gnä gnä gnäRusse hat geschrieben:
i ha doch no 2 härzigi gfunde im Wellness, muessi wirklich sage
ah und im Cindy an dr Kasse hets ei einzigi wo no zimli härzig isch bruni hoor an d Augefarb mag i mi nit erinnere

gnä gnä gnäRusse hat geschrieben:
im burgerking schafft au no e süesses.....erkennigsmerkmol isch s halbe gramm schwarze afgahn wonere im gsicht kläbt.... - isch aber wirklich e ganz e süesses....aber viiiiel zjung!Onkel hat geschrieben:gnä gnä gnä
i ha doch no 2 härzigi gfunde im Wellness, muessi wirklich sage
ah und im Cindy an dr Kasse hets ei einzigi wo no zimli härzig isch bruni hoor an d Augefarb mag i mi nit erinnere![]()
wie wärs mit dere....?Onkel hat geschrieben:gits für mi schinz eh nit, lut BB85 bi ich jo dä wo im RTL Kinderchat goht go 10 jöhrigi agrabe![]()
![]()
![]()
nit soooooo übel abr blond hets mr mehr ato odr schwarzi Hoor abr si müen zunere Frau passe
ich bi au mol 15 gsi....dört bini noni uf d gass....Onkel hat geschrieben:nit soooooo übel abr blond hets mr mehr ato odr schwarzi Hoor abr si müen zunere Frau passe
I frog mi nume wie du die Lüt immer findsch, sälber in dere Richtig untrwägs ?![]()
http://fcbforum.joggeli.ch/showthread.php?t=259&page=2Onkel hat geschrieben: Würd gärn e Bild vonere Kolegin vo mir poste
erschtens hani verdammt noml leidr keins me, has widr müesse zruggä wils dr Fründ widr het welle und zweitens würdis nit mache wills zpersönlich isch
abr dasch eini vo de geilschte Fraue woni kenn. Vom Usseh und vom Charakter här eifach e Traum
Diggi_Eier hat geschrieben:Ich würde sogar jeglichen Drecksverein unterstützen aus Ländern, in denen es Geburtenregelungen, Frauenbeschneidungen und Kindersextourismus gibt, ehe ich dem FCZ die Daumen drücke.
Wenn das die isch wo geschtr im ARGENTINA-Trikot gschafft het...Irriducibili hat geschrieben:im burger king, di chlaini italiänere mit de schwaarze hoor.
het sowiso no es baar ganz geili im bk, ich waiss nid was em gschäftfierer sini aaforderige gse sin, um dert ygstellt zwärde, abr ich chas mr so ungefäär vorstelle...abr di chlaini italiänere, stand immr be dere a, wenni dert aane gang. und syt ich di gsee ha gang immr wi me, waiss au nid genau worum![]()
kei ahnig welli nation...het sich uf jedefall luschtig gmacht über mi am tel....aber wenn si mi hütte gset tennisspiele gse ich schwarz für di...Digge hat geschrieben:tennis center paradies? e spanierin? die isch sensationell und au mega fründlich! aber die lohsch in rueh, die ghört mir!!!![]()
*notier*alter sack hat geschrieben:die zahnärztin in der volkszahnklinik (notfall). eine deutsche und ein hammerschuss!!!!
dasch wirklich e hübsches - wenns immer no die glichi isch wie vor öbbe zwei johr...yammi!!BB85 hat geschrieben:tennis center allschwil...grad eini am tel ka het anderscht sexy dönt...hütt zobe gits infos...
sie het freud wenn sie mit emene neue, fette mercedes umefahrsch!Russe hat geschrieben:dasch wirklich e hübsches - wenns immer no die glichi isch wie vor öbbe zwei johr...yammi!!