Wo isch s no schön in Thailand?

Der Rest...
Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Sharky hat geschrieben:jo vo dere Familie hani ghört, wo ich dört gseh bi, isch ebbe nur de einti gseh....dä Fotogeili Hai... hehe, grad e Grund meh zum go :cool:
Bisch au scho an dr Nordspitze vom Riff richtig Norde ufetaucht, denn übere chline Unterwasserhügel zue de Hammerhaie? Chasch aber nur go wenn dStrömig mitmacht, sunscht bisch gli nur no bi 100 Bar do me fascht alles nur bi 30 m und tiefer muess tauche.
Muesch eifach luege, das am frühe morge dört bisch, denn isch dChance no do, das alei bisch. Die andere chömme denn, wenn du mittem 1. TG fertig bisch.
Yep. Han-y au scho gmacht. Wobi 's pfyyft no rächt derte ( maischtens). Ha am Egge zwar kai Hammer- aber e 3,5 m Silberspitzehai aadroffe ( albimarginatus). Isch aber au scho wider 8 Johr här. Tendenziell gits als wie weniger Hai zem luege im Rote Meer. Friehner hämmer am Sataiah Kebir Wall fascht immer Graui gha. Die letschte drey Johr isch nyt meh umme gsi.

Uf de Philippine gits ybrigens e Ort, wo de Walhaigarantie griegsch in gwisse Mönet. Dert wimmlet vo dääne Viecher, zwische Luzon und Cebu.
---------------------------
FCB, la raison d'être!

bumbui
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bumbui »

@ LiveForever

Da wurde ja das meiste auf deine Frage schon beantwortet. Schau mal hier rein:

Klima/Reisezeit Thailand
[CENTER]http://www.uandj.ch[/CENTER]

[CENTER](c) bumbui, 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

Dingo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dingo »

Mätzli hat geschrieben:Taucherisch bist Du mit Indonesien (Molukken) und den Philippinen (Negros, Cabilao) ebenso gut bedient. War gerade auf einem Inseltrip. Die Phlippinen sind eine Traumdestination mit abgelegenen tropischen Inseln, freundlichen Leuten, die noch nicht geldgeil sind und wunderschönener Natur über und unter Wasser. Getränkepreise: 1 Flasche Rum (75cl) : CHF 1.30!! ]www.sea-explorers.com[/URL]

(alles ausgewanderte Basler resp. Therwiler)

Bild

War mit sea-explorers im Feb/März 2005 auf Malapascua, Negros und in Alona Beach. Gato Island bei Malapascua und die Apo Islands waren einfach der Hammer.

Im Sommer geht's nach Bali und Wakatobi!

Aetsch!!!

phantomias 1893
Benutzer

Beitrag von phantomias 1893 »

bumbui hat geschrieben:Und noch ein paar:

Bild

Bild

Bild

Bild
sieht echt lecker aus! merci für de Tipp!

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

LiveForever hat geschrieben:indonesien wäre wirklich noch schön. leider das land mit den grössten und den meisten giftigen spinnen und quallen :eek: iii!! w
@ indonesienkenner: ich würde wohl nach jakarta fliegen und von dort aus nach bali weiterreisen!empfehlenswert?
War schon x mal in Indonesien, aber diese Spinnen sind mir nicht aufgefallen. Mit Quallen ist's halt wie überall, gibt Strände mit und ohne. Dachte sowieso Australien wäre das Land mit den giftigsten Tieren ...
Jakarta ist nicht wirklich sehenswert, einfach eine Riesenbetonstadt sonst nix. Kaum auf Touris ausgelegt.
Ich bin meistens über Singapur nach Bali. In Singapur kannst du ohne Aufpreis einen Stopover einschalten, also 2-3- Tage bleiben. Geht mit Singapur Airlines, das gleiche über Kuala Lumpur kannst mit der Malaysian Airlines machen.

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Mätzli hat geschrieben: Uf de Philippine gits ybrigens e Ort, wo de Walhaigarantie griegsch in gwisse Mönet. Dert wimmlet vo dääne Viecher, zwische Luzon und Cebu.
Jäjä....die Walhai-Garantie ;) Ich bi scho an x Orte gseh wos kheisse het, es het bi jedem Tauchgang mindeschtens eine...haha. Ha bis jetzt no keine gseh. Bi grad im Februar in Kenya go tauche, au dört hän sie garantie geh....es het au tatsächlich Taucher geh, wo e paar gseh hän, nur wo ich denn bi go tauche, hets natürllich keini umme kah....soviel zu Garantie :rolleyes:
Und Garantie gits unter Wasser nit, usser bi Papageiefisch, clownfisch, etc....

Am Elphinstone Reef hani bi jedem Tauchgang Hammerhaie gseh. Au links und rächts direkt am Riff, abere Tiefi vo über 50m seschs sie praktisch immer.
Siedehaie hets au e huffe kah, direkt unterm Boot, well unseri super Köch Fischräschte ins Wasser gschmisse hän, wo mir grad dr Dekostop gmacht hän...isch no geil gseh.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Sharky hat geschrieben: Und Garantie gits unter Wasser nit, usser bi Papageiefisch, clownfisch, etc....
und bei Riffen, Korallen, gesunkenen Booten etc .... :D

LiveForever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LiveForever »

so, liveforever fliegt am 5. september für 5 wochen nach thailand (und evt mit airasia noch nach vietnam oder kambodscha, wies sich ergibt) :cool:
danke vielmals für eure tips! :)
And you wanna break our walls down
And you wanna destroy
Well you go to hell!!!

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

[quote="Sharky"]Jäjä....die Walhai-Garantie ]

D'Pascale vo de Sea-Explorers hett gsait, si haige noh 10 Stigg bi 8 Tauchgäng uffgheert zelle. ;)

Aber de hesch scho rächt. Garantiere kamme's halt nid. Das machts so spannend.

Y ha das Johr 5 Minute vom Resort in Damaguete 4 Seepfärdli bi aim einzige Tauchgang gseh. Normalerwyys kunnsch in ebbe 5 Johr uf die Quote. Oder hesch scho Mool e currygääle bärtige Drachekopf gseh? So ain hoggt im Riff vor Cabilao.

Tauche isch dr geilschti Sport vo dr Wält. (zämme mit Fuessball nadyrlig) ;)
FCB, la raison d'être!

chickens**t
Benutzer

Beitrag von chickens**t »

LiveForever hat geschrieben:so, liveforever fliegt am 5. september für 5 wochen nach thailand (und evt mit airasia noch nach vietnam oder kambodscha, wies sich ergibt) :cool:
danke vielmals für eure tips! :)
speziell Kambodscha ist sehr empfehlenswert! Wenn die Möglichkeit besteht würde ich unbedingt gehen wenn ich dich wäre!

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

[quote="Mätzli"]D'Pascale vo de Sea-Explorers hett gsait, si haige noh 10 Stigg bi 8 Tauchgäng uffgheert zelle. ]

jo ebbe, das meini. Die andere sehn immer, nur ich nie :D in Kenya hän si schiens au 6 Stk. ka, und das übere e paar Täg, aber nur bis ich cho bi.... :rolleyes:

Jawoll, Tauche isch wirklich dr geilschti Sport. Woni als Instructor gschafft ha, hani 10kg weniger ka als jetzt.... :o
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Aficionado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aficionado »

Kawa hat geschrieben:War schon x mal in Indonesien, aber diese Spinnen sind mir nicht aufgefallen. Mit Quallen ist's halt wie überall, gibt Strände mit und ohne. Dachte sowieso Australien wäre das Land mit den giftigsten Tieren ...
Jakarta ist nicht wirklich sehenswert, einfach eine Riesenbetonstadt sonst nix. Kaum auf Touris ausgelegt.
Ich bin meistens über Singapur nach Bali. In Singapur kannst du ohne Aufpreis einen Stopover einschalten, also 2-3- Tage bleiben. Geht mit Singapur Airlines, das gleiche über Kuala Lumpur kannst mit der Malaysian Airlines machen.
¨
Singapur ist echt einzigartig, vorallem das Little India Quartier.

Wenn nur das Bier in den Bars nicht so teuer wäre.

Nja, dafür sind die Mädels heiss. :cool:

Aficionado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aficionado »

chickens**t hat geschrieben:speziell Kambodscha ist sehr empfehlenswert! Wenn die Möglichkeit besteht würde ich unbedingt gehen wenn ich dich wäre!
Jep! Siem Reap ist immer ein Besuch wert - ideal zum relaxen.
In Phnom Phen aber ging mir der Kontrast arm/reich immens unter die Haut.
Die River Side ist schon fast pervers...

wembley
Benutzer

Beitrag von wembley »

bi vor emene johr uf ko chang gsi, ziemlich zum chille, me cha gut tauche/schnorchle und fast die ganzi insle isch natinalpark, also nitt überfüllt vo hotels und schöne regewald toure...

vo indonesie han ich bis jetzt nur bali gseh... ganz geil, s meer isch halt einiges wilder, aber wenn me surft isch es fast scho paradisisch...

scorpio
Neuer Benutzer

Beitrag von scorpio »

Mätzli hat geschrieben: Y ha das Johr 5 Minute vom Resort in Damaguete 4 Seepfärdli bi aim einzige Tauchgang gseh.
I welem Resort bisch gsi? Pura Vida oder El Dorado? ;)

Zum Thema: In Thailand het mir damals Koh Phangan rächt guet gfalle, isch allerdings e paar Jöhrli här. Ansunschte würdi aber in SE-Asie au d'Phippse oder Indonesie empfähle. Vor allem will's halt vil eifacher isch sich mit de Lüt z'underhalte.
Was i saage muess isch das d' Stränd in Thailand fascht unschlagbar schön sin.

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

scorpio hat geschrieben:Ansunschte würdi aber in SE-Asie au d'Phippse oder Indonesie empfähle. Vor allem will's halt vil eifacher isch sich mit de Lüt z'underhalte.
Philippinen ja (Englisch weit verbreitet), aber Indonesien ??? Bist wohl auch nur in Bali gewesen, ausserhalb der Touristenhochburgen & Hotels spricht kaum ein Mensch Englisch und Bahasa Indonesia verstehst genau so wenig wie Thailändisch ....

scorpio
Neuer Benutzer

Beitrag von scorpio »

Kawa hat geschrieben:Bahasa Indonesia verstehst genau so wenig wie Thailändisch ....
Ist ja wohl um Welten einfacher als Thai! Erstens mal schreiben die so wie wir und zweitens ist die Grammatik extrem simpel. Konnte mich nach 2 Monaten mehr oder weniger mit den Leuten auf Indonesisch unterhalten. (Klar... nicht fliessend, aber es ging)

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

scorpio hat geschrieben:Ist ja wohl um Welten einfacher als Thai! Erstens mal schreiben die so wie wir und zweitens ist die Grammatik extrem simpel. Konnte mich nach 2 Monaten mehr oder weniger mit den Leuten auf Indonesisch unterhalten. (Klar... nicht fliessend, aber es ging)
und ist erst noch ne Mischung aus Niederländisch und den Sprachen der indonesischen Urvölker.

Kopi tan Te = Kaffee oder Tee

scheint für Europäer um Welten einfach als alle andere asiatischen Sprachen, bei denen keinerlei Ähnlichkeiten vorhanden sind
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Okay, mit der Schrift hast du 100% Recht, ausserdem gratuliere ich dir zu deiner ausgezeichneten Sprachbegabung ....
Es ging hier aber nur um ein paar Wochen Ferien meist in Hotels etc., glaube kaum, dass er da viel mehr als Apa kabar / baik und Selamat pagi / Selamat tinggal lernt ....

PS : Mit viel Glück noch "saya cinta kamu" :D

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Lou C. Fire hat geschrieben:und ist erst noch ne Mischung aus Niederländisch und den Sprachen der indonesischen Urvölker.
Ja und auch noch einiges Arabisch, ein wenig Chinesisch und Hindi, also alles Sprachen die wir gut verstehen .....
Aber natürlich haben sie schon Wörter die gut verständlich sind, alles meist neuere techn. Entwicklungen.
Auto = Mobil
Computer = Komputer etc...

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

[quote="scorpio"]I welem Resort bisch gsi? Pura Vida oder El Dorado? ]

Pura Vida. Bim Chris Heim us Therwil. Ebbis vom scheenschte, wo-n-y scho gsi bi, wenn me Tauchplätz, Komfort, Extras und Bryys- Laischtigsverhältnis in globo gwichtet. Ok, fir raini Sunneabäter isch dr Huusstrand sicher nid 's non plus ultra. Aber: Apo Island ebbe 40 minute wäg isch e super Insle. Dert kenntsch grad "d'Schatzinsle" draihe.

In Thailand kenn y numme Koh Samui. Dert sinn d'Stränd super, aber zem tauche isch dert nid vyyl umme.
FCB, la raison d'être!

Namelos
Benutzer

Flüg?

Beitrag von Namelos »

Möcht das Thema nomol schnell ufgriffe:

Kennt öbber öbbis, wo me günstigi Flüg nach Thailand (Koh Samui) bechunt????
Ev. au durch e Stop in bangkok..

Danke

(Flug ab Basel oder frankfurt)

LiveForever
Erfahrener Benutzer

Namelos hat geschrieben:Möcht das Thema nomol schnell ufgriffe:

Kennt öbber öbbis, wo me günstigi Flüg nach Thailand (Koh Samui) bechunt????
Ev. au durch e Stop in bangkok..

Danke

(Flug ab Basel oder frankfurt)

http://www.airline-direct.de
And you wanna destroy
Well you go to hell!!!

Namelos
Benutzer

Beitrag von Namelos »

LiveForever hat geschrieben:http://www.airline-direct.de
merci

Basl0r
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basl0r »

phuket hani schön gfunde ^^

LiveForever
Erfahrener Benutzer

sodeli es goht ab an flughafe und vo dört 6 woche paradies.

liveforever mäldet sich ab, schöööööne zämme, ferie marsch! :cool: :p
And you wanna destroy
Well you go to hell!!!

Stanislaw
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stanislaw »

LiveForever hat geschrieben:sodeli es goht ab an flughafe und vo dört 6 woche paradies.

liveforever mäldet sich ab, schöööööne zämme, ferie marsch! :cool: :p
bleib doch am besten gleich dort! ;)
Frog di dure!

Offizieller OT-Bundesrat auf Lebenszeit

BB85
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BB85 »

wo ka me di billigschte flüg uf thailand bueche? (phuket)
Pädophile, arbeitslose Inzestbrüder - Willkommen in Dortmund

shabba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von shabba »

Kawa hat geschrieben:Wohrschinlig meinsch Phi Phi Island, aber die isch leider vom Tsunami TOTAL zerstört worde :mad:
falsch..isch zerstört worde, aber es git scho wider es paar hüsli...

bumbui
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bumbui »

BB85 hat geschrieben:wo ka me di billigschte flüg uf thailand bueche? (phuket)
Ich han immer do buecht:

http://www.sparfluege-weltweit.ch
[CENTER]http://www.uandj.ch[/CENTER]

[CENTER](c) bumbui, 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

Antworten