wär suecht das nid i dim alter

haaafekääs!!!!! alles was meh als zwei bei oder titte het, het eh e schaade......Leeloo hat geschrieben:... us minere erfahrig hesch e 50/50 chance, dass das tier kei schade het!![]()
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
düümeliabe!Basic hat geschrieben:jo jo zemdil, muesch nit so mit dim gehstogg umefuchtle - verletzisch nur no di pfläger.
ps: s'düümeli hesch vergässe...
Y wird maine s näggschtjoor wiider liebe Zemdil...Zemdil hat geschrieben:düümeliabe!
Hau jetzt ab do und loh mi Kätzli sueche!
dä denn im Fall no zimlig mobil fyr si alter...Basic hat geschrieben:jo jo zemdil, muesch nit so mit dim gehstogg umefuchtle - verletzisch nur no di pfläger.
ps: s'düümeli hesch vergässe...
Y ha dr Zemdil zwar no nie in ächt gseh, aber eso ebbe stell mr en vor...Lou C. Fire hat geschrieben:dä denn im Fall no zimlig mobil fyr si alter...
Merci, bisch e Liebe!Digge hat geschrieben:hüt nacht hän fünfi jungi büsi s'liecht vo dr wält erblickt. aber ich weiss nid ob se dr kolleg an senili lüt will abgäh....![]()
spielverdärber - hätmi jetzt wunder gno wie lang de zemdil no umegstürmt hät wennem du nit gholfe hätsch...Digge hat geschrieben:hüt nacht hän fünfi jungi büsi s'liecht vo dr wält erblickt. aber ich weiss nid ob se dr kolleg an senili lüt will abgäh....![]()
Hey, Sado-Basic! Ich ha dängg no anderi Quelle.Basic hat geschrieben:spielverdärber - hätmi jetzt wunder gno wie lang de zemdil no umegstürmt hät wennem du nit gholfe hätsch...
Me mues si aber sälber go ifange ...Kawa hat geschrieben:Bim quasimodo im Garte gits immer wieder Jungi und sicher keini Rasseviecher, so richtigi Hinterhöfkatze
Lueg do :
http://fcbforum.joggeli.ch/showthread.php?p=479545#post479545
Me mues si aber sälber go ifange, i wär no so froh ...Kawa hat geschrieben:Bim quasimodo im Garte gits immer wieder Jungi und sicher keini Rasseviecher, so richtigi Hinterhöfkatze
Lueg do :
http://fcbforum.joggeli.ch/showthread.php?p=479545#post479545