Wievill koschtet öppe ä kompletti Neulackierig am auti? Es muess kei Speziallagg syy...
Merci für euri Antworte!!!
Isch au klar Berner händ länger und drum tüürer!Huber hat geschrieben:Thread erst jetzt gesehen.
Also ich weiss gerade von jemandem der seinen Trans Am komplett umlackieren lässt. Preis bei einer Berner Garage max. 3700.- für alle Arbeiten.
Ich denke eher, dass Huber auf der richtigen Spur ist.Dark Coyote hat geschrieben:Isch au klar Berner händ länger und drum tüürer!![]()
ab 2500.- würd ich sage bisch dabei...
Naja ich sehe schon einen Unterschied zwischen ab 2500.- und zwischen 2000.- bis 2500.-Lou C. Fire hat geschrieben:Ich denke eher, dass Huber auf der richtigen Spur ist.
Wenn man einen Kollega hat, der einem diese Arbeiten während einer lauen Phase macht, dann könnte man sowas um die 2'000.00 - 2'500.00 bekommen. Aber sonst? Pfusch gibts natürlich wie immer billiger....
Was sin denn dir fyr linggi Sieche? Wo ych das no gfrogt ha, het kei Sau e konschruggtivi Antwort geh!Lou C. Fire hat geschrieben:@ Thread-Eröffner
Frag mal bei Schäfer GmbH in Reinachan.
Gute Arbeit, faire Preise.
S kunnt dängg immer drufah, wer frogt....Grga Mali hat geschrieben:Was sin denn dir fyr linggi Sieche? Wo ych das no gfrogt ha, het kei Sau e konschruggtivi Antwort geh!
Und jezz reihewys...
http://fcbforum.joggeli.ch/showthread.p ... ilaggierer
Wenn de ernschthaft dra interessiert bisch denn chönt ich evtl. öpert kenne wo öpert anders kennt wo denn d'schöschter ihre Fründ so Lackiererei Sachen betreibt und ganz neben bei kenn ich ihn au persönlich.:-))Grga Mali hat geschrieben:Nei immer nonig... Es goht jo au nid um dr ganz Chlapf, nur um Teili drvo...
Jo sicher bruch y e Nummere, abbr nadyyrligg nur wenn dä au gueti Arbet abliferet. Isch denn das e Garage?strellc1978 hat geschrieben:Wenn de ernschthaft dra interessiert bisch denn chönt ich evtl. öpert kenne wo öpert anders kennt wo denn d'schöschter ihre Fründ so Lackiererei Sachen betreibt und ganz neben bei kenn ich ihn au persönlich.:-))
nei im ernscht. wenn de e nummere bruchsch denn muesch es sage.
Griess Strellc
y könnt dr ev. au widderhälfe. weisch, bi moll sprayer gsi mann!Grga Mali hat geschrieben:Jo sicher bruch y e Nummere, abbr nadyyrligg nur wenn dä au gueti Arbet abliferet. Isch denn das e Garage?
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
Die Antwort het dr Maradoo scho geh am Afang vo mim Thread wo ych obe poschtet ha... Das seit jo scho rächt viel yber d Intelligänzz vo dere Ussag us... Wo isch dä Siech eigentlich?baslerstab hat geschrieben:y könnt dr ev. au widderhälfe. weisch, bi moll sprayer gsi mann!