soso. scheiss also. und warum hat es gimenez nie öffentlich richtig gestellt? also ich würde mir von meinem ex-verein nicht so ans bein pissen lassen, wenns denn erstunken und erlogen wäre. seine presseerklärung damals war belangloses blabla, mehr nicht.São Paulino hat geschrieben:Die ganze Geschichte wieder aufzurollen bringt's nicht, weil es zu viele Hohlköpfe gibt, die sowieso jeden Scheiss glauben (in diesem Falle der Kommunikation des FCBs in dieser Sache - mit dem Charakterlump Gimenez, der seinen Abgang genau so geplant hat).
Zwischenbericht von Jimmy Gimenez
obiger text ist frei erfunden. jegliche ähnlichkeit mit lebenden personen haben die sich selbst zuzuschreiben.
Natürlich hast Du im Grunde recht, dass es nicht viel bringt, wenn man das Thema wieder aufrollt. Aber, es gibt für mich 2 Gründe, warum die Beiträge über ihn immer noch interessant sind.São Paulino hat geschrieben:Die ganze Geschichte wieder aufzurollen bringt's nicht, weil es zu viele Hohlköpfe gibt, die sowieso jeden Scheiss glauben (in diesem Falle der Kommunikation des FCBs in dieser Sache - mit dem Charakterlump Gimenez, der seinen Abgang genau so geplant hat).
Falls es dich interessiert: Ich habe mich damals zu diesem Thema klar geäussert und glaube an diese - klar, nicht ganz offensichtliche - Theorie. Würde mich interessieren, ob du es allenfalls ähnlich siehst.
1. War er immerhin unser Topskorer und wir konnten dank ihm, einige tolle Spiele erleben.
2. Und das ist ein viel interessanterer Grund. Die Agenten-Mafia, insbesondere aus Frankreich, hat damals brutal ihr Gesicht gezeigt. Sie haben Jimmy bis nach Bremen an das CL-Spiel verfolgt und enorm Druck auf ihn ausgeübt (siehe Rafael FCZ). Gelockt wurde er wegen des Geldes und einem saftigen Handgeld (man spricht von 1 Mio Euro), daran besteht kein Zweifel. Diese Fakten sind, zumindestens mir, noch nicht so lange bekannt.
Ich denke, dass man ihn mit einem etwas intelligenteren und besser dotierten Vertrag, an den FCB hätte binden können. Ich denke hier vor allem daran, dass es sich gelohnt hätte, einen Teil der unsinnigen Transfersumme von Petric in Jimmy zu investieren.
Phebus hat geschrieben:Natürlich hast Du im Grunde recht, dass es nicht viel bringt, wenn man das Thema wieder aufrollt. Aber, es gibt für mich 2 Gründe, warum die Beiträge über ihn immer noch interessant sind.
1. War er immerhin unser Topskorer und wir konnten dank ihm, einige tolle Spiele erleben.
2. Und das ist ein viel interessanterer Grund. Die Agenten-Mafia, insbesondere aus Frankreich, hat damals brutal ihr Gesicht gezeigt. Sie haben Jimmy bis nach Bremen an das CL-Spiel verfolgt und enorm Druck auf ihn ausgeübt (siehe Rafael FCZ). Gelockt wurde er wegen des Geldes und einem saftigen Handgeld (man spricht von 1 Mio Euro), daran besteht kein Zweifel. Diese Fakten sind, zumindestens mir, noch nicht so lange bekannt.
Ich denke, dass man ihn mit einem etwas intelligenteren und besser dotierten Vertrag, ihn an den FCB hätte binden können. Ich denke hier vor allem daran, dass es sich gelohnt hätte, einen Teil der unsinnigen Transfersumme von Petric in Jimmy zu investieren.
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
Phebus, nur zur Klarstellung: Wenn ich sage "es bringt's nicht", dann sage ich das mit einer gewissen Resignation. Ich war/bin auf Jimmys Seite, aber ich mache es nicht zu meinem Lebenswerk, ihn hier drin auf immer und ewig zu verteidigen. Ich glaube, was ich glaube und dies entspricht halt nicht der Mainstream-Meinung im Forum.Phebus hat geschrieben:Natürlich hast Du im Grunde recht, dass es nicht viel bringt, wenn man das Thema wieder aufrollt. Aber, es gibt für mich 2 Gründe, warum die Beiträge über ihn immer noch interessant sind.
Ich denke, dass man ihn mit einem etwas intelligenteren und besser dotierten Vertrag, an den FCB hätte binden können. Ich denke hier vor allem daran, dass es sich gelohnt hätte, einen Teil der unsinnigen Transfersumme von Petric in Jimmy zu investieren.
Für mich ist es immer wieder erstaunlich, wie gewisse ex-Spieler in den Dreck gezogen werden. Vor allem im Vergleich mit der momentanen Murat-Geschichte (bzw. der Murat-Geschichte über die letzten zwei Jahre). Sorry,... irgendwo stimmen da die Relationen einfach nicht!!
Ich habe Jimmy beim FCB geliebt (wie man einen Spieler seines Vereins halt "lieben" kann) und behalte ihn für immer in guter Erinnerung. Er hat mir sehr schöne FCB-Momente beschert und mein FCB-Herz - zusammen mit seinen Teamkollegen - oft in die Höhe schlagen lassen. An diese Momente werde ich auch in vielen Jahren noch denken.
Dass die Spieler oft Spielball verschiedenster Interessengruppen sind, war eigentlich immer klar. Vielleicht hat's Ivans Interview (im SF) gebraucht, um die letzten Zweifler aufzuwecken. Ganz unschuldig an gewissen Entwicklungen sind die Spieler allerdings auch nicht - logo.
Wer gegen Jimmy ist, den kann/will ich nicht umstimmen. Ich habe bei gewissen Spielern (und anderen FCB-Angestellten) auch meine feste Meinung. Ist schliesslich das Recht eines jeden. Aber ich fordere die Leute auf, wenigstens ein bisschen hinter das Offensichtliche zu schauen und zu bedenken, dass die ganze Story so von Jimmy sicherlich nicht so gewollt war. Er ist weg, er ist Geschichte. Es ist müssig, die genaue Wahrheit jetzt nicht herausfinden zu wollen. Man zolle ihm einfach den Respekt, der ihm gebührt. That's all.
"Der Schwache kann nicht verzeihen. Verzeihen ist eine Eigenschaft des Starken." (Mahatma Gandhi)
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
und du willsch prinzipietreu si ?rotoloso hat geschrieben:Jimmy kumm zrugg zu uns!!!

hesch du kei ehr, är het uns verrote, au wenns für ihn nid anderscht gange isch. es git fähler, die löhn sich nid korrigiere. e gimenez würd ich bi uns nümm akzeptiere, es isch um 6 mio. gange a däm daag. e egoischt, wo nid dra dänggt, was är am club z' verdannge het und uns im wichtigschte schppil vo dr saison so im schtich loht.
ha das ganze natürlich e bitz überschpitzt, ich froog mi nur, worum du bi ihm nid die glyych konsequänz an daag legsch wie bie dym "agebätete"

tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
falco
- Admiral von Schneider
- Erfahrener Benutzer
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
ha mi jetzt mehr uff ehr und loyalität bezoge.eglifish_reloaded hat geschrieben:immerhin hat jimmy tore geschossen![]()
und soviil gool het dr gimenez im uefacup jetzt au nid gschosse, im gegeteil.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
falco

falco
[quote="the kaiser."]und du willsch prinzipietreu si ? ]
Wär hettr verrote? Wämmr die Diskussion nomol aafoh? Im Interview uff Sat1 e paar Minute vorem Spiel (aafordere wennrs nid gseh händ, i has nid uffgnoh) hett dr Gross ussdrücklich erwähnt dass dr FCB scho sytt Aafangs Saison informiert gse isch, dass wenn Marseille in Europa wytterkoh wäre, hätte sie dr Jimmy welle kaufe aber nur unter dr Bedingig dassr au für sie spiele dörf, dass hett är ussdrücklich gseit, für mi isch die Sach klar, dr FCB het's verpasst die Sach de Fans z'komuniziere (will sie wohl schiss ka hänn dass sie wieder wie idiote do stönn wo nie e Spieler könne halte) und hänn denn im Nochhinein probiert d'Schuld uffem Jimmy z'schiebe und sunscht mueschmer die Ussag vo Gross erkläre.
I weiss scho dass dr Jimmy in Basel käi chance me hätt, das isch halt eso wennme do in Basel öbbis grandioses leischtet bekunntme regelmässig e schutt in Arsch....E Spieler wo für e FCB unzähligi goals gschosse hett und e riise Aateil am Erfolg vom FCB in de letschte Johre ka het isch e Verräter willrs innere grösseri Liga hett welle probiere in sim alter isch das nämlig die allerletschti chance gse, dä hett uns verrote? Anderi wo nur ärger und keini Goals brigne, die duetme vergöttere... wär isch do nid konsequänt?
Wär hettr verrote? Wämmr die Diskussion nomol aafoh? Im Interview uff Sat1 e paar Minute vorem Spiel (aafordere wennrs nid gseh händ, i has nid uffgnoh) hett dr Gross ussdrücklich erwähnt dass dr FCB scho sytt Aafangs Saison informiert gse isch, dass wenn Marseille in Europa wytterkoh wäre, hätte sie dr Jimmy welle kaufe aber nur unter dr Bedingig dassr au für sie spiele dörf, dass hett är ussdrücklich gseit, für mi isch die Sach klar, dr FCB het's verpasst die Sach de Fans z'komuniziere (will sie wohl schiss ka hänn dass sie wieder wie idiote do stönn wo nie e Spieler könne halte) und hänn denn im Nochhinein probiert d'Schuld uffem Jimmy z'schiebe und sunscht mueschmer die Ussag vo Gross erkläre.
I weiss scho dass dr Jimmy in Basel käi chance me hätt, das isch halt eso wennme do in Basel öbbis grandioses leischtet bekunntme regelmässig e schutt in Arsch....E Spieler wo für e FCB unzähligi goals gschosse hett und e riise Aateil am Erfolg vom FCB in de letschte Johre ka het isch e Verräter willrs innere grösseri Liga hett welle probiere in sim alter isch das nämlig die allerletschti chance gse, dä hett uns verrote? Anderi wo nur ärger und keini Goals brigne, die duetme vergöttere... wär isch do nid konsequänt?
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
är het für grossi verunsicherig gsorgt am wichtigschte daag vo dr saison. goht nid um d' fans, sondern um d' mannschaft, wo ihn a däm oobig dringend bruucht hätti und mit däm schocker kuum zu 100 % d' vorbereitig het könne absolviere. wenn är das in kauf nimmt, isch är e verdammti fuessballhuere, denn basel het ihn vergötteret, in marseille kriegt är kei bei vors andere. är muess das au moralisch verträtte könne, är het ihn kauf gno, dass dr fcb verunsicheret isch in eme schpiil, wos um e 2- schtellige millionebetrag gange isch. und das isch eifach aschtandslos ohni jeglichi gwüssehaftigkeit. natürlich het au dr fcb miserabel kommuniziert, aber au do het är könne drumm bätte, wenn ihm wirklich öbbis am fcb gläge wär, dass es syni mitschpiiler früezytig oder zumindescht am zyschtig obig erfahre.rotoloso hat geschrieben:Wär hettr verrote? Wämmr die Diskussion nomol aafoh? Im Interview uff Sat1 e paar Minute vorem Spiel (aafordere wennrs nid gseh händ, i has nid uffgnoh) hett dr Gross ussdrücklich erwähnt dass dr FCB scho sytt Aafangs Saison informiert gse isch, dass wenn Marseille in Europa wytterkoh wäre, hätte sie dr Jimmy welle kaufe aber nur unter dr Bedingig dassr au für sie spiele dörf, dass hett är ussdrücklich gseit, für mi isch die Sach klar, dr FCB het's verpasst die Sach de Fans z'komuniziere (will sie wohl schiss ka hänn dass sie wieder wie idiote do stönn wo nie e Spieler könne halte) und hänn denn im Nochhinein probiert d'Schuld uffem Jimmy z'schiebe und sunscht mueschmer die Ussag vo Gross erkläre.
und s ' verlogene an dr ganze gschicht isch, dass är mitgreist isch nach bremen, mit em julio e zimmer teilt, normal trainiert und so to het, als sig alles in ornig. zyyschtig obig abreise, klar schtellig bezieh, und d' mannschaft sich in rue lo vorbereite. das mit em afangs saison isch quatsch, hätt dr gross ihn nur 1 min. ygsetzt im heimschpyyl, wär gar nüt gange.
fazit. är isch nid nümm tragbar, will d' fans nüt drvo gwüsst hän, sondern dass är verloge mitgreist isch und so do het, als sig alles in ornig.
falco

falco
I wiederhol, dr FCB hett das sytt monate gwüsst, sie sinn alli informiert gse, wenn dr FCB nid fähig isch, oder nid gnueg Muet hett dass z'komuniziere ka är nütt defür, söll är sälber e Prässekonferänz abhalte oder was? Dass Marseille Europäisch mitgspielt isch erscht am obe vorem FCB spiel feschtgstande, bis denn hett jo niemerts wirklich dra glaubt, es isch wirklich fascht unmöglich gse...dorum ischr mitgreist, doch denn hetts OM gschafft und dr FCB isch do gstande mit e riise problem, sie hänn das scho sytt Monate gwüsst, hänn aber d'Fans nie informiert ka in dr hoffnig es kunnt gar nid z'stand, was mache sie? Am Jimmy d'Schuld geh, är isch jo eh wäg... hänn aber nid demit zellt dass dr Gross uff Sat1 plötzlich zuegitt dass är sälber und dr FCB scho sytt Aafangs Saison vo däm Transfer gwüsst hän...the kaiser. hat geschrieben:är het für grossi verunsicherig gsorgt am wichtigschte daag vo dr saison. goht nid um d' fans, sondern um d' mannschaft, wo ihn a däm oobig dringend bruucht hätti und mit däm schocker kuum zu 100 % d' vorbereitig het könne absolviere. wenn är das in kauf nimmt, isch är e verdammti fuessballhuere, denn basel het ihn vergötteret, in marseille kriegt är kei bei vors andere. är muess das au moralisch verträtte könne, är het ihn kauf gno, dass dr fcb verunsicheret isch in eme schpiil, wos um e 2- schtellige millionebetrag gange isch. und das isch eifach aschtandslos ohni jeglichi gwüssehaftigkeit. natürlich het au dr fcb miserabel kommuniziert, aber au do het är könne drumm bätte, wenn ihm wirklich öbbis am fcb gläge wär, dass es syni mitschpiiler früezytig oder zumindescht am zyschtig obig erfahre.
und s ' verlogene an dr ganze gschicht isch, dass är mitgreist isch nach bremen, mit em julio e zimmer teilt, normal trainiert und so to het, als sig alles in ornig. zyyschtig obig abreise, klar schtellig bezieh, und d' mannschaft sich in rue lo vorbereite. das mit em afangs saison isch quatsch, hätt dr gross ihn nur 1 min. ygsetzt im heimschpyyl, wär gar nüt gange.
fazit. är isch nid nümm tragbar, will d' fans nüt drvo gwüsst hän, sondern dass är verloge mitgreist isch und so do het, als sig alles in ornig.
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
i wiiderhol au: wenn dr gimenez (jimmy, kenn i nid), gege bremen ygsetzt wird, isch nüt mit wäggsle.rotoloso hat geschrieben:I wiederhol, dr FCB hett das sytt monate gwüsst, sie sinn alli informiert gse, wenn dr FCB nid fähig isch, oder nid gnueg Muet hett dass z'komuniziere ka är nütt defür, söll är sälber e Prässekonferänz abhalte oder was? Dass Marseille Europäisch mitgspielt isch erscht am obe vorem FCB spiel feschtgstande, bis denn hett jo niemerts wirklich dra glaubt, es isch wirklich fascht unmöglich gse...dorum ischr mitgreist, doch denn hetts OM gschafft und dr FCB isch do gstande mit e riise problem, sie hänn das scho sytt Monate gwüsst, hänn aber d'Fans nie informiert ka in dr hoffnig es kunnt gar nid z'stand, was mache sie? Am Jimmy d'Schuld geh, är isch jo eh wäg...
und wie gseit: es got nid um d' öffentlichkeit (völlig richtig agiert), sondern drum, dass syni mitschpiiler nüt gwüsst hän.
är hets in kauf gno, an eme daag, wos um e 8-schtellige betrag gange isch, dr mannschaft massiv z' schade. so öbber isch nümm tragbar.
dr fcb het wäge ihm schade drvo treit, wägem petric nid, und do liggt dr grossi unterschiid.
e mario cantaluppi hätti sch niemols so verhalte, oft exzentrisch und provokant, aber är het gwüsst, was loyalität bedütet und was är em fcb z' verdangge het.
und genau das isch es: fehlendi dankbarkeit.
falco

falco
über das ganze müssen wir uns gar nicht mehr streitenPhebus hat geschrieben:Natürlich hast Du im Grunde recht, dass es nicht viel bringt, wenn man das Thema wieder aufrollt. Aber, es gibt für mich 2 Gründe, warum die Beiträge über ihn immer noch interessant sind.
nur : jimmy war 28 jahre alt, sollte meiner meinung nach genug verstand und
wissen haben um solchen agenten zu wiederstehen(nur ER wollte ja wechseln)
rafael ist 19!!!! verdient nicht annähernd soviel wie jimmy beim fcb verdient hat, also ist dieser vergleicht zimmlich wackelig
nur mir ist es eigentlich egal, soll er zu gladbach gehen,lieber als zu yb,
weil sollte es soweit kommen, würde er die meinung vieler hier bestätigen
Wie wo was?Magoo hat geschrieben:Die halbe Schlägerei zwischen Jimmy und ein paar Spielern wurde ja auch nicht öffentlich kommuniziert.. Es gibt genug Spieler welche Jimmy nicht mehr wollen..

Davon habe ich noch nie was gehört...
alles, was den schwoben schadet, kann nur zum vorteil der restlichen menschheit sein.
I glaub du verwäggslisch das mitm Rossi, vom Jimmy isch no nie d'Red gse...Magoo hat geschrieben:Die halbe Schlägerei zwischen Jimmy und ein paar Spielern wurde ja auch nicht öffentlich kommuniziert.. Es gibt genug Spieler welche Jimmy nicht mehr wollen..
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
I weisses nid genau es hett emol g'heisse zwüschem Rossi und em Huggel hetts zopf geh, aber genauers weiss i au nid...Supersonic hat geschrieben:Aha und was ist da wann vorgefallen?
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
Interlaken BE (sda) Der «Blick» darf den Fussballer Christian
Gimenez als Judas und Verräter bezeichnen. Anlass für die derbe
Wortwahl des Blattes war der kurzfristige Wechsel des damaligen FCB-
Spielers zum französischen Club Olympique Marseille.
Gemäss einer am Dienstag veröffentlichten Stellungnahme des
Presserats hat der Blick damit das Diskriminierungsverbot nicht
verletzt. Die Begriffe Judas und Verräter seien als Wertung
erkennbar, die harsche Kritik im Rahmen der Kommentarfreiheit
zulässig.
Im Begriff Judas mag der Presserat auch keine pauschale
Herabsetzung der Juden erkennen. Über den Kontext der Bibel hinaus
werde damit jemand bezeichnet, der treulos an einem andern handle.
Dies sei mit der kommentierenden Wertung des «Blick» offensichtlich
gemeint gewesen, heisst es in der Stellungnahme.
Gimenez als Judas und Verräter bezeichnen. Anlass für die derbe
Wortwahl des Blattes war der kurzfristige Wechsel des damaligen FCB-
Spielers zum französischen Club Olympique Marseille.
Gemäss einer am Dienstag veröffentlichten Stellungnahme des
Presserats hat der Blick damit das Diskriminierungsverbot nicht
verletzt. Die Begriffe Judas und Verräter seien als Wertung
erkennbar, die harsche Kritik im Rahmen der Kommentarfreiheit
zulässig.
Im Begriff Judas mag der Presserat auch keine pauschale
Herabsetzung der Juden erkennen. Über den Kontext der Bibel hinaus
werde damit jemand bezeichnet, der treulos an einem andern handle.
Dies sei mit der kommentierenden Wertung des «Blick» offensichtlich
gemeint gewesen, heisst es in der Stellungnahme.
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***
aber nid dr Josef
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***
aber nid dr Josef
- Auginho Basel
- Erfahrener Benutzer
Zum Thema Jimmy Abgang: Für mich war die Rolle des offiziellen FCB inklusive Gross von Anfang an eine dubiose.
Man hat Jimmy gezielt den schwarzen Peter zugeschoben, von wegen "er lässt in Bremen die Mannschaft im Stich,so kurz vor dem Spiel,der Böse,er weigert sich zu spielen....."
Warum hat man dann den ach so wichtigen Jimmy im Heimspiel 90 Minuten auf die Bank gesetzt,entweder er hat sich da schon geweigert zu spielen, was jedoch sicher kommuniziert geworden wäre, oder aber man wollte ihn verkaufen und er durfte auf Weisung von oben nicht eingesetzt werden.Es ist ja nicht so, dass im Heimsoiel nicht noch ein Torgefählicher Stürmer zumindest hätte eingewechselt werden können.
Mich überrascht immer noch wie ein grossteil der Fans auf diese billige Anti-Jimmy Propaganda hereingefallen ist,bzw. wie wenig auch von der lokalen Presse nachgehakt wurde.
Jimmy war damals einfach der ideale Sündenbock!
Man hat Jimmy gezielt den schwarzen Peter zugeschoben, von wegen "er lässt in Bremen die Mannschaft im Stich,so kurz vor dem Spiel,der Böse,er weigert sich zu spielen....."
Warum hat man dann den ach so wichtigen Jimmy im Heimspiel 90 Minuten auf die Bank gesetzt,entweder er hat sich da schon geweigert zu spielen, was jedoch sicher kommuniziert geworden wäre, oder aber man wollte ihn verkaufen und er durfte auf Weisung von oben nicht eingesetzt werden.Es ist ja nicht so, dass im Heimsoiel nicht noch ein Torgefählicher Stürmer zumindest hätte eingewechselt werden können.
Mich überrascht immer noch wie ein grossteil der Fans auf diese billige Anti-Jimmy Propaganda hereingefallen ist,bzw. wie wenig auch von der lokalen Presse nachgehakt wurde.
Jimmy war damals einfach der ideale Sündenbock!
weil es sowieso nichts gebracht hätteAuginho Basel hat geschrieben:Zum Thema Jimmy Abgang:
ausser massive unstimmigkeiten im Team
und als trainer sollte nicht der einzelne wichtig sein sondern das Team
und glaube mir, jimmy hätte es vertiggebracht, einen für uns unvorstellbaren
ärger innerhalb der mannschaft zu provozieren, leider

- Auginho Basel
- Erfahrener Benutzer
OK, aber warum hat man ihn dann nicht bereits vor dem Bremen Spiel oder noch besser vor Saisonbeginn freigestellt.Edu hätte auch Spielpraxis benötigt, er wurde in Bremen ja ins kalte Wasser geworfen.tanner hat geschrieben:weil es sowieso nichts gebracht hätte
ausser massive unstimmigkeiten im Team
und als trainer sollte nicht der einzelne wichtig sein sondern das Team
und glaube mir, jimmy hätte es vertiggebracht, einen für uns unvorstellbaren
ärger innerhalb der mannschaft zu provozieren, leider![]()
naja du weisst ja wie er sich immer wieder äusserteAuginho Basel hat geschrieben:OK, aber warum hat man ihn dann nicht bereits vor dem Bremen Spiel oder noch besser vor Saisonbeginn freigestellt.Edu hätte auch Spielpraxis benötigt, er wurde in Bremen ja ins kalte Wasser geworfen.
basel isch so toll,schön.mir gfallts etc.
und jetzt bliibi
und er wird jo wohl nid numme öffentlich sondern au hinter de kulisse
e so gschwätzt ha
aber lömmers, i vermisse mägisch schono
aber er brucht nümme cho
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
genau das isch es. das verlogene getue. von eme knapp 31 jährige ka me erwarte, dass är unabhängig vom vorschtand syne kommunikationsschwiirigkeite syni mitschpiiler früezyytig informiirt, dass är bynere uefacup-quali vo marseille wäggsle wird. transfergrücht und -tätigkeite sin im fuessballbusiness gang und gäbe. d' mannschaft hät sich könne druff yschtelle dümmer, eskalierter und unprofessioneller wär sicher nid worde als es denn wirklich gsi isch.tanner hat geschrieben:naja du weisst ja wie er sich immer wieder äusserte
basel isch so toll,schön.mir gfallts etc.
und jetzt bliibi
är isch doch kei 8 jährigs buebeli mehr, wo sich hinder em papi muess verschtegge. und wenn dr fcb verseit het, isch es syni ufgoob, die sach in d' hand znäh. das het är nid gmacht, will är e lingge hüchler isch, wie dr fcb druff reagiert het ihn nid intressiert.
niemerts het gmotzt über d' huggel und streller transfär, obwohl beidi unbedingt hän wägg welle. sie hän immer offe kommuniziert und keini schpiili gschpiilt a la hakan, muri und gimenez. das het öbbis mit schtyl z' tue.
falco

falco