rotoloso hat geschrieben:Wieso? Wär hett das gseit? Wennr öbbis guets macht denn hanis nid gse, wennr öbbis schlächts macht duenis hervorhebe... bisr goht!
also zwingt är di mit synere schandtat doch drzue, nid objektiv könne z' si, do du jo sunscht e rächt differenzierti argumentation hesch wenns um anderi theme goht.
jetzt duet dä siech scho di meinigsbild beyflusse. sag doch eifach: das hett r zwar guet gmacht, aber är isch trotzdäm e verdammti pissnelke wo sich uss däre schtadt söll verpisse. aber ich wär mer z' schad, mir vo däm söldner us ideologische gründ myni meinig verbiege zloh oder si us exzentrische motiv nid könne kundztue.
dr gimenez isch für mi e verröter, wo z' basel nie me söll uftauche, trotzdäm isch är dr bescht schtürmer vo de letschte 30 gsi und dr bescht knipser aller zyte, ich loss mir doch vo ihm nid myni objektivität entbeere.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco