neue webseite (bitte testen)

Der Rest...
Antworten
33 Rossi
Erfahrener Benutzer
neue webseite (bitte testen)

Beitrag von 33 Rossi »

hallo zusammen

ihr habt mal wieder die ehre ein neues projekt von mir zu testen und euren senf dazu abzugeben :-)

http://meineLinks.ch

dies ist/wird ein linkportal mit nützlichen links. natürlich ist dies noch nicht alles. man kann sich kostenlos als member registrieren und seine privaten links online verwalten. gleichzeitig entsteht mit den veröffentlichten links (nur mit den öffentlichen) eine neue suchdatenbank. ich bitte euch also auch möglichst viele gute! seiten zu veröffentlichen.

ich freue mich auf euer feedback und würde mich natürlich auch freuen über jede werbung die ihr für mich macht.

besten dank im voraus.

Mendez
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mendez »

Seht guet us.

Chliine tipp: Du hesch RICHARDO gschriebe statt RICARDO.

IP-Lotto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von IP-Lotto »

Du hast noch ein paar kleine Fehler im Code.

Check doch mal hier duch: http://validator.w3.org/
Es sind wirklich nur Kleinigkeiten (Leerzeichen bei Hochkommas und ein fehlendes alt-Attribut).

CSS scheint in Ordnung zu sein. (http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator-uri.html)
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf

woodpecker
Benutzer

Beitrag von woodpecker »

also das "design" wenns etwas gibt was man so nennen kann gefällt mir nicht wirklich und schon jetzt zuviel werbung... als linkverzeichnis bist du ja quasi ein konqurrent von google, hast aber trotz dem google anzeigen drauf ;)

33 Rossi
Erfahrener Benutzer
Beitrag von 33 Rossi »

Mendez hat geschrieben:Seht guet us.

Chliine tipp: Du hesch RICHARDO gschriebe statt RICARDO.
ups...merci

33 Rossi
Erfahrener Benutzer
Beitrag von 33 Rossi »

IP-Lotto hat geschrieben:Du hast noch ein paar kleine Fehler im Code.

Check doch mal hier duch: http://validator.w3.org/
Es sind wirklich nur Kleinigkeiten (Leerzeichen bei Hochkommas und ein fehlendes alt-Attribut).

CSS scheint in Ordnung zu sein. (http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator-uri.html)
danke...ha natürlich wieder sache gändert ka und nüm gluegt...jetzt sin alli fehler uf dr hauptsyte behobe...member berich muess ich mol no durestreele

nur dä bechum ich nid wäg
<body topmargin='0'>

do fehlt gar nüt und het au kei space zviel oder so...ich denke ich muess das mit css löse, das nid w3c konform isch

33 Rossi
Erfahrener Benutzer
Beitrag von 33 Rossi »

[quote="woodpecker"]also das "design" wenns etwas gibt was man so nennen kann gefällt mir nicht wirklich und schon jetzt zuviel werbung... als linkverzeichnis bist du ja quasi ein konqurrent von google, hast aber trotz dem google anzeigen drauf ]

hi..danke für dis feedback...du hesch recht...design isch ganz schlicht und eifach..das isch aber absicht....es spräch sehr viel sache defür...will jetzt aber nid webdesign stunde geh :-)

weg dr wärbig...irgendwie muess geld ine cho....es wird e 2. version geh wo meh gege e kleini jooresgebühr cha d'syte ohni werbig nutze.

denn bi ich kei konkurenz zu google...denn google isch e suechmaschine und ich e linkverzeichnis. zudeäm werde bi google d'syte unter anderem nach em pagerank bewertet.

ich sag mir...mir isch egal wievil syte uf die syte verwyse...aber wenn e syte als bookmark gspeicheret wird, isch sy sicher nid schlächt. also wird sy besser bewertet. natürlich isch das nid dr einzig bewertigsschlüssel bi mir....aber mehr möcht ich nid verzelle :-)

IP-Lotto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von IP-Lotto »

33 Rossi hat geschrieben:danke...ha natürlich wieder sache gändert ka und nüm gluegt...jetzt sin alli fehler uf dr hauptsyte behobe...member berich muess ich mol no durestreele

nur dä bechum ich nid wäg
<body topmargin='0'>

do fehlt gar nüt und het au kei space zviel oder so...ich denke ich muess das mit css löse, das nid w3c konform isch
topmargin (margin-top) isch als HTML-Body-Attribut nid zuegloh, muesch es ins css nä. hesch "body" jo eh definiert dört inne.
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf

pluky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von pluky »

33 Rossi hat geschrieben:google isch e suechmaschine und ich e linkverzeichnis.
i wurd gärn emol di passföteli gseh :p

33 Rossi
Erfahrener Benutzer
Beitrag von 33 Rossi »

het eigentlich au mol öpper mehr als nur d'startsyte agluegt? sprich sich registriert und e paar links gespeicheret? het alles funktioniert?

danke für euri hilf.

Antworten