1. bin ich nicht wie "alle anderen"beginner hat geschrieben:natürlich, wenn Du mich sehen würdest, wäre es sowiso schon passiert um dich...alle kommen!!!
2. Komm ich wann ich will und zu wem ich will
3. Geh ich Eagelchen auf den Sack
1. bin ich nicht wie "alle anderen"beginner hat geschrieben:natürlich, wenn Du mich sehen würdest, wäre es sowiso schon passiert um dich...alle kommen!!!
hän doch no eins gmacht gha mit kürbis und no öbbisem dinne...bs_eagle hat geschrieben:Jep, Banane-Kiwi und Aprikose sin scho heftig!
das erinnert mich an einen satz eines sehr dicken mitmenschen:bulldog™ hat geschrieben:y iss jetzt grad e "Mix-it - 3 Nüsse" sabber ...![]()
Sind das nid die, i somene chli grössere wiise Bächer und de hets une am Bode so e Nussfüllig und obedruffe isch eifach naturejogurth u de muesch das mixe... die mit em Egge heisset doch andersch oder nid?beginner hat geschrieben:so mittem egge gäll??? findi uncool. entweder e richtigs Miesli oder e richtigs Joghurt...
Kürbis - Orange isch das glaub gsi... nit sicher!einspielen hat geschrieben:hän doch no eins gmacht gha mit kürbis und no öbbisem dinne...
sogar das isch bööörner gsi...![]()
obwohl ich suscht kürbis hass...
Kürbis ghört definitiv au nid ines Jogurt!bs_eagle hat geschrieben:Kürbis - Orange isch das glaub gsi... nit sicher!
Han i scho abartig lang nüm gseh... isch au jewyls immer mit emne schlechte Mob in de Regal vrtrette gsi! S "Kürbis" hesch au fascht nit drus gschmeggt...
ah stimmt mit orange.bs_eagle hat geschrieben:@einspielen
Ha mi grad uf dr Beginnerpage informiert:
Toni im Glas - Kürbis-Orange - Weitere Produktinformationen
4-Saisons: Herbst (Oktober - Dezember)
Jetzt halt doch endlich mol d Fressi!!!Träxli hat geschrieben:Vo Toni gits amigs die na im Glas Öpfel Zimmt.. bä grussig das Züg.. oder so mit Manderindli u na wasem isch au so hässlich
das isch so wie mandarine ice tea... die frucht ghört zum santichlaus und defintiv niene anderscht ane!Träxli hat geschrieben:Vo Toni gits amigs die na im Glas Öpfel Zimmt.. bä grussig das Züg.. oder so mit Manderindli u na wasem isch au so hässlich
hmmmm...bs_eagle hat geschrieben:Jetzt halt doch endlich mol d Fressi!!!
Danke komm ganz gut alleine mit Eagelchen zurecht...Zemdil hat geschrieben:Gsehsch, Frollein Trachsel ... wärsch e chli nätter gsi zu mir, denn würd ich dir jetzt hälfe!![]()
Fleisch was isch das? Tofuuuuuuuuuuuuuuuuuuu allezSkier hat geschrieben:@ alli
händr dr arsch offe?
yoghurt. . . scho mol öbbis vo fleisch ghört?
uaa, ihr mached mi grad hässig! yoghurt![]()
gang doch mol chli ins fitness oder so. denn gönd au dini vrdammte bryscht ewäg. odr chli go jogge, hä?Grga Mali hat geschrieben:Und wenn du mini Bryscht e chli aluegsch?
Ne spinnsch. Hans einisch gha wo d Fründin vom Brüetsch ufem Vegitripp isch gsi. Hends mi zum ässe iglade.. na ja mit chli Sauce und so chames ässe aber bsunders ischs nid. Da isch mer de es Steak lieberSkier hat geschrieben:issisch das würklig?
ha mol ghört es schmeggt nach rein gar nüt?
wenn jo, wieso isst me denn so ebbis?
jä nu, jedem das seine, usser yoghurt, das iss me eifach nid. punggt.
s'geilschte hesch vergässe!!!!beginner hat geschrieben:Also Fleisch:
S beschte isch immerno e Rindsfilet. do gits nix z hueschte.
Aber au zumne feine Gotlet sagi nid nei.
Lammfleisch isch eigentlich au sehr fein. Gar nid empfähle chani Krokodil, es schmeckt nach nüt. Also wie wennde wasser würdisch ässe!
Antilope schmeckt ähnlich wie Reh, wennme Wild gärn het sehr empfehlenswert!
Zu Hund oder Katz kani nix saage, muess zerscht probiere
Hett sie denn keini Mieseröps oder Bieserüscht? Solang dii Sodehagg guet gfüllt isch findsch sicher neume andersch abhilf...Lou C. Fire hat geschrieben:mögle vöchti, aber s Stiffli wird nid pfiff
(was in Ussicht uf d Frau Trachselschweiss au nid verwunderet!)
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen