und nei es isch nid uf lutlos gstellt
bruch hilf
bruch hilf
ich ha e chliises problem mit mim laptop. irgendwie isch dr ton wäg und ich find nid use an was es ligt. worschinli isch es irgendöbbis ganz eifachs und blöda aber villicht cha mr jo öbber hälfe.
[quote="MED"]ich ha e chliises problem mit mim laptop. irgendwie isch dr ton wäg und ich find nid use an was es ligt. worschinli isch es irgendöbbis ganz eifachs und blöda aber villicht cha mr jo öbber hälfe.
und nei es isch nid uf lutlos gstellt ]
Gang emol uf Control Panel und denn uf Sounds and Audio Devices
Gang emol uf Control Panel und denn uf Sounds and Audio Devices
-
FCB Forever
- Erfahrener Benutzer
hmm...
Muesch luege ob de irgend ineme Programm d Luutstärki mol hesch ganz liislig gstellt
Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!
- Heaven Underground
- Erfahrener Benutzer
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
- zul alpha 3
- Erfahrener Benutzer
[quote="MED"]ich ha e chliises problem mit mim laptop. irgendwie isch dr ton wäg und ich find nid use an was es ligt. worschinli isch es irgendöbbis ganz eifachs und blöda aber villicht cha mr jo öbber hälfe.
am laptop hats meistens zwei möglichkeiten der lautstärkeneinstellen:
- meist ein regler (in form eines kleinen zahnrädchens irgendwo an der seite)
- lautstärke-kontrolle im windoff (=windows), meist zu sehen in der unteren, rechten ecke in form eines megaphones
falls beim drehen des seitlichen rädchens nichts läuft dann:
- mit der maus hinunter zum megaphone-symbol fahren und mit der rechten maustaste das menu aufrufen
- danach auf den punkt "lautstärkenregelung öffnen" anklicken
- ein neues fenster öffnet sich mit sämtlichen lautstärke einstellungen die es im windows gibt:
- den hauptregler von windows (lautstärkeregelung)
- geräteregler (z. B. wave, mikrofon, line-in etc.)
- jetzt musik laufen lassen und an den reglern spielen bis musik ertönt (meist ist entweder der line-in oder der wave auf null oder der ton ist auf 'aus' geschaltet)
falls keiner dieser sachen hilft, dann ist's wahrscheinlich ein codec-problem und nicht so einfach über das internet zu lösen
cheers
am laptop hats meistens zwei möglichkeiten der lautstärkeneinstellen:
- lautstärke-kontrolle im windoff (=windows), meist zu sehen in der unteren, rechten ecke in form eines megaphones
- mit der maus hinunter zum megaphone-symbol fahren und mit der rechten maustaste das menu aufrufen
- ein neues fenster öffnet sich mit sämtlichen lautstärke einstellungen die es im windows gibt:
- jetzt musik laufen lassen und an den reglern spielen bis musik ertönt (meist ist entweder der line-in oder der wave auf null oder der ton ist auf 'aus' geschaltet)
falls keiner dieser sachen hilft, dann ist's wahrscheinlich ein codec-problem und nicht so einfach über das internet zu lösen
cheers
es isch dra gläge dass ich bim realplayer d lutstärki uf ganz liislig gmacht ha. und das ganze zuegs hani vorher scho usprobiert bevor ich ueberhaupt gfrogt ha (fuer alli die wo jetzt blödi spruech hän muesse mache. ok ich has au provoziertzul alpha 3 hat geschrieben:am laptop hats meistens zwei möglichkeiten der lautstärkeneinstellen:
cheers
-
FCB Forever
- Erfahrener Benutzer
Bitte
Und wer het die richtigi unterstützig probiert z leiste?? ICH??!!!

Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!