Bisch hüt zOben au umme?? [/Privati-Unterhaltig-Im-Sred]
Tilllate-Föteli
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
-
sylt
also wenn ich mol hürote wird das min Fotograph!!
het no e geili E-Mailadrässe adlerauge1980@gmx.ch
Als Alternative würd ich do Vorschlo pferdegebiss1980@grinser.ch
het no e geili E-Mailadrässe adlerauge1980@gmx.ch
Als Alternative würd ich do Vorschlo pferdegebiss1980@grinser.ch
Uääääääääh.......eh Leutz.......posted nümm sottigi Fötteli, do ka me jo nümm schloofe...BloodMagic hat geschrieben:
Gruselkabinett alléz......
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Was simmer do in dr Rocky Horror Picture Show oder was?! Dasch eländ grusig was dir do postet
Festzeit isch für e Arsch!!! Döt hets jo praktisch numme Dottle druff.
I hät nid dänkt, dass i das emol sage würd: Reschpäkt fürd Tillate Fotografe, die hän wenigschtens e bitz me Gschmack.
(Und eini het grossi Brüscht, gäll Platini. Remeber Planet
)
Festzeit isch für e Arsch!!! Döt hets jo praktisch numme Dottle druff.
I hät nid dänkt, dass i das emol sage würd: Reschpäkt fürd Tillate Fotografe, die hän wenigschtens e bitz me Gschmack.
(Und eini het grossi Brüscht, gäll Platini. Remeber Planet
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
-
Anti-Zi!rü
- Erfahrener Benutzer
-
Doppelchnopf
- Erfahrener Benutzer
-
Anti-Zi!rü
- Erfahrener Benutzer
-
Anti-Zi!rü
- Erfahrener Benutzer
Wie ihr vilicht scho gmerkt hän, het festzeit sit silveschter e dritte fotograf!RALE BALE hat geschrieben:so geil, dä isch jo überall!!! Und bi jedem Pic wärdet dChicas hässliger...
anschienend heisst dä Reto. Lueged euch bi Festzeit.ch unbedingt die Kommentär uf de Site a, z. B. Wenigstens lacht sie siess, das kompensiert de Finger! MAN SIND DIE BLIND?
PS dr ET Verschnitt gfallt mir eigentlig no!
- housestyle
- Erfahrener Benutzer
-
Doppelchnopf
- Erfahrener Benutzer