die händ sich aber sletsche mol ziemmli schnäll uffe heimwäg gmachtLaca hat geschrieben:der eine oder andere YBler wird da zwar auch noch vereinzelt anzutreffen sein, denn sie wissen nicht, was sie tun![]()

die händ nidemol alli gool gseh
d syte zum bstelle isch komplett überlaschtetDomingo hat geschrieben: es hat aber noch rund 8500 Tickets wenn ich das so grob überfliege
genau wäg däm Gschiss bin i am 2 schnäll zum JoggeliRED&BLUE hat geschrieben:hoff nur die hän denn gnueg spezialkassene wo me die vorreservierte tickets kaa abhole...![]()
so schlimm ist's auch wieder nicht. momentaner stand:RED&BLUE hat geschrieben:d syte zum bstelle isch komplett überlaschtet![]()
hüt morge hets online no wit über 11'000 tickets kaa, das wurd jo bedütet, dass in de letschte paar stunde fascht 3'000 tickets bstellt worde sin![]()
hoff nur die hän denn gnueg spezialkassene wo me die vorreservierte tickets kaa abhole...![]()
Ha bim FCB au emol so bstellt, bi däre Spezialkasse gohts huere schnäll, Quittig zeige und kriegsch e Kouvert wo noch de Quittigsnummere gordnet dört liege.RED&BLUE hat geschrieben:hoff nur die hän denn gnueg spezialkassene wo me die vorreservierte tickets kaa abhole...![]()
Ufff, do ha-n-y scho anders erläbt! Bim Spiel Thun-Kiev, ha-n-y d Tix au an de Spezialkasse deponiert gha. s Isch drunter und drüber gange. Die sin völlig überforderet gsi und d Lüt hän sich fascht gschlage wills nidd vorwärts gange isch. Am schluss denne sin die Tix irgendwie usseko (has nüm mitgriegt wie - bi äfach froh gsi, ha-n-y sie in de Händ gha...) und am Yygang denne hän sie no miesse s Tor uffmache, dass es de Lüt pünggtlig an Match glängt hett!Kawa hat geschrieben:Ha bim FCB au emol so bstellt, bi däre Spezialkasse gohts huere schnäll, Quittig zeige und kriegsch e Kouvert wo noch de Quittigsnummere gordnet dört liege.
S git halt kei langs diskutiere über welle Sektor, vorne hinde, wieviel usw ....
Zitat von Gevatter Rhein
So bis e bitzeli lieb zum Red-Ängeli do
Tja, aber wenn wir bereits in Schaffhausen Meister geworden wären, hätte sich fast keine Sau für Bern interessiert.Karli hat geschrieben:Warum nur herrscht denn hier so ne Panik? Die Tickets konnte man sich ja schon lange holen oder bestellen.
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
ich finde es geil, wie die fieberkurve wieder steigt vor dem spiel. Habe ich lange vermisst. Könnte ein denkwürdiger abend werden in Bern, anders als in Thun vor zwei jahren, wo es keine spannung mehr gab.Karli hat geschrieben:Warum nur herrscht denn hier so ne Panik? Die Tickets konnte man sich ja schon lange holen oder bestellen.
ich finde es geil, wie die fieberkurve wieder steigt vor dem spiel. Habe ich lange vermisst. Könnte ein denkwürdiger abend werden in Bern, anders als in Thun vor zwei jahren, wo es keine spannung mehr gab.Karli hat geschrieben:Warum nur herrscht denn hier so ne Panik? Die Tickets konnte man sich ja schon lange holen oder bestellen.