Summerferie 2006
-
- Erfahrener Benutzer
Auf jetzt Lads,
bringet mol Tipps und Vorschläg für die schönschte Täg im Joor, s'Wätter hed mi grad zu däm Thread animiert...
Mini Fav's:
Jamaika
Zypere
Karibik
Amerikarundreis
Brasilie
drzue no chli go Interraile...
Was würdet ihr Empfähle? Erläbnisbricht?
bringet mol Tipps und Vorschläg für die schönschte Täg im Joor, s'Wätter hed mi grad zu däm Thread animiert...
Mini Fav's:
Jamaika
Zypere
Karibik
Amerikarundreis
Brasilie
Love is like Graffiti on a train meaning love isn't easy to explain
ändi juli gots los....|{i||er hat geschrieben:Auf jetzt Lads,
Mini Fav's:
Jamaika
Zypere
Karibik
Amerikarundreis
Brasilie

Pädophile, arbeitslose Inzestbrüder - Willkommen in Dortmund
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
..unterschti...
"autobahnaschluss sissach fahrsch ueber sone kuppe, gradus nach ittige,
links uf basel... ich bi gradus. nach 10 meter hanis gschnallt.
rückspiegel. easy, kei mensch wiit und breit. jetzte.. RUCKWAERTSGANG
uf dr autobahn... "

"autobahnaschluss sissach fahrsch ueber sone kuppe, gradus nach ittige,
links uf basel... ich bi gradus. nach 10 meter hanis gschnallt.
rückspiegel. easy, kei mensch wiit und breit. jetzte.. RUCKWAERTSGANG
uf dr autobahn... "

Pädophile, arbeitslose Inzestbrüder - Willkommen in Dortmund
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
- Bellach SO
- Erfahrener Benutzer
Vo dene 5 wurd i 1 Ort im Summer bsueche! Und das isch Zypere. Karibik und Jamaika würd i glaub eher im Novämber ume go... Amerika würd i si loh.... Terror und so!|{i||er hat geschrieben:Jamaika
Zypere
Karibik
Amerikarundreis
Brasilie

Brazil, wenn Carneval isch! Januar/Februar dört ume!
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !
- housestyle
- Erfahrener Benutzer
Scheen formuliert! Y wurd eifach sage du bisch grausam unter em Hammer und si het welle dert anegoh.Digge hat geschrieben:jetzt hani scho e wohnig gmietet. hoff isch schön dert, ha mi fründin lo uswähle wo's ahnegoht...![]()
![]()
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
[quote="Digge"]bi jo schliesslich e reisefutzi. do chani s'risiko scho chli yschränke, kenn mi jo rächt guet uss. usserdäm het sie nur d'destination usgsuecht, ich ha flug, wohnig und auto buecht! ]
so à la "ych suech dr ort us, d dräggs- bzw. detailarbet kasch du mache"
anschiinend binych nit dr einzig wos eso ysch
so à la "ych suech dr ort us, d dräggs- bzw. detailarbet kasch du mache"
anschiinend binych nit dr einzig wos eso ysch

Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung
i würd uf Jamaika go und ha eigendlich scho lang emol mitemne Koleg ahne welle abr irgendwie het sich e Missverständnis igschliche, vrdammt
Muess sicher chillig si dört, jenachdäm wo d ahne gohsch

Muess sicher chillig si dört, jenachdäm wo d ahne gohsch
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit
They say time is a healer
ich bi in Negril gsii... zwar rächt touri mässig, aber mir hän denn viel ussflüüg gmacht... s meer isch hellblau mit wissem sandstrand so wie me sich das vorstellt in dr Karibi... im innere vom land isch alles grüen...die hän über 200 flüss und dorum isch au s trinkwasser super qualität.. im landesinnere viel wasserfäll... chasch jedi frucht ässe wome kennt und s geile isch es waggst alles näbe de stroose, chasch eifach ussstige und e mango abnäh... würd dir uff jedefall empfähle e auto miete und dört bitz ummereise..zwar isch d stroosequalität usserhalb vo de tourihochburge nit sehr guet...aber es lohnt sich allemal... s volk isch öbbis vom fründlichschte woni je erläbt ha...alli hän immer e lächle uffem gsicht und sinn extrem fründlich (nit gspiilt) obwohl si in prekärschte verhältniss läbe...|{i||er hat geschrieben:poet
verzell chli mehr...usflugsziel, reiseahbieter, sehenswürdigkeite, etc...
längt das? oder was willsch genau wüsse?
(c) by "dr Poet" 2017 - alle Rechte vorbehalten
daschmer au in sinn ko - drum hani jo no detailarbetgschribeDigge hat geschrieben:naja, ich lueg das nid als dräcksarbet ah. isch jo schliesslich mi bruef.... aber merci für d'beleidigung!![]()
![]()

aber s'god ums prinzip das mir vo de fraue unterdruggt wärde und mit de brösmeli abgspiist wärde

Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung
jo das sin ebe au die Gründ gsi worum i dört ahne ha welle, has mr au öpe so vorgstellt, jä guet es isch immernoni zspotdr poet hat geschrieben:ich bi in Negril gsii... zwar rächt touri mässig, aber mir hän denn viel ussflüüg gmacht... s meer isch hellblau mit wissem sandstrand so wie me sich das vorstellt in dr Karibi... im innere vom land isch alles grüen...die hän über 200 flüss und dorum isch au s trinkwasser super qualität.. im landesinnere viel wasserfäll... chasch jedi frucht ässe wome kennt und s geile isch es waggst alles näbe de stroose, chasch eifach ussstige und e mango abnäh... würd dir uff jedefall empfähle e auto miete und dört bitz ummereise..zwar isch d stroosequalität usserhalb vo de tourihochburge nit sehr guet...aber es lohnt sich allemal... s volk isch öbbis vom fründlichschte woni je erläbt ha...alli hän immer e lächle uffem gsicht und sinn extrem fründlich (nit gspiilt) obwohl si in prekärschte verhältniss läbe...
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit
also was d'ferie ahgoht bini eigentlich scho dr unbestritteni chef! aber es isch mr wirklich egal gsi wo mr ahnegähn (eifach nid öbis wo ich scho gsi bi) und drumm ha ich sie loh wähle.Basic hat geschrieben:daschmer au in sinn ko - drum hani jo no detailarbetgschribe![]()
aber s'god ums prinzip das mir vo de fraue unterdruggt wärde und mit de brösmeli abgspiist wärde![]()
in dr kuchi und bi dr ferieplanig bi ich dr unbestritte Chef, sunscht hani allerdings nid viel z'sage....