bruch hilf

Der Rest...
Antworten
MED
Benutzer

bruch hilf

Beitrag von MED »

ich ha e chliises problem mit mim laptop. irgendwie isch dr ton wäg und ich find nid use an was es ligt. worschinli isch es irgendöbbis ganz eifachs und blöda aber villicht cha mr jo öbber hälfe. :confused:
und nei es isch nid uf lutlos gstellt ;)

Bodesurri
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bodesurri »

[quote="MED"]ich ha e chliises problem mit mim laptop. irgendwie isch dr ton wäg und ich find nid use an was es ligt. worschinli isch es irgendöbbis ganz eifachs und blöda aber villicht cha mr jo öbber hälfe. :confused:
und nei es isch nid uf lutlos gstellt ]
Gang emol uf Control Panel und denn uf Sounds and Audio Devices

MED
Benutzer

Beitrag von MED »

hmm jetzt chumi mr grad e chli ganz dumm vor aber wo muess ich das sueche?
zellt d usred dass ich e frau bi? ;)

Sürmel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sürmel »

[quote="MED"]hmm jetzt chumi mr grad e chli ganz dumm vor aber wo muess ich das sueche?
zellt d usred dass ich e frau bi? ]

frauen an den herd...sing :D :p
Samstag Kicken ----> Sonntag Ficken

PRO SAMSTAG 19.30 UHR

FCB Forever
Erfahrener Benutzer

hmm...

Beitrag von FCB Forever »

Muesch luege ob de irgend ineme Programm d Luutstärki mol hesch ganz liislig gstellt
Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!

MED
Benutzer

Beitrag von MED »

FCB Forever hat geschrieben:Muesch luege ob de irgend ineme Programm d Luutstärki mol hesch ganz liislig gstellt
messi

schiss 10 zeiche

Heaven Underground
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heaven Underground »

Kauf dr es neus Läptop,den hesch wieder Ton :D :D

São Paulino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von São Paulino »

Heaven Underground hat geschrieben:Kauf dr es neus Läptop,den hesch wieder Ton :D :D
ha ha, ächt cooli Uussaag und das kurblet erscht no d'Wirtschaft wieder aa. ;)
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zul alpha 3 »

[quote="MED"]ich ha e chliises problem mit mim laptop. irgendwie isch dr ton wäg und ich find nid use an was es ligt. worschinli isch es irgendöbbis ganz eifachs und blöda aber villicht cha mr jo öbber hälfe. :confused:
und nei es isch nid uf lutlos gstellt ]

am laptop hats meistens zwei möglichkeiten der lautstärkeneinstellen:

- meist ein regler (in form eines kleinen zahnrädchens irgendwo an der seite)

- lautstärke-kontrolle im windoff (=windows), meist zu sehen in der unteren, rechten ecke in form eines megaphones

falls beim drehen des seitlichen rädchens nichts läuft dann:
- mit der maus hinunter zum megaphone-symbol fahren und mit der rechten maustaste das menu aufrufen
- danach auf den punkt "lautstärkenregelung öffnen" anklicken
- ein neues fenster öffnet sich mit sämtlichen lautstärke einstellungen die es im windows gibt:
- den hauptregler von windows (lautstärkeregelung)
- geräteregler (z. B. wave, mikrofon, line-in etc.)
- jetzt musik laufen lassen und an den reglern spielen bis musik ertönt (meist ist entweder der line-in oder der wave auf null oder der ton ist auf 'aus' geschaltet)

falls keiner dieser sachen hilft, dann ist's wahrscheinlich ein codec-problem und nicht so einfach über das internet zu lösen

cheers

MED
Benutzer

Beitrag von MED »

zul alpha 3 hat geschrieben:am laptop hats meistens zwei möglichkeiten der lautstärkeneinstellen:

- meist ein regler (in form eines kleinen zahnrädchens irgendwo an der seite)

- lautstärke-kontrolle im windoff (=windows), meist zu sehen in der unteren, rechten ecke in form eines megaphones

falls beim drehen des seitlichen rädchens nichts läuft dann:
- mit der maus hinunter zum megaphone-symbol fahren und mit der rechten maustaste das menu aufrufen
- danach auf den punkt "lautstärkenregelung öffnen" anklicken
- ein neues fenster öffnet sich mit sämtlichen lautstärke einstellungen die es im windows gibt:
- den hauptregler von windows (lautstärkeregelung)
- geräteregler (z. B. wave, mikrofon, line-in etc.)
- jetzt musik laufen lassen und an den reglern spielen bis musik ertönt (meist ist entweder der line-in oder der wave auf null oder der ton ist auf 'aus' geschaltet)

falls keiner dieser sachen hilft, dann ist's wahrscheinlich ein codec-problem und nicht so einfach über das internet zu lösen

cheers
es isch dra gläge dass ich bim realplayer d lutstärki uf ganz liislig gmacht ha. und das ganze zuegs hani vorher scho usprobiert bevor ich ueberhaupt gfrogt ha (fuer alli die wo jetzt blödi spruech hän muesse mache. ok ich has au provoziert ;) ) aber messi drotzdem fuer d hilf

FCB Forever
Erfahrener Benutzer

Bitte

Beitrag von FCB Forever »

Und wer het die richtigi unterstützig probiert z leiste?? ICH??!!! :D :cool:
Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!

MED
Benutzer

Beitrag von MED »

FCB Forever hat geschrieben:Und wer het die richtigi unterstützig probiert z leiste?? ICH??!!! :D :cool:
Ich bi dr ewig dankbar :D

Antworten