Doch! Gegenfrage: Was ist für dich ein Gitarrengott? Schnell solieren können viele. Doch wenige bringen "Gefühl" in den Sound.El Capullo hat geschrieben:das isch jo hoffentlig nit Dy Ärnscht...?Dä ghört sicher nit uffe TopTen Lischte!
Muesch guet aneluege aber die Saite wo vo ihm us nöcher bi ihm sin,sin digger und somit isches so wie ich das erklärt ha ]http://www.hollywoodhangover.com/wpe1.jpg[/IMG]Athenry hat geschrieben:Dangge fyr d'Belehrig, aber ich han echt mol ghert er würdi d'saite nid vertuusche![]()
go mol uf apple.ch dört häts sones teil.. .isch aber zimmli tüür und i weiss au nöd gnau übs das isch wasd du suechschGoldfisch hat geschrieben:Domrs grad vo Musik hän und ich nit möcht wäg däm e neue Thread uffmache e frog an alli Gitarrischte oder sunscht lüt wo mit PC oder so bits drusskömme!
Gits e Programm oder sunschte gueti möglichkeit wien ich z.B. mit dr Gitarre öbbis woni Spiel ka uffneh (uffem PC oder sunscht wie) und denn das laufe loh und drüber spiele (sozusage zweiti gitarre) eso,asses denn grad das au no uffnimmt! Also so,dass ich denne beidi uffgnoh ha! Vellicht bits schwierig erklärt aber vellicht schnallts jo trotzdäm öbber![]()
Gits das mit irgendemne Musikprogramm wo ich mir au ka leischte? Andri Möglichkeite sin nit usgschlosse!
P.S.: Kann ich öbbis won ich uff MD ussgnoh ha irgendwie uff mi PC bringe? Gohts das?
ClydefromLondon hat geschrieben:Also i spiel sitt 6 Johr und ich säg jetzt mol ich chas einigermasse guet!
Achso und beschti Gitarriste:
Slash Wieso fählt dä?
Paul Gilbert Kennt de öber überhaupt?
Rory Gallagher
Jo das wär ungefähr!
anschiinend hesch dä fred nid wirklig dureglääse, gäll!Goldfisch hat geschrieben:Was heisst für di "einigermasse guet"?
Was mi scho sehr entüscht,isch das no niemert eine vo de absolut allerbeschte gitarrischte gnennt het!
und zwar dr Popa Chubby! Wer kennt en? Dä siech spielt eifach inere eigene liga! Unglaublich talentiert!!!!!
...und wo bliibt dr godfather of hardcore klampfing?GHB54 hat geschrieben:technisch, melodisch emotional:
joe pass
jim hall
wes montgomery
pat matino
john scofield
bill frisel
kenny burrell
goerge benson
jobim
etc etc
emotinal:
bb king
emotional und eigene sound:
brian may
samplitude. ist aber nicht billig.Goldfisch hat geschrieben:Domrs grad vo Musik hän und ich nit möcht wäg däm e neue Thread uffmache e frog an alli Gitarrischte oder sunscht lüt wo mit PC oder so bits drusskömme!
Gits e Programm oder sunschte gueti möglichkeit wien ich z.B. mit dr Gitarre öbbis woni Spiel ka uffneh (uffem PC oder sunscht wie) und denn das laufe loh und drüber spiele (sozusage zweiti gitarre) eso,asses denn grad das au no uffnimmt! Also so,dass ich denne beidi uffgnoh ha! Vellicht bits schwierig erklärt aber vellicht schnallts jo trotzdäm öbber![]()
Gits das mit irgendemne Musikprogramm wo ich mir au ka leischte? Andri Möglichkeite sin nit usgschlosse!
P.S.: Kann ich öbbis won ich uff MD ussgnoh ha irgendwie uff mi PC bringe? Gohts das?
angie betreibt auch noch den X-club in reinach. eigentlich ein toller schuppen, der aber unter der mangelnden werbung leidet. ich hatte sogar die "ehre" da mal als vorgruppe von angie spielen zu dürfen. vor ca. 30 nasen....snake hat geschrieben:Und natürlich, um noch einen Local zu nennen, the one and only Angi Schiliro! (Was macht dä eigentlig? Macht dä no musik oder läbt er nur no vo sine fuudi-schüppe? S letscht wo-n-i vo-n-em ghört ha, isch, dass er kurz vor em internationale Durchbruch stoht u2013 und das syt öbbe 30 Johr!!! Muuuuahaha, Brüller!!!)
Nein!Bender hat geschrieben:Das ist ja wohl ein Scherz!??
das ist ein Scherz!Bender hat geschrieben:Eddy VanHalen ist und bleibt der mit Abstand beste Rock-Gitarrist aller Zeiten.