Wef 05

Der Rest...
176-671
Benutzer

Beitrag von 176-671 »

MilleGB hat geschrieben:tja stellt sich d frog was kleini kinder dörte mache. Im grund gnoh söttsch d eltere vrzeige wäge gfördig vo ihrne goofe aber kei wunder wärde d kinder immer wie dümmer wenn d eltere scho so sin. Nei bitte würdsch du mit dim kind an e unerlaubti demo goh. sig doch bitte objektiv. i bi glaub mit mim vater au scho woni 12 gsi bi andere 1 mai demo gsi aber die isch legal gsi und meh het sich damals no keini sorge miese mache well meh damals no demonstriert het und nit het miese angst ha das alles kaputt gschlage wird
diä chind sind jo vermuetli au a d'demo gange... isch jo nöd mögli, dass eifach so chind döt stönd. und eineweg, worum muess mer an ere demo angscht ha? wäg de demonstrante garantiert nöd. wenn dä demonstrante was passiert, denn wäg dä bulle. sorry, isch no nie andersch gsi...

MilleGB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MilleGB »

176-671 hat geschrieben:wer git am staat s'recht überhaupt e bewilligung z'verlange? i muess doch nöd zerscht ä bewillig ihole zum sägä was ich wött?! muess ich mir s'recht uf meinigsfreiheit bewillige loh?

und zu dim bischpil mit faschos: wenn diä demonstrieret gohts dä linke garantiert nöd drum, übs bewilliget isch oder nöd, sondern schlichtweg drum, dass diä ä unhaltbari meinig vertretet...

und worum verglichsch diä "demo" gescht jez mit dä letschte in bs? :rolleyes:
ohje weisch wenn vorhär nit soviel seich gloffe wärde wäri dismol d polizei nit so rigoros drih gange oder sehsch das andersch. Usserdäm wär seit denne bitte das d faschos unhaltbari meinige verträtte? Das saget ihr aber ihr sind jo nit besser als d faschos es git au nur euri meinig und akzeptiered kei anderi. nei nei nei dasch genau mi problem mit de linke....( wie au mit de rächte ) i ha dänkt ihr stöhnd für meinigs freiheit aber genau das unterdrucked ihr jo wenner die rächte ahgriffet und sie nit löhnd arrgumentiere.

176-671
Benutzer

Beitrag von 176-671 »

MilleGB hat geschrieben:ohje weisch wenn vorhär nit soviel seich gloffe wärde wäri dismol d polizei nit so rigoros drih gange oder sehsch das andersch. Usserdäm wär seit denne bitte das d faschos unhaltbari meinige verträtte? Das saget ihr aber ihr sind jo nit besser als d faschos es git au nur euri meinig und akzeptiered kei anderi. nei nei nei dasch genau mi problem mit de linke....( wie au mit de rächte ) i ha dänkt ihr stöhnd für meinigs freiheit aber genau das unterdrucked ihr jo wenner die rächte ahgriffet und sie nit löhnd arrgumentiere.
meinigsfreiheit = alles akzeptiere? wohl kaum, oder? noch dinere definition vu meinigsfreiheit muässt mer also akzeptiere, wenn öpper mit hokechrüz, nazi-gruess usw. umelauft???

MilleGB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MilleGB »

tja bi au schomol ihgsackt worde und in e sammelklag ihne cho ha mi aber au nit gwunderet ka damals i hät mi jo garnit miese dört ufhalte....

und sag mir jetzt wohär söll d polizei wüsse das dismol keini randalierer am start sind binere unerlaubte demo. Gang du doch mol mit dr polizei mit und sag ihne hey dä dörte vrtritt nit unseri meinig sondern will nur alles kaputt mache.....

@könig: frässi kasch garnit gege mi argumentiere

MilleGB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MilleGB »

176-671 hat geschrieben:meinigsfreiheit = alles akzeptiere? wohl kaum, oder? noch dinere definition vu meinigsfreiheit muässt mer also akzeptiere, wenn öpper mit hokechrüz, nazi-gruess usw. umelauft???
nei nei garnit findi absolut drnäbe und alles ABER wasch jetzt wenn e fascho demo isch gege z.B. usländer und die herre eifach nur glatze bomber jacke und springerstiefel ahhän. Denn dörfe sie eifach easy umme marschiere well sie jo nix vrbotenes mache....

ketzer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ketzer »

Na was soll ich sagen. Wenn die Demo bewilligt gewesen wäre, wäre ich auch gegangen. Da das Organisationskomitee aus Prinzip und/oder ideologischen Gründen keine Bewilligung eingereicht hat, habe ich davon abgesehen. Sogar Mannhart (ich kann ihn nicht leiden) hat gesagt, dass ein entsprechendes Gesuch bewilligt worden wäre. Der "schwarze Block" wurde meines Wissen nach schon am Bahnhof SBB "aussortiert". Ich glaube dass durch die Vorkontrollen am Bahnhof, die friedliche Demo auf dem Barfi hätte erlaubt werden sollen, bewilligt oder nicht. Da der Jögge Schild aber Präsident des Polizeikonkordat Nordwestschweiz ist, kann er nicht in der einen Stadt diese Schiene fahren und in "seiner" Stadt auf guter Bulle machen.

könig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von könig »

MilleGB hat geschrieben:@könig: frässi kasch garnit gege mi argumentiere
wenn altstette scheisse findsch, MUESCH das geschtert ZWANGSLÄUFIG AU SCHEISSE FINDE!!!!!!!!

WOOO, GSEHSCH DU E-N- UNTERSCHIED? WO???? S GIT KEINE!!!

UND JETZT HSD BITTEBITTEBITTEBITTEBITTEBITTEBITTEBITTEBITTEBITTE, GANG LIEBER MOL WIEDER GO KICKE, SO KALT ISCHS GAR NIT, EHRLIG!!!

176-671
Benutzer

Beitrag von 176-671 »

MilleGB hat geschrieben:tja bi au schomol ihgsackt worde und in e sammelklag ihne cho ha mi aber au nit gwunderet ka damals i hät mi jo garnit miese dört ufhalte....

und sag mir jetzt wohär söll d polizei wüsse das dismol keini randalierer am start sind binere unerlaubte demo. Gang du doch mol mit dr polizei mit und sag ihne hey dä dörte vrtritt nit unseri meinig sondern will nur alles kaputt mache.....

@könig: frässi kasch garnit gege mi argumentiere
und woher söll d'polizei wüsse, dass grad i dem moment nöd än potenzielle amok-läufer z'tsüri am bahnhof isch? sorry, das sind eifach kei argument. nur wells ev. chönnt zu usschritige cho, chasch doch nöd dä rechtsstaat usser chraft setze...

176-671
Benutzer

Beitrag von 176-671 »

MilleGB hat geschrieben:nei nei garnit findi absolut drnäbe und alles ABER wasch jetzt wenn e fascho demo isch gege z.B. usländer und die herre eifach nur glatze bomber jacke und springerstiefel ahhän. Denn dörfe sie eifach easy umme marschiere well sie jo nix vrbotenes mache....
1. au denn ischs dä linke scheissegal, was d'bulle machet

2. ihri gsinnig isch trotzdem falsch, gsetzeswidrig, abstossend, rassistisch usw. (dörfsch der was ussueche)...

MilleGB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MilleGB »

doch grosse unterschied. mitem zug fahre isch erlaubt meh goht weller offiziel isch und meh garnit andersch ka go. Am barfi stoh und unbewilligt demonstriere isch nit s gliche wie usem zug usstiege und ane match laufe. ES ISCH NIT S GLICHE. Und wenn sie dien dr schwarz block ussortiere no ischs nur im inträssi vo de demonstrante well genau die s sin wo däm ganze das image gähn. Wäri dä super duper block nit häts nie ärger gäh. hätte die super hirnis die demo ahgmolde häts nie ärger gäh. aber hüt zu dag muesch gege alles sie suscht meint meh no de wärsch e nazi ( tschuldigung dasch klaut )

176-671
Benutzer

Beitrag von 176-671 »

MilleGB hat geschrieben:doch grosse unterschied. mitem zug fahre isch erlaubt meh goht weller offiziel isch und meh garnit andersch ka go. Am barfi stoh und unbewilligt demonstriere isch nit s gliche wie usem zug usstiege und ane match laufe. ES ISCH NIT S GLICHE. Und wenn sie dien dr schwarz block ussortiere no ischs nur im inträssi vo de demonstrante well genau die s sin wo däm ganze das image gähn. Wäri dä super duper block nit häts nie ärger gäh. hätte die super hirnis die demo ahgmolde häts nie ärger gäh. aber hüt zu dag muesch gege alles sie suscht meint meh no de wärsch e nazi ( tschuldigung dasch klaut )
1. am bahnhof wurden weit mehr leute aussortiert als nur der "schwarze block". unschuldige, minderjährige usw. war doch ziemlich ähnlich zum altstetten-szenario!

2. das mit der bewilligung kannst du dir langsam sonst wohin stecken, das thema ist geklärt!

3. der schwarze block ist so oder so nur ein gebilde der medien...

MilleGB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MilleGB »

176-671 hat geschrieben:und woher söll d'polizei wüsse, dass grad i dem moment nöd än potenzielle amok-läufer z'tsüri am bahnhof isch? sorry, das sind eifach kei argument. nur wells ev. chönnt zu usschritige cho, chasch doch nöd dä rechtsstaat usser chraft setze...
lueget ihr doch unterenander dases garnit zu randale chunt es wär soviel eifacher für euch...... demonstrieret friedlich das macht wirklich ihdruckt und denne find ichs au toll. Aber nur well uf dr ganze wält demons mit waffegwalt ufglöst wärde und meh niemerds meh losst loh usrede het mehs gfühl in dr schwiz wär das au so und duet wäge däm randaliere? lueget mol unseri regierig ah es wird uf die linke meh denn je glost... vorallem in basel. Also wieso holt meh nit e erlaubnis?

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

MilleGB hat geschrieben:tja stellt sich d frog was kleini kinder dörte mache. Im grund gnoh söttsch d eltere vrzeige wäge gfördig vo ihrne goofe aber kei wunder wärde d kinder immer wie dümmer wenn d eltere scho so sin. Nei bitte würdsch du mit dim kind an e unerlaubti demo goh. sig doch bitte objektiv. i bi glaub mit mim vater au scho woni 12 gsi bi andere 1 mai demo gsi aber die isch legal gsi und meh het sich damals no keini sorge miese mache well meh damals no demonstriert het und nit het miese angst ha das alles kaputt gschlage wird
Wenn gläse hesch was ich gschriebe ha sin die vo hinte drii gloffe, will sie die falschi Abbiegig verwütscht hän, die hän eifach NÜM dra dänggt und hän welle go iikaufe in dr Stadt!
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

könig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von könig »

MilleGB hat geschrieben:doch grosse unterschied. mitem zug fahre isch erlaubt meh goht weller offiziel isch und meh garnit andersch ka go. Am barfi stoh und unbewilligt demonstriere isch nit s gliche wie usem zug usstiege und ane match laufe. ES ISCH NIT S GLICHE. Und wenn sie dien dr schwarz block ussortiere no ischs nur im inträssi vo de demonstrante well genau die s sin wo däm ganze das image gähn. Wäri dä super duper block nit häts nie ärger gäh. hätte die super hirnis die demo ahgmolde häts nie ärger gäh. aber hüt zu dag muesch gege alles sie suscht meint meh no de wärsch e nazi ( tschuldigung dasch klaut )
AAAAAAAAAAAAAAAH,

WAS HÄN SIE DE BASLER GSAIT??? ES SIG E UNBEWILLIGTI DEMO, DORUM HÄN SIE SIE VERHAFTET!!!!!!!

wenn me das akzeptiert, denn kha d staatsmacht jederzyyt, alli lüt verhafte und behaupte, dass sigi e unbewilligti demo gsi. alles wo nit ins bild passt. wie z.b. linke, rächti oder fuessballfans...

checksch dr pöck????

hesch du e bewilligung, wenn mit dine kollege ume laufsch???

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

176-671 hat geschrieben:diä chind sind jo vermuetli au a d'demo gange... isch jo nöd mögli, dass eifach so chind döt stönd. und eineweg, worum muess mer an ere demo angscht ha? wäg de demonstrante garantiert nöd. wenn dä demonstrante was passiert, denn wäg dä bulle. sorry, isch no nie andersch gsi...
Är vergisst halt, dass es eh normale Samschtig gsi isch wome mit dr Familie in d Stadt goht e bitz go lädele und denn no öbis go mampfe zäme, wenn denn nid dra dänggsch, dass es no e Demo gitt...
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen

MilleGB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MilleGB »

jo guet wenn ich mit all mine kollege umme lauft das sind denn so ca 2000 ma denne wirds scho au gföhrlich ;) kennsch jo teil jungs vo mir hehehe
aber bidde könig d vorgschicht isch bekannt gsi und i ha schwer mieh ka mit däm abendbla dings also isch meh vorsichtig gsi was hesch denn erwartet das meh d demonstrante mit offene ärm erwartet allne no e roti rose ind händ druckt und seit jo machet mol und bitte bitte machet nüt kaputt.

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

könig hat geschrieben:AAAAAAAAAAAAAAAH,

WAS HÄN SIE DE BASLER GSAIT??? ES SIG E UNBEWILLIGTI DEMO, DORUM HÄN SIE SIE VERHAFTET!!!!!!!

wenn me das akzeptiert, denn kha d staatsmacht jederzyyt, alli lüt verhafte und behaupte, dass sigi e unbewilligti demo gsi. alles wo nit ins bild passt. wie z.b. linke, rächti oder fuessballfans...

checksch dr pöck????

hesch du e bewilligung, wenn mit dine kollege ume laufsch???
Und vorallem hett dr Diethelm rächt, für was muess ich zerscht e Bewilligung iihole? Bestimmt jetzt d Staatsmacht dodrüber gege was ich darf demonstriere? Also heisst das für mii: Wenn dr Staatsmacht e Demo nid passt, muess ich brav dähaim bliebe und s Muul halte, schliesslig wänn sie nid, dass ich mini Meinig frei üssere. Sorry do isches aber nüm sehr wiit für mi zume totalitäre Staat!

MilleGB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MilleGB »

Goofy hat geschrieben:Är vergisst halt, dass es eh normale Samschtig gsi isch wome mit dr Familie in d Stadt goht e bitz go lädele und denn no öbis go mampfe zäme, wenn denn nid dra dänggsch, dass es no e Demo gitt...
denn seht dr normal inteligänti mensch das dört öppis nit guet isch und ich würd als erschts aber sofort mit mine kinder vrschwinde well das nach mim wältbild s heiligst vo jedem sie muess und dr beschützer instinkt los goht... also sofort ab ins kleibasel well dört kasch au no bitz lädele aber vilicht nit grad zmitzt ufem barfi umme däppele. Perfekt wär gsi wenn d Polizei e warnig useh git und seit das meh doch dr ruhm barfi miede söll. Nur denne isch jede depp klar was ablaufe wird und demo wird neume andersch ghalte... s isch nit so eifach wie ihr euch das immer machet aber ehrlich gseit magi jetzt nümm arrgumentiere. i ha jetzt vrstande das d goofy jederziit bereit isch mit de kinder in e unerlaubti demo z laufe und sich denn wunderet wiesos do so pfäfferet in dr luft. di willi au nit als eltere ha tschuldigun

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

MilleGB hat geschrieben:denn seht dr normal inteligänti mensch das dört öppis nit guet isch und ich würd als erschts aber sofort mit mine kinder vrschwinde well das nach mim wältbild s heiligst vo jedem sie muess und dr beschützer instinkt los goht... also sofort ab ins kleibasel well dört kasch au no bitz lädele aber vilicht nit grad zmitzt ufem barfi umme däppele. Perfekt wär gsi wenn d Polizei e warnig useh git und seit das meh doch dr ruhm barfi miede söll. Nur denne isch jede depp klar was ablaufe wird und demo wird neume andersch ghalte... s isch nit so eifach wie ihr euch das immer machet aber ehrlich gseit magi jetzt nümm arrgumentiere. i ha jetzt vrstande das d goofy jederziit bereit isch mit de kinder in e unerlaubti demo z laufe und sich denn wunderet wiesos do so pfäfferet in dr luft. di willi au nit als eltere ha tschuldigun
Ich ha gsait, sie hän e falsches Näbeströssli verwütscht und sin irgendwie hinte drii gloffe, sind jetzt uff eimoll wieder d Passante schuld, numme bi unbeteiligte Basler Fuessballfans sinds Zürcher gäll?

Und was befüwortisch eigentlich Wasserwärfer, wo NÜD passiert isch in Basel? Ich ha öbis gege Zürcher Polizei in minere Stadt!

MilleGB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MilleGB »

gege die hanni au öppis grundsätzlich gege jede zürcher in basel. i vrstand au nit wieso meh cowboys uf basel schiggt zmitzt in dr stadt. Klar do hanni au mieh aber wenn das di einzige diskusionspunkt isch denne isch jo alles wunderbar...... aber am ahfang händer no anders zügs arrgumentiert... nit nur das zürcher in basel im ihsatz sin. usserdäm s falsche näbeströssli.... tönt zwar nätt. Aber mit mim goof scho neume ihkesslet wird no gangi halt zum näggscht schugger und sagem lose sie i ghört do eigentlich nit drzue i ha vrständnis für die aktion aber luege sie doch bitte solang zu mim kind ( arschkrieche isch bi bulle immer guet die hän mr wäge däm scho 2 mol dr check nit wäg gnoh ^^ ) und denne seiter jo mach oder seit ahso göhn sie dört useh dasch kei problem.. in basel funktioniert so öppis gläb no und wenn nümme no standi au uf eurer site.

Dörf dr no öppis sage. I bi drfür das es wieder beritteni Polizei git und das zwar schwiz wit. I ha in Budapest gseh wie das usseht wenn 20 ufem Ross chömme. Das macht ihdruck und ufd fuessball EM wärs au s einzigi mittel gege d holländer und ängländer. e Wasserwärfer seht mir z militärisch us und proviziert scho sehr aber meh stellt dä nit grundlos eifach uf basel..

könig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von könig »

MilleGB hat geschrieben:aber bidde könig d vorgschicht isch bekannt gsi und i ha schwer mieh ka mit däm abendbla dings also isch meh vorsichtig gsi was hesch denn erwartet das meh d demonstrante mit offene ärm erwartet allne no e roti rose ind händ druckt und seit jo machet mol und bitte bitte machet nüt kaputt.
und was würd d esther muurer sage??

aber bitte liebi eltere, d vorgschicht isch jo bekannt gsu und i schwer mieh mit däne fcb-randalierer-chaote-subannerzüg wo die schlimmschte vo dr wält sin, was hän sie denn erwartet, dass meh d fcb fans mit offene ärm erwartet allne e rotblaui fahne in d händ druckt und sait machet mol und bitte bitte macher nüt kaputt...

gspürsch???

was du forderisch isch e totalitäre polizeistaat, wo eigemächtig bestimmt, welli är ha will und welli nit, was guet isch und was nit und wär was mache darf (är natürlig alles)

willsch das wirglig?

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

MilleGB hat geschrieben:gege die hanni au öppis grundsätzlich gege jede zürcher in basel. i vrstand au nit wieso meh cowboys uf basel schiggt zmitzt in dr stadt. Klar do hanni au mieh aber wenn das di einzige diskusionspunkt isch denne isch jo alles wunderbar...... aber am ahfang händer no anders zügs arrgumentiert... nit nur das zürcher in basel im ihsatz sin. usserdäm s falsche näbeströssli.... tönt zwar nätt. Aber mit mim goof scho neume ihkesslet wird no gangi halt zum näggscht schugger und sagem lose sie i ghört do eigentlich nit drzue i ha vrständnis für die aktion aber luege sie doch bitte solang zu mim kind ( arschkrieche isch bi bulle immer guet die hän mr wäge däm scho 2 mol dr check nit wäg gnoh ^^ ) und denne seiter jo mach oder seit ahso göhn sie dört useh dasch kei problem.. in basel funktioniert so öppis gläb no und wenn nümme no standi au uf eurer site
Wenn du wietergläse hättisch wüsschtisch dass sie vome Basler Schugger berote worde sin, dass sie selle en Aazeig erstatte...

S andere vo mir isch eifach, dass sie hüt no mit de Randalierer argumentiere, wenn me e nid bewilligti Demo ufflöst, und morn gohts gege d Meinig an sich. Wenn nämmlig dr Staat ka bestimme wär gege was darf demonstriere, isch eifach e Angscht vo mir...

MilleGB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MilleGB »

könig hat geschrieben:und was würd d esther muurer sage??

aber bitte liebi eltere, d vorgschicht isch jo bekannt gsu und i schwer mieh mit däne fcb-randalierer-chaote-subannerzüg wo die schlimmschte vo dr wält sin, was hän sie denn erwartet, dass meh d fcb fans mit offene ärm erwartet allne e rotblaui fahne in d händ druckt und sait machet mol und bitte bitte macher nüt kaputt...

gspürsch???

was du forderisch isch e totalitäre polizeistaat, wo eigemächtig bestimmt, welli är ha will und welli nit, was guet isch und was nit und wär was mache darf (är natürlig alles)

willsch das wirglig?
wäh nei mit däm überzigsch mi jetzt eifach nit e offiziele zug wo erscht no alli drih gsteckt wärde isch für mi kei ruum wo klar deffiniert isch sorry do kasch no 1000 jooor uf mi ihschnure es isch nit s glich für mi. Und dr Staat ka garnix gar rein nix... i läb ebbe imene tolle land wo jedi stimm no öppis z sage het. Ihr dient alles so schwarz mole drbi hämmers jo wirklich guet. Und all die wo and demos göhn und nochhär im mac göhn go ässe denne gohts jo au nur drum gege öppis z demonstriere. I kenn wenigstens paar richtigi linki wo ihr trinke so göhn go kaufe damit nit irgend e grosse unterstützt wird die andere mache das zum bitz ihr gwüsse beruhige und könne sage hey i ha imfall demonstriert HIHI

MilleGB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MilleGB »

Ich Habe Fertig.

könig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von könig »

MilleGB hat geschrieben:wäh nei mit däm überzigsch mi jetzt eifach nit e offiziele zug wo erscht no alli drih gsteckt wärde isch für mi kei ruum wo klar deffiniert isch sorry do kasch no 1000 jooor uf mi ihschnure es isch nit s glich für mi. Und dr Staat ka garnix gar rein nix... i läb ebbe imene tolle land wo jedi stimm no öppis z sage het. Ihr dient alles so schwarz mole drbi hämmers jo wirklich guet. Und all die wo and demos göhn und nochhär im mac göhn go ässe denne gohts jo au nur drum gege öppis z demonstriere. I kenn wenigstens paar richtigi linki wo ihr trinke so göhn go kaufe damit nit irgend e grosse unterstützt wird die andere mache das zum bitz ihr gwüsse beruhige und könne sage hey i ha imfall demonstriert HIHI
jojo, vergässe mers

i würd jo nit mol vo dir verlange, dass du linki und das wo si wänn toll findisch oder so, gar nit, aber gopferglemmi, könntsch über di schatte springe und zuegestoh, dass mit däne sit joore s gliche passiert, wie mit uns, egal, i muess und ha au kei luscht meh

VARIG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von VARIG »

MilleGB hat geschrieben:das scheiss pack het nix z demonstriere do z basel aus ende. Die super sieche mache wieder alles kaputt wie letschtmol i kenn paar wo au ihkesslet worde sin und es isch halt eifach suberer abgloffe do z basel als in züri am bahnhof altstette meh het das eifach baslerisch glöst BRAVO
Mille au wenns pack drako isch sone aktion wie geschtern in dr stadt isch drnäbe.
Mr ka personekontrolle dureführe aber e sone uffmarsch wie geschtern isch nit normal und das inere LINKE stadt..
tststs

DRÄCKS BULLE

ACAB :mad: :mad: :mad:
ACAB
MEGLIO VIVERE UN GIORNO DA LEONI .... CHE CENT'ANNI DA ZEBRA
FORZA GRUPPO ANTIJUVE

MilleGB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MilleGB »

VARIG hat geschrieben:Mille au wenns pack drako isch sone aktion wie geschtern in dr stadt isch drnäbe.
Mr ka personekontrolle dureführe aber e sone uffmarsch wie geschtern isch nit normal und das inere LINKE stadt..
tststs

DRÄCKS BULLE

ACAB :mad: :mad: :mad:
lies alles vo mir und HSD ok? mag nümm zu däm thema schriebe und eine wo die fählt mr jetzt grad no

Soriak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Soriak »

176-671 hat geschrieben:meinigsfreiheit = alles akzeptiere? wohl kaum, oder? noch dinere definition vu meinigsfreiheit muässt mer also akzeptiere, wenn öpper mit hokechrüz, nazi-gruess usw. umelauft???
Absolut, ja. Wenn du deine linksextreme Meinung vertreten willst, musst du auch die rechtsextreme erlauben. Unter dem christlichen Kreuz wurden bei weitem mehr Leute abgeschlachtet, vielleicht sollten wir dies auch verbieten?

In den USA gibt es immer wieder Demonstrationen des KKK, ohne Zwischenfaelle oder Ausschreitungen. Schaden tuts niemandem, den wer nicht der gleichen Meinung ist, kann ja der Demo fernbleiben.

Gleich hier: Ich bin kein Gegner des WEF, aber wer dagegen demonstrieren will, soll dies doch bitte tun duerfen. Die Polizei muss praeventiv und stark auffahren (meine Meinung - Schutz vor groesseren Sachschaeden), aber saemtliche Wasserwerfer gehoeren schon von Prinzip aus verboten. (Chemische Waffe - waere in jedem Kriegsfall verboten)

Betreffend bewilligte/nicht bewilligte Demo: Vielleicht sollte man mal eine Petition diesbezueglich starten, oder sonst was auf legislativem Wege unternehmen. Oder aber man macht genau das zum Ziel einer Demo. Aber einfach nur untereinander darueber wettern hilft nicht viel, denn wenn man es als "SEHT IHR!!!" nach einer Anti-WEF Demonstration darstellt, muss man sich nicht wundern, wenn nicht viele Leute Verstaendniss dafuer haben.

Wenn man dies aber wirklich will, dann muss man auch bereit sein, rechtsextreme Demos (mit allem drum und dran) zu respektieren. Genau das, glaube ich, ist die Linke Seite nicht bereit zu tun - und daher kann es ganz einfach nicht zu einer Loesung kommen.

Immer nur Toleranz fordern geht nicht, man muss auch bereit sein volkommen gegensaetzliche und unverstaendliche Meinungen zu akzeptieren.

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

könig hat geschrieben:WOOO, GSEHSCH DU E-N- UNTERSCHIED? WO???? S GIT KEINE!!!
dr Unterschid bestoht für mi do drin, dass es bim Bispil Altstette um e offiziell akündigte Äxtrazug zunere bewilligte Verastaltig (es Fuessballspiel) gange isch und nid um e unbewilligti Demonstration...

176-671
Benutzer

Beitrag von 176-671 »

Soriak hat geschrieben:Absolut, ja. Wenn du deine linksextreme Meinung vertreten willst, musst du auch die rechtsextreme erlauben.
Wer sagt denn, das ich linksextrem bin? Würde mich selber garantiert nicht so bezeichnen... Aber trotzdem: Für mich hat Linksextremismus immerhin noch eine Daseinsberechtigung, weil der Hintergrund stimmt (im Gegensatz zur Rechten)
Unter dem christlichen Kreuz wurden bei weitem mehr Leute abgeschlachtet, vielleicht sollten wir dies auch verbieten?
Gerne, ja!
In den USA gibt es immer wieder Demonstrationen des KKK, ohne Zwischenfaelle oder Ausschreitungen. Schaden tuts niemandem, den wer nicht der gleichen Meinung ist, kann ja der Demo fernbleiben.
Eine Demonstration des KKK soll niemandem schaden? Es schadet der Nation (mir eigentlich egal bei einer solchen arroganten Regierung), es schadet aber vor allem den Leuten, dies ansehen müssen!
Gleich hier: Ich bin kein Gegner des WEF, aber wer dagegen demonstrieren will, soll dies doch bitte tun duerfen. Die Polizei muss praeventiv und stark auffahren (meine Meinung - Schutz vor groesseren Sachschaeden), aber saemtliche Wasserwerfer gehoeren schon von Prinzip aus verboten. (Chemische Waffe - waere in jedem Kriegsfall verboten)
Dass die Polizei vor Ort ist, ist mir auch klar, allerdings ist es immer eine Frage des Masses. Dass enorm grosse Aufgebote nicht gerade deeskaliernd wirken ist ja weitläufig bekannt!
Betreffend bewilligte/nicht bewilligte Demo: Vielleicht sollte man mal eine Petition diesbezueglich starten, oder sonst was auf legislativem Wege unternehmen. Oder aber man macht genau das zum Ziel einer Demo. Aber einfach nur untereinander darueber wettern hilft nicht viel, denn wenn man es als "SEHT IHR!!!" nach einer Anti-WEF Demonstration darstellt, muss man sich nicht wundern, wenn nicht viele Leute Verstaendniss dafuer haben.

Wenn man dies aber wirklich will, dann muss man auch bereit sein, rechtsextreme Demos (mit allem drum und dran) zu respektieren. Genau das, glaube ich, ist die Linke Seite nicht bereit zu tun - und daher kann es ganz einfach nicht zu einer Loesung kommen.
Bei einer rechtsextremen Demo geht es aber wie bereits einige Male gesagt den Linken nicht um die Meinungsfreiheit, sondern darum, dass die Gesinnung dieser Leute falsch ist und eben auch, dass die Fascho-Aufmärsche häufig sanfter behandelt werden als die linken Demos...
Immer nur Toleranz fordern geht nicht, man muss auch bereit sein volkommen gegensaetzliche und unverstaendliche Meinungen zu akzeptieren.
Toleranz gegenüber anderen Meinungen ist ja okay, aber gegen faschistische, rassistische usw. wohl kaum, oder?

Antworten