nei aber bisch knapp am Missbrauch einer Fernmeldeanlage verbyy. Es hett numme e glains wirklichkeitsfremds Bildli no gfählt.![]()
Weil schliesslich auch nur einer der nervigste sein kann. Im Kollektiv wie auch subjektiv.Stanislaw hat geschrieben:wieso keine Mehrfachauswahl???
Na gut, vielleicht hätte ich die Mehrfachauswahl schon tätigen sollen... dann hätte ich diesen reudigen Sohn einer @*%&%%ç aka BS_Igel auch noch mit in die Hölle reissen können.Stanislaw hat geschrieben:Irgendwie glaube ich dies in diesem speziellen Falle nicht...
Als Admin, Forumsscheff, Poweruser chenntsch du doch das obe grad eso ändere, dass dert anstell vom Rotic jetzt dr Vatter chunnt, das isch doch kei Problem mit dine Rächt!Lou C. Fire hat geschrieben:Do sich dr Rotoloso hochoffiziell us em Forum zruggzoge het Quelle kann'r nimmi zem närvigschte User gwählt werde. Ab sofort nimmt s Vätterli Limmat si Platz i und da s Gretli sowieso unfähig isch das entsprächend umzsetze gilt ab sofort: alli em Roti erteilte Stimme zelle fyr s Vätterli!
Mein Wort ist Gesetz!
Ja gaht's na? Nöd ganz bache?Lou C. Fire hat geschrieben:Do sich dr Rotoloso hochoffiziell us em Forum zruggzoge het Quelle kann'r nimmi zem närvigschte User gwählt werde. Ab sofort nimmt s Vätterli Limmat si Platz i und da s Gretli sowieso unfähig isch das entsprächend umzsetze gilt ab sofort: alli em Roti erteilte Stimme zelle fyr s Vätterli!
Mein Wort ist Gesetz!
Y ha entschiide!Gretchen_Modermöse hat geschrieben:Ja gaht's na? Nöd ganz bache?
Dr Roto esch die ganz Saison hie em Forum gseh und het somit au sin Platz verdient. Usserdem esch'r Titelvrtaidiger.
Lou C., wenn ich will entscheid ich sogar über dr Zytpunkt, wenn de dörfsch go Schisse und jetzt schlyych di.Lou C. Fire hat geschrieben:Y ha entschiide!
muesch Di jezz nid so us em Fänschter lehne, numme well Du mir amigs s Toilette-Papier derfsch länge.... tztztztz klassische Fall vo si Platz in dr Gsellschaft nid kenneGretchen_Modermöse hat geschrieben:Lou C., wenn ich will entscheid ich sogar über dr Zytpunkt, wenn de dörfsch go Schisse und jetzt schlyych di.
Ou Lucia, über din Platz in dr Nahrigsketti wänn mer mol rede, wenn-y mol di Chef bi...Lou C. Fire hat geschrieben:muesch Di jezz nid so us em Fänschter lehne, numme well Du mir amigs s Toilette-Papier derfsch länge.... tztztztz klassische Fall vo si Platz in dr Gsellschaft nid kenne
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
Lieb vo dir, merci! Das kasch nochhär au bis zur Pension mache, für jede Kaffi, wo mer derfsch bringe.Lou C. Fire hat geschrieben:Brüller!
Gib dr s näggscht mol zwei Stutz Tringgäld.....
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
ok hesch no nie wirklig gueti Sprüch druf gha, aber dä isch sogar für dini Verhältnis extrem abglutscht, entspricht ungefähr em Kindergarte-Niveau "nei ich immer eins meh..."Diggi_Eier hat geschrieben:Lieb vo dir, merci! Das kasch nochhär au bis zur Pension mache, für jede Kaffi, wo mer derfsch bringe.
Kumm jetzt, aber nid wirgligg? Y ka zwar au sälte Lache über dini Sprüchli, aber muess ich das do iine schriebe? Vrlier di Gsicht nid in dr Wuet, Lucia!Lou C. Fire hat geschrieben:ok hesch no nie wirklig gueti Sprüch druf gha, aber dä isch sogar für dini Verhältnis extrem abglutscht, entspricht ungefähr em Kindergarte-Niveau "nei ich immer eins meh..."