Mach das....denn kumm ich gärn e mol uf e Sightseeing-Tour dur's Gundeli vrby!

Du mainsch sottigne sehr eggstrem hybsche Fraue! ...Schranz hat geschrieben:kasch d bilder nid direkt verlinke? rechtsklick ufs bild eigenschaften
und den d url kopiere, denudn scho laufts
jo den sumpfe mer mol im gundeli ume @ Versumpfte
jetzt möchti de thread aber de schöne fraue überloh![]()
die aaleitig isch krüzzfalsch!!!!!Schranz hat geschrieben:kasch d bilder nid direkt verlinke? rechtsklick ufs bild eigenschaften
und den d url kopiere, denudn scho laufts
jo den sumpfe mer mol im gundeli ume @ Versumpfte
jetzt möchti de thread aber de schöne fraue überloh![]()
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
und mine tilllate!baslerstab hat geschrieben:die aaleitig isch krüzzfalsch!!!!!![]()
me muess nämmlich s'bild uff sini kischte laade und denn via "bild hochladen" yyne poste!!!!!!!!
denn gsehni die zombies nämmlich au und nit numme so scheiss grizzli........mi nätte arbetgäber het d'festzelt-sitte uff e index gnoh![]()
......gott sei dangg....Leeloo hat geschrieben:und mine tilllate!![]()
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
scheisse, schranz ist da auch angemeldet um sich die schönen schnecken anzusehenKoNfI hat geschrieben:Nun ist auch im festzeit.ch eigenen Forum dieser Thread hier ein Thema!
http://www.festzeit.ch/forum.php?show=thread&id=33