Showdown FCB vs. FCZ

Diskussionen rund um den FCB.
UNDERTAKER
Benutzer

Beitrag von UNDERTAKER »

soulwind hat geschrieben:auf jetzt jungs am samstag muss der rasen brennen und das ganze stadion ein festung sein! zeigen wir diesem pack den meister ..
liebend gerne und die Fleischkappe könnte Quennoz anstatt unseren Zonk Zanni zum Abschied auf der recht Seite spielen lassen.
Ich denke dä wären wir alle einverstanden oder gibt es nach dem x-ten Floppspiel immer noch Leute welche Zanni als Stammspieler OK finden?
Na dann Prost

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Tötet den FCZ! Alles andere als eine Schlachtung dieser Nadelbuben ist schlichtweg inakzeptabel! 90 Min. Kampf, Herz und eine Prise Technik.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

guybrush
Erfahrener Benutzer

Beitrag von guybrush »

Lägg i freu mi uff e Samschtig. I ha hütt nid uff Bärn könne, so zimmlich dr einzig im ganze Kollegekreis. Wo ich denn d Resultat per Handy mitteilt becho ha, bini innerlich gspalte gsi:
Einersiits entüscht, will mr dr Sack nid zuegmacht hänn.
Aber jedesmoll wenni an Samschtig dängg bekummi e riese Adrenalinschub. Wenni and Stimmig dängg im Joggeli e Hienerhutt.
Mir in dr Polposition im allesentscheidende Spiel gege unsere Hassgegner. Diräkts Duell. Und i dängg es wird jede ab de Sitz risse. I erwart, dass jede, wirklich jede mitmacht. Vom Allesfahrer bis zur Cüplilounge. Uff dr andere Sitte Zürcher, wo ihri Chance wittere und ebefalls voll glade sinn. 90 Minute Duursupport vom ganze Stadion.
Und noch 90 Minute stoht dr Sieger, dr Maischter fescht. Und die andere sinn d Looser, die wo hülend umme hogge. Au wenn i fescht dra glaub, dass mir dr Titel bhalte: E Risiko das mir als Verlierer vom Platz göhn bestoht.
Aber die Emotione, wo do uffekömme, wenn i numme scho drah dängg, das macht Fuessball uss. Das isch dr Grund, wieso dass ich ins Stadion gang.

I hoff es goht jedem eso, will denne erfüllt sich mi Wunsch:
90 Minute in dr Basler Fuessballhöll
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
Benjamin Franklin (1706-1790)

edge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von edge »

zubi (git halt kei alternative)
zanni - majstorovic - smiljanic - berner
ba
ergic (sry kuzo, abr jetzt bruchts halt doch d erfahrig) - chippy
delgado
petric - carignano

bitte bitte bitte... s gäbt soviel z verliere... (titelhattrick, ungschlageheit, cl... züri in unserem tempel mit em pott...)
holet das für uns jungs!

one_love
Erfahrener Benutzer

Beitrag von one_love »

huiii, das git mir öpis!!

Mir dörfe jetzt eifach dr Glaube nid verliere!! Sit Liverpool (bi ich zwar nid im Stadtion sondern in Plymouth im Sprochufenthalt gsi :D ) resp. Celtic ha ich mi nach eme richtige Finalspiel im Joggeli gsehnt. Nie hets highaue, immer isch d'Entscheidig uswärts gfalle und jetzt..... mach ich mir fascht in d'Hose vor em Samschtig

Es wird geil, ich hoff soo sehr, dass nid irgendwie Züri scho in dr erschte Viertelstund oder so in fierig goht... aber au denne.. zeige mir doch dene Jungs uf em Platz WURUM mir scho so lang fordere, dass sie sich für uns uskotze. Denne so wenig dört wüsse, wies im Joggeli wirklich cha abgo... ;)

Zeige mir de Zürcher, was die Festung zu St. Jakob bedütet :eek: mir häns scho grössere Mannschafte zeigt, dass das unser Terrain isch. Mir sins Russland vo de "schwizer" Fuessballstadie, im Ärnschtfall nid iznäh!!

An alli Fans und FCB Lütli: dr Samschtig chönnt widder mol e Night to remember wärde, aber für das bruchts alli!
Es bringt nütt, wenn mir jetzt schwarzmole, oder unseri Spieler schlächt mache. Die Spieler sin im Momänt dr FC Basel, die Mannschaft, wo unseri Härze höher schloh losst, dorum mien mir jetzt hinter ine stoh. Es zällt nid, was emol gsi isch oder wär emol bim FCB gsi isch, alles wo zellt isch dr kommendi Samschtig........ mir dörfe dr FCB jetzt nid im Stich loh...

Schreie, renne, kämpfe, und d'Hoffnig nid verliere (an alli wo Zwiefle, die solle s'BORO Spiel nomol luege ;) Wille und Glaube cha mänkmol Bärge versetze!!)

FC BASEL 1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von FC BASEL 1893 »

Diggi_Eier hat geschrieben:Jep lut und dütlich und ka dr sage:

Y weiss es nid!

:D :D
Zubi

PeppermintPatty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PeppermintPatty »

Riverplate hat geschrieben:Ich würde es nicht überleben,mit ansehen zu müssen,wie der "Feind" im Joggeli den Pott hochstemmt.Es würde mir das Herz brechen.Deshalb,schreien und singen wir uns die Seele aus dem Leib,Es gibt nur einen Schweizermeister FCB
Auf jetzt,the final Countdown!!!!!!!!!!!!!
Mir wird echt schon beim Gedanken übel... :eek:
60 Joor ARI-vederci :cool:

BYE BYE ZUBI :(

d_te_te
Erfahrener Benutzer

Beitrag von d_te_te »

kämpfen - nie aufgeben - an sich glauben - dem fcz keinen platz lassen und aggressiv sein ! aber nicht so wie varela ;_) ach ja: 1 tor mehr schiessen als die zürcher !
Paulo Sousa - was nicht zusammen gehört, gehört auseinander!

Taylor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taylor »

Gemäss Radio Blablablisk vo hüte morge isch dr kuzmanovic am samschtig au gsperrt
"Wenn der letzte Strohhalm, an den man sich klammert, in einem Gin Tonic steckt, geht's eigentlich"

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

sammy hat geschrieben:hoffentlich hämer en neutrale schiri :rolleyes: :cool:

klar 29'500 basler fans :p

tip 3:1

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Saget mir 'Memme', aber ich weiss ächt nonig öbb ich am Samschtig an dä Match gang.

Ich würd's NITT ertrage wenn s'Pack bi uns würd dr Küübel stemme.

Und leider Gottes muess me nach em geschtrige Match sage, dass die Variante doch im Bereich des möglichen liggt. :( :mad:

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

mimpfeli hat geschrieben:Saget mir 'Memme', aber ich weiss ächt nonig öbb ich am Samschtig an dä Match gang.
Memme
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Memme
:p

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

mimpfeli hat geschrieben:Saget mir 'Memme', aber ich weiss ächt nonig öbb ich am Samschtig an dä Match gang.

Und leider Gottes muess me nach em geschtrige Match sage, dass die Variante doch im Bereich des möglichen liggt. :( :mad:
in guten wie in schlechten zeiten...

jetzt hämmer doch no e ändspiel die saison, nur wirdi öbbe so nervös si wie bimene uefa cup final bzw. ch-cup final zäme. mei god das no lang bis zum samschtig...
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

one_love
Erfahrener Benutzer

Beitrag von one_love »

Wie cha me sich nur froge, ob me am Samschtig goht oder nid :confused:

Natürlig würd mir in bestimmte Fäll s'Härz bluete und usegrisse wärde, aber au das würdi probiere mit Fassig und Stolz ztrage und hinter em FCB stoh... Schliesslich bi ich FCB Fan ob als Maischter oder nid!

und überhaupt!!! :mad: am Samschtig bruchts jede Maa... S'Joggeli soll e Häxekessel wärde, de Zürcher soll scho bim Ilaufe klar wärde, dass sie do nid erwünscht sin.... Unsere Vorteil: HEIMSPIEL!!!! Die Tschüterle solle au nid ei Tönli vo ihrne eigene Fans zhöre kriege, will d'Basler eifach zlut sin!

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

one_love hat geschrieben:Wie cha me sich nur froge, ob me am Samschtig goht oder nid :confused:
WORUM?
Will mi Härz ab dere Darbietig geschter scho bluetet hett und immer no duet.

Guet, wär mi kennt weiss dass ich's eh nitt usshalt am Samschtig nitt z'goh :rolleyes: :( :mad:

Roginho
Benutzer

Beitrag von Roginho »

Natürlich goht me am Samstig!
Ich weiss eifach nid, ob ich das überläb....das git mr wieder ä Spiel wo viel närve kostet....in 90min 5 Johr älter wärde oder so.....
Aber wenn sies denn gschafft hän isch s gfühl umso geiler.... :p

one_love
Erfahrener Benutzer

Beitrag von one_love »

mimpfeli hat geschrieben:WORUM?

Guet, wär mi kennt weiss dass ich's eh nitt usshalt am Samschtig nitt z'goh :rolleyes: :(
Ganz eifach, will dr FCB uns jetzt brucht!! ;)

wenn alles guet lauft, denne isch es eifach FCB FAN zsi, aber wie isch es, wenn jetzt alles schief goht??? Wie viel chönnes denne no?

Irgendwie wünscht ichs mir jo au!! am Samschtig dr Kopf in Sand stecke, in Usgang go, gar nid wüsse, was in Basel lauft... wenns guet chunt uf e Barfi hösele und wenn nid irgendwo witer "feschte" und sage: "Ich has jo eh gwüsst, die sin eifach nütt wärt...."....

Aber wie du, ich chas nid ;)

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

mimpfeli hat geschrieben:WORUM?

Guet, wär mi kennt weiss dass ich's eh nitt usshalt am Samschtig nitt z'goh :rolleyes: :( :mad:
deines blutet wenigstens noch, mein altes herz hat fast den geist aufgegeben.

darum weiss ich auch nicht ob es dieses am samstag überlebt, aber da du ja in meiner nähe bist, möchte ich dich bitte, sollte es aussetzten, dieses wieder in gang zu bringen :D
Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.

Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967

one_love
Erfahrener Benutzer

Beitrag von one_love »

Roginho hat geschrieben:Natürlich goht me am Samstig!
Ich weiss eifach nid, ob ich das überläb....das git mr wieder ä Spiel wo viel närve kostet....in 90min 5 Johr älter wärde oder so.....
Aber wenn sies denn gschafft hän isch s gfühl umso geiler.... :p
Chasch di uf jede Fall tröschte! :D us medizinischer Sicht isch e DOPPLETE Härzinfarkt nid möglich... Nach em 1. ischs verbi!! :eek:

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

AVATAR hat geschrieben:deines blutet wenigstens noch, mein altes herz hat fast den geist aufgegeben.

darum weiss ich auch nicht ob es dieses am samstag überlebt, aber da du ja in meiner nähe bist, möchte ich dich bitte, sollte es aussetzten, dieses wieder in gang zu bringen :D
Gegesyttigi Härzmassagene wärde in däm Fall agseit sy am Samschtig.... :D

one_love
Erfahrener Benutzer

Beitrag von one_love »

mimpfeli hat geschrieben:Gegesyttigi Härzmassagene wärde in däm Fall agseit sy am Samschtig.... :D
Am Besten wir stellen irgendwo gleich so eine Wiederbelebungsmaschine hin!! :D

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

one_love hat geschrieben:Am Besten wir stellen irgendwo gleich so eine Wiederbelebungsmaschine hin!! :D
Mit Sauerstoffgerät und wenn möglich noch genügend Beruhigungsmitteln, intravenös.

one_love
Erfahrener Benutzer

Beitrag von one_love »

mimpfeli hat geschrieben:Mit Sauerstoffgerät und wenn möglich noch genügend Beruhigungsmitteln, intravenös.
Dann sollten doch alle den Match irgendwie überleben!! :eek:

Mann kann auswählen zwischen Bier, Morphium, Valium... und anstatt Sauerstoff noch Haschischrauch!!

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

du mimpfeli, magsch di no an mi prognose erinnere vo geschter?

döfsch di also uf e ganz entspannts spiel iistelle :D

quasimodo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von quasimodo »

Nicht belastbar, würde ich sagen ... ;)

Klar, das wird nichts für schwache Nerben, aber ich freue mich, dass endlich wieder einmal Emotionen im Spiel sind. Wenn es klappt, wird es einer der emotionalsten Momente der letzten Jahre, vergleichbar mit dem Titel 2002 oder der Qualifikation für die Chamions-League. Nicht zu vergleichen mit den ziemlich emotionslos herausgespielten Titeln der letzten beiden jahre.

Wenn du zu Hause bleibst, riskierst du, ein echtes Highlight zu verpassen.
(c) quasimodo 2004-2020 - alle Rechte vorbehalten

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Basic hat geschrieben:du mimpfeli, magsch di no an mi prognose erinnere vo geschter?

döfsch di also uf e ganz entspannts spiel iistelle :D
Jo gopferglemmi, dasch mir au no igfalle...... :eek:

@quasimodo

Wenns um dr FCB goht nitt wirgligg, nei. ;)

one_love
Erfahrener Benutzer

Beitrag von one_love »

[quote="quasimodo"]Nicht belastbar, würde ich sagen ... ]

so oder so verpasst du ein Highlight... denn egal wie es ausgeht: das wird eine jener Spiele, von denen man seinen Enkeln erzählt.. :p "tja und damals, als wir dann noch im letzten Spiel im Joggeli den titel .... ???" Am Samstag wissen wir mehr! ;)

Basic
Erfahrener Benutzer

Maischterufstellig

Beitrag von Basic »

--------carignano---kawelashvili-
---------------delgado---------
chipperfield-----------------ergic
---------------ba---------------
berner-smiljanic-majstorovic-zanni
--------------zubi--------------

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Basic hat geschrieben:--------carignano---kawelashvili-
---------------delgado---------
chipperfield-----------------ergic
---------------ba---------------
berner-smiljanic-majstorovic-zanni
--------------zubi--------------
Schön schön. Nur wird Gross Dir/Uns diesen Gefallen niemals tun.

Edu/Stereo und Petric wie immer

Wie siehts aus mit Chipps und Smile? Sind die bis Samstag wieder fit?

Antworten