9-jährige Wunderfuessballer
do no die ominösi page vo däm knilch http://www.adap.com.br/jogadores/infant ... arlos.htm#
geklickt und gestaunt:
Federers Leaderposition bleibt unangetastet
(...)
jo, das chan si!
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
Heimniederlage der AC Milansan gallo hat geschrieben:au klickt und nomol gschtuunet..."Anja Pärson Weltmeisterin im Super-G"
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
är isch sicherlich guet, aber är isch ersch 9i... hei mann do cha no vil go...
und hendr meh als 2 päss gseh im video? voll de ego, au wenn d'gägespiler 100 mol besser stöhn... was me au nit gseh hed sin sache wo ihm nit glinge...
in europa würd är under d'räder cho! guets biispil: Christiano Ronaldo am aafang bi ManU, är hed vil z'vil dripplet, jetz ischers aber bombehaft
und hendr meh als 2 päss gseh im video? voll de ego, au wenn d'gägespiler 100 mol besser stöhn... was me au nit gseh hed sin sache wo ihm nit glinge...
in europa würd är under d'räder cho! guets biispil: Christiano Ronaldo am aafang bi ManU, är hed vil z'vil dripplet, jetz ischers aber bombehaft
-
Querdängger
-
F.i.s.t.
Ich weiss nicht ein paar sehen schon jung aus... Nur 1-2 Jahre älter, das sind auch mehrere Jahre älter04051994 hat geschrieben:Dieses Video ist ein Fake. Alle zu sehenden Spieler sind
über 18 Jahre alt.
Es handelt sich um ein vertikal zusammengedrücktes
Video aus der zweiten brasilianischen Profiliga.
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
[quote="Goofy"]Ich weiss nicht ein paar sehen schon jung aus... Nur 1-2 Jahre älter, das sind auch mehrere Jahre älter ]
Ehm... Goofy... lueg emol dr Titel vom Biitrag vom "04051994" aa...
Ehm... Goofy... lueg emol dr Titel vom Biitrag vom "04051994" aa...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
Ich lueg nid in Titel inne normalerwiis und das ha ich überseh srotoloso hat geschrieben:Ehm... Goofy... lueg emol dr Titel vom Biitrag vom "04051994" aa...
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
hey blib cool....also fuessballspiele cha er würkli...has jetzt grad im 10vor10 gseh...chapauCeccaroni2 hat geschrieben:tschöösss mann dä klai furz! dä ka froh si ischer nid paar joohr älter und het miesse gege mich spile, wenn ich gege sonä typ miesst spilä würds mr usshänggä und ich würden eifach mol deftig abäsäblä!
Samstag Kicken ----> Sonntag Ficken
PRO SAMSTAG 19.30 UHR
PRO SAMSTAG 19.30 UHR