Chasch au nit erwarte vo lüt vo s'erscht mol an Match gön..Schooffseggel hat geschrieben:do hebt jo nit emol jeede zwaite si babiir uff![]()
Kurven in der Schweiz
das isch eh soMagoo hat geschrieben:Chasch au nit erwarte vo lüt vo s'erscht mol an Match gön..
[CENTER]Uff los gohts los..!
Spiiler Rot und Blau spiilet hüt grandios
Und laufts mol nit so wie mir wänn
Hörsch du hinter dir unsri Gsäng
Ooh efcebe als Maischter di z gseh
Uns höret: ,,Kämpfet no meh!!u201C
Uff dini Goal gizz e n'Explosion
MUTTENZERKURVE ai Tradition!!![/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
Bini anderer Meinig! Sicherlig e Diss gege uns (was närve dürft), aber d Usfiehrig isch nit schlächt! Wär dr Diss vo uns ko, würde jetzt alli usflippe...fma79 hat geschrieben:...trotzdäm nid sehr originell....

S Spiel hän sie aber trzotzdäm nit gwunne...GC wankers!
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
Wohl schadefreudig über unseres Usscheide im UEFA-Cup!cigán hat geschrieben:wen haben sie denn gedisst? sich selber?
unglaublich diese bei zh's angeborene dummheit...

Sie wäre froh drum, wenn mir witerko wäre...so blibt ihne aber evtl. dr UEFA-Cup verwehrt und sie dörfe sich mitem Intertoto-Cup zfriede gäh

FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL
-
- Erfahrener Benutzer
aber si hän's nit emol fertig griegt, die gääle balleen im richtige momänt uffezheebefma79 hat geschrieben:kunnt mir irgendwie bekannt vor...
+
=
Kreativität... wo??

in dr "hall of shame" sin jo kaini zwanzig balleen me sichtbar gsi, derfyr hän si vor dr choreo alli uffeghebt.
wenn me scho nit emol e aigeni idee aanegriegt, sott me wenigstens luege, ass me die abgspiggte idee begrifft

das isch jo fascht so, wie die wo in dr schuel bim abschriibe au no grad dr namme vom banggnoochber abschriibe
scho soSchooffseggel hat geschrieben:aber si hän's nit emol fertig griegt, die gääle balleen im richtige momänt uffezheebe![]()
in dr "hall of shame" sin jo kaini zwanzig balleen me sichtbar gsi, derfyr hän si vor dr choreo alli uffeghebt.
wenn me scho nit emol e aigeni idee aanegriegt, sott me wenigstens luege, ass me die abgspiggte idee begrifft![]()
das isch jo fascht so, wie die wo in dr schuel bim abschriibe au no grad dr namme vom banggnoochber abschriibe
[CENTER]Uff los gohts los..!
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Etwa so stylisch wie das Basilea Merda mit dem Bubismiley damals... das selbe Niveau.beginner hat geschrieben:DISS?
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer