filme im internet gratis schauen??
-
- Erfahrener Benutzer
filme im internet gratis schauen??
wuerde gerne "schindlers list" anschauen.
bin aber auf dem filmgebiet gar nicht bewandert, moechte daher wissen:
ist es moeglich filme im internet gratis anzuschauen??
wenn ja, kann mir jemand von euch mit einer eienr internet adresse, link, etc. dienen??
danke
wenn ja, kann mir jemand von euch mit einer eienr internet adresse, link, etc. dienen??
danke
~+*~~Caniggia**Batistuta~**+
~~+********************+
~~~+******************+
~~~~~+***Maradoo*****+
~~~~~~+************+
~~~~~~~+**********+
~~~~~~~~~+******+
~~~~~~~~~~~+**+
~~~~~~~~~~~~++
~~~~~~~~~~~~++
~~+********************+
~~~+******************+
~~~~~+***Maradoo*****+
~~~~~~+************+
~~~~~~~+**********+
~~~~~~~~~+******+
~~~~~~~~~~~+**+
~~~~~~~~~~~~++
~~~~~~~~~~~~++
-
- Benutzer
Wie wärs mit wewewe.da-ich-auf-urherberrechte-scheisse-schau-ich-den-film-halt-hier-auf-dieser-coolen-illegale-seite.deargentinogaucho10 hat geschrieben:wuerde gerne "schindlers list" anschauen.
danke
-
- Erfahrener Benutzer
hhhaeee, wiae bisch denn du druff??Discoverer hat geschrieben:Habe gehört dass es eine Seite gibt, bei der man sogar gratis Filme anschauen kann, die noch gar nich produziert wurden.... Also eine ganz heisse Seite..
Leider habe ich den link vergessen....

was soell jetz an dim biitrag guet oder lustig si??
maeld di wennd ae adresse weisch, und suenst verharrsch am beste schwiegend in dim stille chaemmerli

~~+********************+
~~~+******************+
~~~~~+***Maradoo*****+
~~~~~~+************+
~~~~~~~+**********+
~~~~~~~~~+******+
~~~~~~~~~~~+**+
~~~~~~~~~~~~++
~~~~~~~~~~~~++
~~+********************+
~~~+******************+
~~~~~+***Maradoo*****+
~~~~~~+************+
~~~~~~~+**********+
~~~~~~~~~+******+
~~~~~~~~~~~+**+
~~~~~~~~~~~~++
~~~~~~~~~~~~++
-
- Erfahrener Benutzer
au fuer di, siehe antwort an andere hampelmaa. dini antwort isch zwar no lustig gsi!Eckfahne hat geschrieben:Wie wärs mit wewewe.da-ich-auf-urherberrechte-scheisse-schau-ich-den-film-halt-hier-auf-dieser-coolen-illegale-seite.de

tuent nid um zueg wele diskutiere wo nid s thema isch. adresse ineschriebe und es hat sich.
gibts denn nichts analog zu kaza?
~~+********************+
~~~+******************+
~~~~~+***Maradoo*****+
~~~~~~+************+
~~~~~~~+**********+
~~~~~~~~~+******+
~~~~~~~~~~~+**+
~~~~~~~~~~~~++
~~~~~~~~~~~~++
~~+********************+
~~~+******************+
~~~~~+***Maradoo*****+
~~~~~~+************+
~~~~~~~+**********+
~~~~~~~~~+******+
~~~~~~~~~~~+**+
~~~~~~~~~~~~++
~~~~~~~~~~~~++
-
- Erfahrener Benutzer
Telebasel kann man per Livestream schauen, jetzt musst du nur noch warten, bis sie wiedereinmal den gewünschten Film zeigen...argentinogaucho10 hat geschrieben:wuerde gerne "schindlers list" anschauen.
danke
-
- Erfahrener Benutzer
ich wirds nochher go abchecke! wenn maes cha bruuche: danke alte!Eckfahne hat geschrieben:Morpheus
Bearshare
Bittorrent
LimeWire
VERDAMMTE SCHEISSE, LERNT ENDLICH ZU GOOGELN!

kei angst, ich ha im vorfeld im argentinische google gluegt, sowiae au im deutschen und no ufere andere argentinische site....unter schindlers list nix eso gfunde.
wiaeni in mim bricht igangs erwaehnt, bin ich nid uf daem gebiet bewanderet und weiss trotz googeln nid mit welem suechbegriff ich muess sueche. wiae waer denn fuer s next mol s zauberwort?
~~+********************+
~~~+******************+
~~~~~+***Maradoo*****+
~~~~~~+************+
~~~~~~~+**********+
~~~~~~~~~+******+
~~~~~~~~~~~+**+
~~~~~~~~~~~~++
~~~~~~~~~~~~++
~~+********************+
~~~+******************+
~~~~~+***Maradoo*****+
~~~~~~+************+
~~~~~~~+**********+
~~~~~~~~~+******+
~~~~~~~~~~~+**+
~~~~~~~~~~~~++
~~~~~~~~~~~~++
-
- Erfahrener Benutzer
was?? was bisch denn du fuer ein??? wo fehlts dir???Mr. T hat geschrieben:Sag mol du gaucho bisch irgendwie bsoffe odr so?

~~+********************+
~~~+******************+
~~~~~+***Maradoo*****+
~~~~~~+************+
~~~~~~~+**********+
~~~~~~~~~+******+
~~~~~~~~~~~+**+
~~~~~~~~~~~~++
~~~~~~~~~~~~++
~~+********************+
~~~+******************+
~~~~~+***Maradoo*****+
~~~~~~+************+
~~~~~~~+**********+
~~~~~~~~~+******+
~~~~~~~~~~~+**+
~~~~~~~~~~~~++
~~~~~~~~~~~~++
Ich glaub dr langsam dass du nid sehr bewandered bisch. Was du bruchsch isch e Peer2Peer Software. Das isch e Software wo sich in e Netzwärk iloggt und du so kasch Dateie ustusche mit andere, also e illegali Sach. Bekant sin für so Sache edonkey oder Bittorrent. Noch dr Installation gisch eifach schindlers list i (luegsch dass es .Avi als Format het und ca. 700 MegaBytes gross isch) und ladischs abe. Denne installiersch no dr DIVX-Codec (findsch uf Google) und wenn de nur e Bild aber kei Ton hesch no dr AC3-Codec. Denne isch dr Obe grettet und du hesch zum erschte mol e File im Internet abeglade und s Urheberrächtgsetz broche! Ich gratulier!argentinogaucho10 hat geschrieben:ich wirds nochher go abchecke! wenn maes cha bruuche: danke alte!![]()
kei angst, ich ha im vorfeld im argentinische google gluegt, sowiae au im deutschen und no ufere andere argentinische site....unter schindlers list nix eso gfunde.
wiaeni in mim bricht igangs erwaehnt, bin ich nid uf daem gebiet bewanderet und weiss trotz googeln nid mit welem suechbegriff ich muess sueche. wiae waer denn fuer s next mol s zauberwort?
Cheeers
-
- Erfahrener Benutzer
supe alte! danke vilmol, das isch doch genau das wonich ha wele, sogar no ae beschriebig mitglieferet! dankeEckfahne hat geschrieben:Ich glaub dr langsam dass du nid sehr bewandered bisch. Was du bruchsch isch e Peer2Peer Software. Das isch e Software wo sich in e Netzwärk iloggt und du so kasch Dateie ustusche mit andere, also e illegali Sach. Bekant sin für so Sache edonkey oder Bittorrent. Noch dr Installation gisch eifach schindlers list i (luegsch dass es .Avi als Format het und ca. 700 MegaBytes gross isch) und ladischs abe. Denne installiersch no dr DIVX-Codec (findsch uf Google) und wenn de nur e Bild aber kei Ton hesch no dr AC3-Codec. Denne isch dr Obe grettet und du hesch zum erschte mol e File im Internet abeglade und s Urheberrächtgsetz broche! Ich gratulier!
Cheeers

~~+********************+
~~~+******************+
~~~~~+***Maradoo*****+
~~~~~~+************+
~~~~~~~+**********+
~~~~~~~~~+******+
~~~~~~~~~~~+**+
~~~~~~~~~~~~++
~~~~~~~~~~~~++
~~+********************+
~~~+******************+
~~~~~+***Maradoo*****+
~~~~~~+************+
~~~~~~~+**********+
~~~~~~~~~+******+
~~~~~~~~~~~+**+
~~~~~~~~~~~~++
~~~~~~~~~~~~++
- dutsh_shulz
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
RSVCD isch au top oder was spricht fir .avi ?Eckfahne hat geschrieben:(luegsch dass es .Avi als Format het und ca. 700 MegaBytes gross isch) und ladischs abe.

die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Dass de mit nur eim Code eifach jede Film kasch luege und es isch Idiotesicher sobald dr Code mol dinne isch, bi rsvcd weisch au nid welle code verwändet worde isch. Und falls es mit em DIVX nid goht isch es halt XVID. Mehr kunnt ebbe nid in Frog und für so N00bs isch das genau s'richtige.bulldogu2122 hat geschrieben:RSVCD isch au top oder was spricht fir .avi ?![]()