Nid ganz... s einte isch eifach $ehayzze, bim andere fählt glaub eifach s Verkaufstalänt...Zemdil hat geschrieben:Dämmfall passt e Mac zuenere Vespa![]()
![]()
wenn, wo aber vorallem wie?
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
gisch vorane bscheid, denn kaufi no rächtzytig e B&O fyr s Büro, nid dasses sich nid fyr Di lohnt...Grga Mali hat geschrieben:Y ha dirs gseit, dass y dir emol abbass wenn du znacht us dim Byro chunsch und viereggigi Auge hesch will du in mach und PC glichzyttig hesch miesse luege! Denn zerre mr di ins Byschli und mugge dir dr PC. Dr Mac chasch bhalte, das chenne mir nid verkaufe.
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Ah kasch d Augefarb Stimmigsmässig au nuanciereMr. Blonde hat geschrieben:falsch! "blaugriengrau" sin mini, je nachdem wasi füre stimmig ha![]()
sie het bruni ka

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Kei Angscht, mit eme richtige PC fiettere mir die Verwandte däheim e paar Meenet dure. B&O isch mir fascht e z heisse, das fallt gschnäll emol uff.Lou C. Fire hat geschrieben:gisch vorane bscheid, denn kaufi no rächtzytig e B&O fyr s Büro, nid dasses sich nid fyr Di lohnt...
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
- Kwai Chang
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
kaschem jo e Abzahigsvertrag mit Wuecherzinse offeriere!Zemdil hat geschrieben:Jo scho, aber dä hett kei Stutz ...![]()
Denn hesch 1. die Müüli los und 2. dank em Zuesatzverdienscht durch d Wuecherzinse kunnsch letschtändlig uf dr gwinschti Verkaufspriis
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- Kwai Chang
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
heiss ich Lucy???Lou C. Fire hat geschrieben:kaschem jo e Abzahigsvertrag mit Wuecherzinse offeriere!
Denn hesch 1. die Müüli los und 2. dank em Zuesatzverdienscht durch d Wuecherzinse kunnsch letschtändlig uf dr gwinschti Verkaufspriis

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***
aber nid dr Josef
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***
aber nid dr Josef
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Huber
- Erfahrener Benutzer
2'500 sin bote. glaubsch i zahl 4'500 weni für 6'000 e schöne Probe chönnt ha?Zemdil hat geschrieben:Jo scho, aber dä hett kei Stutz ...![]()

Ein Mensch hat dreierlei Wege, klug zu handeln:
Erstens: Durch Nachdenken - das ist der edelste. Zweitens: Durch Nachahmen - das ist der leichteste. Drittens: Durch Erfahrung - das ist der bitterste.
Erstens: Durch Nachdenken - das ist der edelste. Zweitens: Durch Nachahmen - das ist der leichteste. Drittens: Durch Erfahrung - das ist der bitterste.
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Kwai Chang
- Erfahrener Benutzer
- Mr. Blonde
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Huber
- Erfahrener Benutzer
Wird alwä amigs ufem Zentrums-Platz umestoh. Oder uf dä Coop- Kantonalbank-Parkplätz...Grga Mali hat geschrieben:Muesch mir nur emol sage wo em Loucie si Benz amigs stoht, denn muesch di nym lang dryber uffrege, dass är eine het. Was isch es fyr eine? Sicher B-Klass so fyr neyriichi...
@grga: ich reg mi nid uf. muess jede sälber wüsse, obr freiwillig übertürti dütschi autos chauft....
Ein Mensch hat dreierlei Wege, klug zu handeln:
Coop Parkblazz isch e heisse, dert isch meischtenz viel los... Aber dert isch nur drissig Minudde han y gmeint. s Modäll miesst y wysse wäg dr Serienummere vo dr Alarmalag...Huber hat geschrieben:Wird alwä amigs ufem Zentrums-Platz umestoh. Oder uf dä Coop-Parkplätz...
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
- Kwai Chang
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Dank ere guete Versicherig mir Zytwärtzuesatz wurdsch mr die greescht Freud mache. Soll Dr dr Standort per pn schigge? Aber bidde klaue, nid abfaggle, das git sone Sauerei...Grga Mali hat geschrieben:Muesch mir nur emol sage wo em Loucie si Benz amigs stoht, denn muesch di nym lang dryber uffrege, dass är eine het. Was isch es fyr eine? Sicher B-Klass so fyr neyriichi...
PS: ha tatsächlig e B-Klass welle poschte fyr d Frau, aber si het gmaint, wenn ych mr scho e SLR innezieh, denn wot sie zumidescht e SL
- Kwai Chang
- Erfahrener Benutzer