Zeway....Schnitzelbängg
- Schwellemer
- Neuer Benutzer
- Erfahrener Benutzer
Für mich ist "dr Utopisch" ebenfalls sensationell. Ein wilder Bangg, nicht überall zu finden, aber wenn man das Privileg hat, ihm zuhören zu dürfen...
Dr Schorsch mag für sich allein betrachtet wirklich nicht immer die originellsten Texte haben, aber unter uns gesagt, who cares ? Das Gesamtbild mit dem einmaligen Sound, der Präsentation, der Stimme und auch den dauernden Kaspereien der beiden Banjospieler (?) ergibt einfach einen sensationellen Bangg, auch oder gerade WEIL die Texte allein betrachtet nicht immer topclass sind.
Es gibt auch Bängg, wo zu Sechst perfekt gesungen wird, mit wunderschön gemalten Helgen, aber die Präsentation stimmt einfach nicht, Keiner lacht, und nach 3 Versen schleichen sich die Leute aus der Beiz.
Nummer Eins ist und bleibt dr Schorsch.
Dr Schorsch mag für sich allein betrachtet wirklich nicht immer die originellsten Texte haben, aber unter uns gesagt, who cares ? Das Gesamtbild mit dem einmaligen Sound, der Präsentation, der Stimme und auch den dauernden Kaspereien der beiden Banjospieler (?) ergibt einfach einen sensationellen Bangg, auch oder gerade WEIL die Texte allein betrachtet nicht immer topclass sind.
Es gibt auch Bängg, wo zu Sechst perfekt gesungen wird, mit wunderschön gemalten Helgen, aber die Präsentation stimmt einfach nicht, Keiner lacht, und nach 3 Versen schleichen sich die Leute aus der Beiz.
Nummer Eins ist und bleibt dr Schorsch.
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
- Schwellemer
- Neuer Benutzer
genau!Gevatter Rhein hat geschrieben:Für mich ist "dr Utopisch" ebenfalls sensationell. Ein wilder Bangg, nicht überall zu finden, aber wenn man das Privileg hat, ihm zuhören zu dürfen...
vorallem wenn är zur schpoter schtund zämme mit em Super Bebbi (beidi stärnhagelvoll) durch d'glaibasler käller zieht.. absolut dr hammer!!
ich ha letzt joor ime käller(mach jetzt kei werbig
) e sensationelle Bangg ghört, aber weis ebe nüme wie sie heisse...
aber glaubs d Whybuure, oder so ähnlich...
cha sich öper erinerre? händ gummistiefel angha, so e "trube läse" korb am rugge und in öpe 2 värs händ sie es telefon brucht.
würd mi freue wen öper vo euch no dr text hätt, sind wirklich sensationell gsi!!!
grues
aber glaubs d Whybuure, oder so ähnlich...
cha sich öper erinerre? händ gummistiefel angha, so e "trube läse" korb am rugge und in öpe 2 värs händ sie es telefon brucht.
würd mi freue wen öper vo euch no dr text hätt, sind wirklich sensationell gsi!!!
grues
- Versumpfte
- Benutzer
- Versumpfte
- Benutzer
oh ja!!!Legolas hat geschrieben:Dr genialschti Bangg aller Zeiten sinn für my d'Luggebiesser. Schaad gyts die zwei nüm!
dr banggverein brennt, s isch e saich
e stimmig wie am morgestraich
e ganz e schlaue fyyrwehrmaa
schällt em banggdiräggter aa.
dä schreyt, ja herrgott nundedie
was? s brennt scho? dasch jo 2 stund z frieh !
und jetzt d entschuldigung:
es gyt zem glygg bim banggverein
e paar diräggter, nid nur ain.
us däm grund kenne mir au hoffe,
es fyyl sich kain perseenlig troffe.
vrklage kennt ys numme aine,
und das miesst dä sy, wommer meine.
herrligg !!
Gäll die sinn dr Hammer!TAFKAE hat geschrieben:oh ja!!!
dr banggverein brennt, s isch e saich
e stimmig wie am morgestraich
e ganz e schlaue fyyrwehrmaa
schällt em banggdiräggter aa.
dä schreyt, ja herrgott nundedie
was? s brennt scho? dasch jo 2 stund z frieh !
und jetzt d entschuldigung:
es gyt zem glygg bim banggverein
e paar diräggter, nid nur ain.
us däm grund kenne mir au hoffe,
es fyyl sich kain perseenlig troffe.
vrklage kennt ys numme aine,
und das miesst dä sy, wommer meine.
herrligg !!![]()
© by Legolas - all rights reserved
- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
Dr Schuflebuur isch das Johr e totali Enttüschig - wirklig schad! 
60 Joor ARI-vederci 
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!
-
El Capullo
- Erfahrener Benutzer
- Versumpfte
- Benutzer
Tam Tam sin natyrlig au nid schlächt!fcb-flow hat geschrieben:mi favorit: tam tam
PeppermintPatty: Dr Schuflebuur isch das Johr e totali Enttüschig - wirklig schad!
Jo dasch wirgglig schad...dä sch'jo s'letscht Joor yberhaupt nid so schlächt gsi! Am Drummeli het är schiins e paar Värs scho am Afang verhaue...nymme wittergwysst uns so witter! Wirgglig schad!
Jepp dr Utopisch, bsunders sini zwüschesprüch wenn d lüt meine sie miesse no schwaffle oder so... kurz und trogge und pängg
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Versumpfte
- Benutzer
Das mit de Zwyschesprych muess me aber au sau guet könne...dasch s'gliiche wie wenn me am Cortége als Ainzelmasgge unterwäggs isch bim intrigiere! Dasch nid aifach...ÄR kha's!Goofy hat geschrieben:Jepp dr Utopisch, bsunders sini zwüschesprüch wenn d lüt meine sie miesse no schwaffle oder so... kurz und trogge und pängg
dr Schuuflebuur isch für mi no nie e Spitzebangg gsi...
jetzt:
singvogel
teilw. tam-tam
d'zahnstocher
d'stroossewüscher
s'Glettyse
dr schwoobekäfer (wobi dr letschi johrgang nit esooo stark gsi isch, aber trotzdäm herrlig bissig und e guete vortrag)
früher:
standpauke
luggebiesser
die freie wilde uffegumperli (und nümme obe-nabe-wellerli)
s'stachelbeeri
jetzt:
singvogel
teilw. tam-tam
d'zahnstocher
d'stroossewüscher
s'Glettyse
dr schwoobekäfer (wobi dr letschi johrgang nit esooo stark gsi isch, aber trotzdäm herrlig bissig und e guete vortrag)
früher:
standpauke
luggebiesser
die freie wilde uffegumperli (und nümme obe-nabe-wellerli)
s'stachelbeeri
Ahoi!
Wo ist Dein Schuh?
Wo ist Dein Schuh?
- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
eifach e miese johrgang iizoge... villicht wott är zvill mit sine värs... sin dasjohr eifach nit wirklig luschtig. sau schaad, ich ha ihn sunscht ebe au immer gärn ghört.El Capullo hat geschrieben:jä so schwachi Värs oder aifach efang abglutscht? das isch immer aine vo myyne Liebling gsy....![]()
und jo, säb mol woni zuegloost ha het är am schluss no e buureregle vergässe
60 Joor ARI-vederci 
(O.o )
(O.o )