Was jetzt def dr Fall isch, ha grad bitz im Inzucht Forum umegluegt

wird gepflegt hüt zobe, aber dr Samschtig könnt alles toppe . . .
MIR STÖHN IMMER HINDER DIR . . .
isch das dämfall kei separate Igang oder abtrennt vonenand?Basic hat geschrieben:gäschteseggtor ysch erwiteret worde, s'b 10 ghört au drzue. allerdings ysch b15 balkon und b 10 parkett - luegsch eifach, das di kolleg mit bier belade ysch denn frogt scho kei steward nochem tigget...
zieh dr mol dr situationsplan vom stade de suisse iine und lueg mol wieviel igäng s'stadion het bzw. wo die tiggets z'finde sind...Fry hat geschrieben:das wär jo dr Hammer, bisch do ganz sicher? Nid das ich an Dim Wüssse würd zwiifle, aber i sott das ganz sicher wüsse!
![]()
gemäss gestriger GV ist das Basler Lied eher "ein Beerdigungslied als ein Lied zum anfeuern" und die unterschiedlichen Geschwindigkeiten führen zu einem "hässlichen Kanon"stimmungsflocke hat geschrieben:wäre schön wenn heute das baslerlied erst nach dem einlauf der spieler gesungen würde....
Naja...Mein Problem ist: Im B10, 12, etc. hats vor allem Familien und Modefans. Stimmung gabs dort beim letzten Male nicht wirklich!tanner hat geschrieben:das spielt doch kai rolle
wenn vom b10 - b12 (as 12 gränzt grad 14) alles basler sind, denn wärdet ihr jo euch wohl vo däm gitter nid uss der fassig lo bringe
süsch bini grad e chli entüscht![]()
das schisst mi ez allerdings grad chli a.... will kein e Ticket B15 gäge e B10 tüschle??Supersonic hat geschrieben:Naja...Mein Problem ist: Im B10, 12, etc. hats vor allem Familien und Modefans. Stimmung gabs dort beim letzten Male nicht wirklich!
Und an die Tickets vom Gästeblock komme ich nicht heran, weil ich in der verbotenen Stadt lebe und deswegen nicht extra nach Basel will.