i weiss es ez!!!Bebbionist hat geschrieben:ich mein zügs vo blick.ch bruuche mr do nit!!!
dr bligg stinggt!
Ha dr artikel au glöscht!! Nur s'bild vom chippers hani glo!
Also, in aller Bescheidenheit. Wenn es dem FCB gelingt, in den restlichen Partien annähernd an die heutige Leistung anzuknüpfen, dann wird nichts anbrennen.SHELLibaum hat geschrieben:aus den letzten 7 Spielen braucht der FcB - unter Annahme, dass das Zi!rücher-Pack all ihre 7 Restspiele gewinnt - 14 Punkte um rein rechnerisch nicht mehr vom Thron gestossen werden zu können. In anderen Worten 4 Siege und 2 Unentschieden oder 5 Siege !!
Los !![]()
jo gege ST.Galle..so geil gseh...über e screen dr match in tûhnfisch...schiri pfift ab in tuhn...jawol meister...alli emotione chömet uffe...remember 2005 please...meister gege dr fcz!Beckenpower hat geschrieben:Letscht Joor....![]()
![]()
Eben deswegen rein rechnerisch in meinem Statement. Ich habe absolut keine Zweifel, dass einer erfolgreichen Titelverteidigung noch was bzw. wer im Wege stehen könnte.Phebus hat geschrieben:Also, in aller Bescheidenheit. Wenn es dem FCB gelingt, in den restlichen Partien annähernd an die heutige Leistung anzuknüpfen, dann wird nichts anbrennen.
!!!SCHEISS RASE!!!Beckenpower hat geschrieben:Was mir noch de TV-Bricht (SF & TSR) uffgfalle isch:
- Mile schiint hütt sehr guet gspiilt z'ha
- dr Majo isch nit dr schnällscht![]()
- dr FCB hett offesichtlich nit mit voller Energie gspielt
- Xamax isch uff diräktem Wäg in d'Challenge League (kei Kampf, kei Biss nütt)
- dr Bedenik isch e Katastrophegoali
- Dr Zubi hett guet gspielt bis uff ei Unsicherheit (Chopfball wo dr Zanni denn uff dr Linie wägchratzt hett), wobii meh do no muess sage dass dört au s'Terrain (und dr entsprächendi Zuestand au vom ball) mitschuldig sii hän chönne
- Warum goht dr Zanni bim Gegegoal em Ball ussem Wäg??? Für was stohsch uff dr Linie wenn nit zum verhindere dass dr Ball ins Goal goht?![]()
- 5 Goal, 5 verschiedeni Torschütze, e Bewiis defür wie unberächebar das Team isch (quasi jede isch füre Goal guet)
- Scotty trifft und trifft und trifft! Wenn dä in däre Form an d'WM goht wirds schwierig ihn z'bhalte.
Gopferdammi nonemol! Git's eigentlig emol e Match, wo nid irgend e sone Clooon do inne öppis am Petric ust'setze hett?GRANDE BASILEA hat geschrieben:dä acker...dr petic vrschiesst wieder chance![]()
Nö...abr muesch dr worheit au mol ins gsicht luege...är het scho wider 2 100% chance usglo...PastaBasta! hat geschrieben:Gopferdammi nonemol! Git's eigentlig emol e Match, wo nid irgend e sone Clooon do inne öppis am Petric ust'setze hett?
Dammisiech, Paranoia oder was?
Grande Basilea? Grando Schemo!