Oh my god!!!Kwai Chang hat geschrieben:Aha!
Mali, machsch du d'Rächnig?
E Paradebispyyl!
Wie het das scho widdr gheisse?Lou C. Fire hat geschrieben: PS: ha tatsächlig e B-Klass welle poschte fyr d Frau, aber si het gmaint, wenn ych mr scho e SLR innezieh, denn wot sie zumidescht e SL
So zrugg vom Schisse (lägg het das gstungge, hät das Ziginer-Plätzli viillicht doch nid sotte esse) und widder bereit zem spiile...Grga Mali hat geschrieben:Wie het das scho widdr gheisse?
Blocked Wish?
Wo isch jezz das PN mit em Standort? Und wo bisch versicheret?
nur habe ich es nicht nötig ausdrücke wie "scheiss alimänt" zu benutzen...Zemdil hat geschrieben:du bisch jo au scho bald glyych wytt ....![]()
![]()
Du hesch glaub no nie e richtigs Zigyynerbläzzli gha...Lou C. Fire hat geschrieben:So zrugg vom Schisse (lägg het das gstungge, hät das Ziginer-Plätzli viillicht doch nid sotte esse) und widder bereit zem spiile...
Wäg em Standort:
tagsiber isch schlächt, well d Garage iberwacht wird und bi mir deheim isch jo au sone Security angaschiert. Gib mr doch a, wonen sell anestelle, das wär am aifachschte
Aber numme, as es kaini Missverständnis git, es isch denn im Pfall nid dr SLR, gäll!
1. wart abBasic hat geschrieben:1. nur habe ich es nicht nötig ausdrücke wie "scheiss alimänt" zu benutzen...
2. er hat ein kind in die welt gesetzt und hat dazu zu stehen und für das kind zu sorgen. wenn da einer über irgendwelche alimente herzieht hab ich eine relativ kurze zündschnur.
1. hesch au scho mol e 3-fache nasebruch und e zertrümmerts jochbei gha?Zemdil hat geschrieben:1. wart ab![]()
2. take it easy! Dasch e Forum und do darfsch nid alles so ärnscht näh. Dr Daffeli isch nonig züügigsfähig!
OK iber's lange WE stoht er dert, länggt Dr das?Grga Mali hat geschrieben:Du hesch glaub no nie e richtigs Zigyynerbläzzli gha...
Also am liebschte wär mir wenn du ihn ab de elfe amigs zobe dert bim Spielblazz grad nach em Birschepfli vor em erschte Hochhuus wyrdsch anestelle. Dert hets au grad wissy Zone.
Nach ere Vasektomie kasch immer no bumse, wie e Stier!Basic hat geschrieben:b) jäso - do händer jo fascht öbbis gmeinsam. är ysch nonig zügigsfähig und du nümm. könned jo zäme bits schmuddel-filmli luege und drvo schwärme wie schöns doch könnt si bzw. gsi ysch...
Basic hat geschrieben:... hab ich eine relativ kurze zündschnur.
Dass du sogar das hesch müesse im Internet dokumentiere...Zemdil hat geschrieben:Nach ere Vasektomie kasch immer no bumse, wie e Stier!![]()
Ich war jung und brauchte das Geld .....Huber hat geschrieben:Dass du sogar das hesch müesse im Internet dokumentiere...
und wieso legsch das geld neume a, wo's völlig fehl investiert isch..(namentlich vespa)Zemdil hat geschrieben:Ich war jung und brauchte das Geld .....![]()
dasch kei Alag gsi, sondern Hobby!Huber hat geschrieben:und wieso legsch das geld neume a, wo's völlig fehl investiert isch..(namentlich vespa)
Lou C. Fire hat geschrieben: Isch zwar e weneli drägig, aber am meischte Schpass macht mr dr Riichtum an so Daage wie gescht am Morge: es het in Ströme gschifft und sone arme Siech uf sim Roller luegt an dr Ampele ganz iiversichtig in mi Maybach inne...