Natelrächnig Swisscom
Natelrächnig Swisscom
Mini Natelrächnig vo Swisscom (Periode vom 1.3. - 31.3.) isch bis hüt nonig im Briefkaschte gsi. Normalerwiis wärde die ungefähr Mitti Folgemonat (in däm Fall ca. 15. April) verschickt. Jetzt weissi nid ob in däm Fall d'Sälbschtveralagig zur gältig chunnt und ich die per Telefon oder Mail druf ufmerksam mache mues, oder dörfi spekuliere, dass sie mich im System vergässe händ und ich dä Monet gratis drvo chum? Iwill eifach nid, dass mir plötzlich Mahngebühre ins Huus flattere oder gar mini Nummere gsperrt wird und ich denn no für d'Ufschaltgebühre bläche mues 

[CENTER]PRO Zoua
CONTRA Steinhöfer[/CENTER]
CONTRA Steinhöfer[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
das kann ab und zu passieren das die rchnung zu spät eintrifft. war bei mir auch schon der fall, es passiert dir auch nichts und keine angst, gratis wirst du nicht telefonierenPioneer hat geschrieben:Mini Natelrächnig vo Swisscom (Periode vom 1.3. - 31.3.) isch bis hüt nonig im Briefkaschte gsi. Normalerwiis wärde die ungefähr Mitti Folgemonat (in däm Fall ca. 15. April) verschickt. Jetzt weissi nid ob in däm Fall d'Sälbschtveralagig zur gältig chunnt und ich die per Telefon oder Mail druf ufmerksam mache mues, oder dörfi spekuliere, dass sie mich im System vergässe händ und ich dä Monet gratis drvo chum? Iwill eifach nid, dass mir plötzlich Mahngebühre ins Huus flattere oder gar mini Nummere gsperrt wird und ich denn no für d'Ufschaltgebühre bläche mues![]()

Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.
Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967
Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967
- Starmaster
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer