hallo taucherfreunde & co
in zwei monaten gehe ich für mehrere wochen nach australien. habt ihr mir tipps zu guten tauchspots/tauchschulen im osten australiens?
tauchen im Barrier Reef/Coral Sea
tauchen im Barrier Reef/Coral Sea
[CENTER]©[/CENTER]
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
von airlie beach aus hast du sehr gute möglichkeiten tauchen zu gehen..
airlie liegt etwa in der mitte zwischen brisbane und cairns.. ist n geiles partydorf, mit vielen möglichkeiten!
mit dene bin ich gsi:
http://www.oceaniadive.com
airlie liegt etwa in der mitte zwischen brisbane und cairns.. ist n geiles partydorf, mit vielen möglichkeiten!
mit dene bin ich gsi:
http://www.oceaniadive.com
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
Bi au vo Cairns us gsi, wie d'Unternähmig gheisse hett, weissi nümm (s'gitt Dutzendi).
Achtung, suech Dr eine mit eme sehr glaine Boot/Schiff, falls es das überhaupt gitt!! Das, wo ich erläbt ha, isch e Zuemuetig gsi! Öbbe 40 Taucher plus 100 Schnorchler uff eim Schiff, kei Ahnig, wär wenn ins Wasser goht, kai Ahnig wär Taucher/Schnorchler isch, kai Ahnig wär uff eme zweite Schiff uff See übernachtet und wär zrugggoht, usw.. Absolut unprofessionel und es hätt mi au nid gwunderet, wenn die no öbber uff See vergässe hätte (viellicht hän si jo, aber bi däm Chaos hän si's bis jetzt, 5 Joor drno, nonig gmerkt)!
Au muessi sage, dass ich vom Great Barrier Reef enttüscht gsi bi! Alli Koralle kaputt (au witt usse, mr sin 4h grad uf's Meer use gfahre...). Ha aber au scho anders ghört, ha aber bitz s'Gfühl, die Lütt rede das ame besser, als es isch. Isch emmel kai Verglich gsi zue de Maledive, Ägypte oder Kenia.
Achtung, suech Dr eine mit eme sehr glaine Boot/Schiff, falls es das überhaupt gitt!! Das, wo ich erläbt ha, isch e Zuemuetig gsi! Öbbe 40 Taucher plus 100 Schnorchler uff eim Schiff, kei Ahnig, wär wenn ins Wasser goht, kai Ahnig wär Taucher/Schnorchler isch, kai Ahnig wär uff eme zweite Schiff uff See übernachtet und wär zrugggoht, usw.. Absolut unprofessionel und es hätt mi au nid gwunderet, wenn die no öbber uff See vergässe hätte (viellicht hän si jo, aber bi däm Chaos hän si's bis jetzt, 5 Joor drno, nonig gmerkt)!
Au muessi sage, dass ich vom Great Barrier Reef enttüscht gsi bi! Alli Koralle kaputt (au witt usse, mr sin 4h grad uf's Meer use gfahre...). Ha aber au scho anders ghört, ha aber bitz s'Gfühl, die Lütt rede das ame besser, als es isch. Isch emmel kai Verglich gsi zue de Maledive, Ägypte oder Kenia.
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Dunggts mi amigs au, vor allem sind die maischte Australie-Jünger vorher no nie us dr Schwiiz usegho und rede denn bi Australie vom scheenschte Land uf Erde...Späcki hat geschrieben:Ha aber au scho anders ghört, ha aber bitz s'Gfühl, die Lütt rede das ame besser, als es isch.
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
-
- Erfahrener Benutzer
aso ich weis jo ned wie groos die viecher münd si wo du gseh wilsch, abe rmit hed hai und roche und barracuda glängedsmith hat geschrieben:@ dasto und späcki:
wie gsehts us mit grossfisch? ha gläse im coral sea heds eher me...

i dere region wo ich gsi bi ischs na schwer zsege.. die einte hend glück gha bi ihrne tauchgäng und fischli

jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi