muesch so wunderschöön de kassier alächle denn ischs käi problem!
Schni Schna Schnappi?!
- FCB-Staernli
- Benutzer
[quote="neosaeres"]ich ha gmeint du bisch 15?? kunsch du scho ihne?? ]
Eines der Probleme beim Fußball ist, daß die einzigen Leute, die wissen, wie man spielen müßte, auf der Pressetribüne sitzen.
Robert Lembke (1913-89), dt. Fernsehmoderator u. Journalist
soll ich das auch mal probieren?FCB-Staernli hat geschrieben:muesch so wunderschöön de kassier alächle denn ischs käi problem!![]()
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.
[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]
- FCB-Staernli
- Benutzer
e versuech ischs wärt, obwohl du chunnsch wohl au ohni lächle ine, stimmts?nogomet hat geschrieben:soll ich das auch mal probieren?
Eines der Probleme beim Fußball ist, daß die einzigen Leute, die wissen, wie man spielen müßte, auf der Pressetribüne sitzen.
- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
gibt es dort keine altersbeschränkung gegen oben?FCB-Staernli hat geschrieben:e versuech ischs wärt, obwohl du chunnsch wohl au ohni lächle ine, stimmts?
60 Joor ARI-vederci 
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!
ach süsse, du solltest doch wissen, dass das alter nicht das einzige ist auf der welt ...PeppermintPatty hat geschrieben:gibt es dort keine altersbeschränkung gegen oben?![]()
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.
- Millenstein
- Erfahrener Benutzer
- Zeekadeethee
- Benutzer
- Erfahrener Benutzer
das vo dr erschte site(video) d mieh die verschidene mixes abezlade hani mer nonig gmacht aber glaub das chunt no, chasch du die nid ins PIB stelle?Zeekadeethee hat geschrieben:weli version?
- Original Mix
- Italo Mix
- Party Mix
- Kairo Mix
![]()
![]()
würd mi no ernschthaft interessiere jetzt.....köschtlich gsi de thread mit dere musik z lese...
erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist 
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
die absolut besseri Version ... Pro Schnappi Director's Cut uf dr erschti Platz vo de Schwizer ChartsMaster hat geschrieben:looooooool
http://www.stufensite.de/stuff/schnappi_fsk18.mp3
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
- Schranz
- Erfahrener Benutzer
hani geschter inde nachtwiderholig no so halbwägs gseh, leider nur no wo si scho am labere gsi sin....BloodMagic hat geschrieben:übrigens bim Stefan Raab hocke grad die 2 schnappi fraue ... (s chline meitli und ihri Tante Iris)
schniiiiiiiii schnaaaaaaa schnappi
erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist 
Also dass die vom grosse Kanton so e Lied uff de Platz 1 bringe hani jo bis jetzt no nie als unmöglich betrachtet. aber dass das "Lied" in dr schwiz uff platz 1 chönnt cho hätt ich nie dänkt. aber sitt em sunntig isch dä schrott au bi uns uff platz eins. irgendwie scho no frogwürdig und eigendlich himmeltruurig. wär kauft denn dä scheiss????
btw: http://www.radiosaw.de/start.php?schnappi
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
mi brueder...i kauf nur s cover....fi fa ficki....odr schli schla schlecki....fineline hat geschrieben:Also dass die vom grosse Kanton so e Lied uff de Platz 1 bringe hani jo bis jetzt no nie als unmöglich betrachtet. aber dass das "Lied" in dr schwiz uff platz 1 chönnt cho hätt ich nie dänkt. aber sitt em sunntig isch dä schrott au bi uns uff platz eins. irgendwie scho no frogwürdig und eigendlich himmeltruurig. wär kauft denn dä scheiss????
-
Vasil Levski
- Erfahrener Benutzer
-
Vasil Levski
- Erfahrener Benutzer
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
Ich ha's au chum chöne glaube wo ich das hüt ghört ha!....fineline hat geschrieben:Also dass die vom grosse Kanton so e Lied uff de Platz 1 bringe hani jo bis jetzt no nie als unmöglich betrachtet. aber dass das "Lied" in dr schwiz uff platz 1 chönnt cho hätt ich nie dänkt. aber sitt em sunntig isch dä schrott au bi uns uff platz eins. irgendwie scho no frogwürdig und eigendlich himmeltruurig. wär kauft denn dä scheiss????
De Düütsche traut mer so 'ne Gschmacklosigkeit ja no zue, aber das mir i de Schwiiz au scho so wit sind... hmmm...
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)
aso i wüsst do scho no e baar !fineline hat geschrieben: wär kauft denn dä scheiss????