Es gibt keine Bayern-Fans

Alles über Fussball, ausser FCB.
Däsche
Benutzer

Beitrag von Däsche »

[quote="Goofy"]Naja 6 Jahre Nati B kennt weder GC und ganz sicher nicht Bayern, selbst ihr wart nicht so lange unten ] Ja wer redet schon von GC. Ich habe glaube ich nicht den FCZ in der NLB erlebt. Als ich Fan wurde waren sie glaube ich meistens in der Auf/Abstiegsrunde anzutreffen. Aber ich glaube, dass die Hälfte (oder mehr) FCB-"Fans", welche an jedem zweiten Wochenende in einen Schallensitz des Joggelis furzen (oder in der MK stehen , wie auch immer) den FCB nicht in der NLB erlebt haben. Viele waren nach den (fantastischen) CL-Erfolgen (Mode)Fan geworden.
Dass der FCZ seit 20 Jahren weit unter seinen Möglichkeiten spielt ist eine traurige Tatsache. Aber die Hoffnung stirbt bekantlich zuletzt...

fcbch_fcbde
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcbch_fcbde »

also grad zue beginn, ich bi bayern fan sit ich dänke chan (will jetzt keini witz ghöre vo wäge dänke chönne und bayern fan isch es paradoxum oder so :D ) und es stimmt was dört in däm bricht stoht, ich weiss nid wie es isch mit bayern müesse ume abstieg oder finanzielle ruin z'bange... aber glaubet mir, jedes johr müesse gege real zwei mol 90 minute in dr cl meischt im viertel oder halbfinal müess mit z'erläbe isch nid grad es zuckerschläcke, in dene 90 minute erläbt me als bayern fan genau so viel angscht wie wenn s letscht spiel vo dr saison isch und ume abstieg goht. klar hänn mir immer d gwüssheit dass dr uli H. halt für die neui saison zwei drei kracher holt, aber das isch jo nid nur bi bayern eso, siehe real, barca, juve, milan, manu etc.

ich weiss nid ob es ka verurteilt wärde dass me fan vome sehr erfolgriche verein isch. vor allem well ich es als sehr guete verein agseh, es isch es schönes gfühl wenn me weiss dass sini liebi in guete händ z'gseh. wenn öper seit er liedet lieber mit sinere mannschaft ume abstieg als jedes zweite johr meischter z wärde und immer in dr cl drbi z'si denn het er es extrems masochistisches problem. ich finds halt scho richtig geil dass bayern e top club isch wo sich trotz finanzielle ischränkige immer obe fescht krallt. sie verschulde sich nid masslos und wenn sie emol en guete spieler hän, denn goht er nid grad nach einere oder zweier saisons.

pluky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von pluky »

fcbch_fcbde hat geschrieben:also grad zue beginn, ich bi bayern fan sit ich dänke chan (will jetzt keini witz ghöre vo wäge dänke chönne und bayern fan isch es paradoxum oder so :D )
wie kommts? bist du familiär vorbelastet, will sagen, ist dir das in die wiege gelegt worden?
" friehner sinn si gstrooft worde mit schleeg, aber hütt darfsch das nümme, gäll "

Antworten