metapher hat geschrieben:Scheisse bisch sicher? Ich ha jetzt grad welle go![]()
Jo stimmt so war grad im Fan shop hab 15uhr häts wieder karte
me ka sich jo schliesslig nit an jedes einzelne spiil erinnere und s'isch jo au nur 1:6 ussgangeLaca hat geschrieben:wie bitte? Herbst?Tieftster Winter würde ich eher meinen...
![]()
Ich kann mich zwar nur noch vage an dieses Spiel erinnern, aber etwas weiss ich noch genau: es war Ar***kalt und es ist ein Wunder, dass ich noch alle Zehen habe. Und der Durchzug war schlimmer als auf dem Jungfraujoch!
Mein Tipp: 1:2! Siegbringendes Tor durch Konter in der 92.
Ah schön, das hät me mer aigentlig au könne saage. Wie au immer, jetzt hänn mer halt ginternettlet. Sy hänn jetzt wenigschtens kommuniziert, dasch jo scho mol öbbis.Master hat geschrieben:het keini meh, abr s'sige nommol 200 nochebstellt worde wo am nommidaag irgendwenn ab de 3i sötte iiträffe (...)
zzz BauernBeppi hat geschrieben:https://ticket.stadedesuisse.ch/Wartung/Wartung503.html
System Ausgelastet
Sehr geehrte Benutzerin, sehr geehrter Benutzer
Im Moment ist die maximale Anzahl der gleichzeitig zugelassenen Benutzer erreicht. Wir danken Ihnen für Ihr Interesse und freuen uns, wenn Sie es zu einem späteren Zeitpunkt nochmals versuchen.
![]()
![]()
letscht mol in dr kälti hets insgesamt sicher über 7'000 fcb fans kaa.Legolas hat geschrieben:Y dängg mit 3' - 5'000 bisch nit schlächt drby!
RED&BLUE hat geschrieben:letscht mol in dr kälti hets insgesamt sicher über 7'000 fcb fans kaa.
nimm mol aah morn wird dütlig meh haa (wärmerund d ussicht uff dr maischtertitel)
bi gege 10'000 (vellicht sogar no meh) wirsch sicher besser liege...![]()
mimpfeli hat geschrieben:ÜBRIGENS:
Für die wo mit em Auto nach Bärn fahre, dängget dra es hett ab Oensinge die Riesebaustell. Stau vorprogrammiert.
Besser Überland oder wer kah, vor em Füüroobeverkehr abfahre!!