Zauderbühler vs. Reporter ! ! !

Diskussionen rund um den FCB.
Beckenpower
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beckenpower »

Nei i weiss nit genau wieviel dr Zubi verdient, isch mr aber eigentlich au gliich. Wenn de aber mol unseri Abgäng aluegsch denn gsehsch dass vieli Spieler lieber in dr Bundesliga undeinne schutte als bi uns mit dr Chance zur Champions League. Zumindescht im Momänt no (vielicht änderet das wenn dr FCB in Zuekunft vermehrt so internationali Saisons hett wie das Joor)

Und wägge däre Umfroog:
Wenn dr Schuss zum 4:1 vo Boro e chlii witer links oder rächts cho wär (sprich kei Goal) gäbti's a) die Umfroog nit und sälbscht wenn würde b) nit so viel gäge dr Zubi stimme.
Im übrige intressiert sone Umfroog bim FCB härzlichscht niemerts. Zum Glück.

Und ebbe, e ächti Alternative Marke Zitat "iker casillas, buffon, dida usw." wo au zum FCB cho würd hett bishär no keine liefere chönne... :rolleyes:

GRANDE BASILEA
Erfahrener Benutzer

Beitrag von GRANDE BASILEA »

BadBlueBoy hat geschrieben:aktuelle umfrage auf telebasel.ch (jaja, ich weiss, habs aber nicht "behandelt")

Braucht der FC Basel einen neuen Goalie?

Zuberbühler ist eine Gefahr für den FCB. Er muss weg. 65.9%
Pascal Zuberbühler ist in Ordnung. Er muss bleiben. 34.1%

Stimmen gesamt: 864
dä witz!! SCHEISS TELEBASEL!!!

dr zubi isch guet! Und Punkt!

Telebasel&Blick nicht mehr beachten :mad:
[CENTER]No isch nüt verlore - Zämme kämpfe und dr Titel hole![/CENTER]

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

FC BASEL 1893 hat geschrieben:Petric????!!!????
der da ?
Bild

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

BadBlueBoy hat geschrieben:der da ?
Bild
Dasch emfall dr Rossi!

;) :D

FCB Forever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von FCB Forever »

er meint glaub eher der Bernd Haas

:D :p
Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!

Chartking
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chartking »

GRANDE BASILEA hat geschrieben:dä witz!! SCHEISS TELEBASEL!!!

dr zubi isch guet! Und Punkt!

Telebasel&Blick nicht mehr beachten :mad:
Das meinsch jetzt aber nid ärnscht, oder? Verstand jo, dass Du e bitz Gegestür wottsch gä aber Du wottsch sicher nid allen Ernschtes behaupte, dass dr Zubi Souveränität und Sicherheit uf sini Vordermannschaft usstrahlt, oder?? Dass eine, wo in jedem Match 2 Abkicks diräkt ins Aus schlot e gueti Goali söll si? Das eine, wo chronisch entweder nid uselauft, zspot uselauft, im falsche Momänt uselauft oder zerscht uselauft und denn wieder umkehrt, souverän isch? Dass eine wo doppelt so viel Flops wie big saves produziert söll Sicherheit usstrahle? Er isch sicher kei Null aber e Top-Verein wie dr FCB verdient au e Top-Goalie, so wie's dr Zubi vor sim leidige Wächsel nach Leverkusen gsi isch!

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

blablablablubb und wir sind wieder soweit wie bei seite eins, es bringt nichts :rolleyes:
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

GRANDE BASILEA
Erfahrener Benutzer

Chartking hat geschrieben:Das meinsch jetzt aber nid ärnscht, oder? Verstand jo, dass Du e bitz Gegestür wottsch gä aber Du wottsch sicher nid allen Ernschtes behaupte, dass dr Zubi Souveränität und Sicherheit uf sini Vordermannschaft usstrahlt, oder?? Dass eine, wo in jedem Match 2 Abkicks diräkt ins Aus schlot e gueti Goali söll si? Das eine, wo chronisch entweder nid uselauft, zspot uselauft, im falsche Momänt uselauft oder zerscht uselauft und denn wieder umkehrt, souverän isch? Dass eine wo doppelt so viel Flops wie big saves produziert söll Sicherheit usstrahle? Er isch sicher kei Null aber e Top-Verein wie dr FCB verdient au e Top-Goalie, so wie's dr Zubi vor sim leidige Wächsel nach Leverkusen gsi isch!
I ha nit gseit das är sicherheit ustrahlt(was i au bezwivle) abr ihn ez so fertig mache??? NEI! Well ohni Zubi wäre mir sicher nit dört wo mir ez stönd! Au wen är flopt! Päch sött me abhocke und witer luege! Es floppt eigetli jede Goalie. Vilicht sött me dr Zubi wider mol wägschicke...für es Joor und ihn den wieder zrugg hole...vilicht isc^h är denn wider guet!!! Susch holet dr König zrugg! Dä het immer souverän gspilt!!

Suffbrueder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Suffbrueder »

word @ master
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

zwischenfazit... x-tausend zubi experten haben ihre meinung armiert.
bleibt die tatsache, dass wir mit zubinho noch garantiert (es sei denn, crayton kriegt gegen rafael und co am 13.5. eine chance) noch 8 spiele erleben duerfen. zubis leistungen in deutschland werden mehr transparenz schaffen.

so wie ich zubi kenne, laesst er eh kein haar an sich ran und ignoriert insgeheim alle kritik an seiner person. wer wuerde es ihm auch nicht veruebeln ?

dank majstorovic und senderos leistungen, hat er die rampenlichtmildernden tuerme im gegenwind.

Bild

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

GRANDE BASILEA hat geschrieben:IAu wen är flopt! Päch sött me abhocke und witer luege! Es floppt eigetli jede Goalie.....!
meinetwegen soll jeder floppen duerfen.
abhocken sollen besser die zuercher oder whatever. wir haben im august erneut die chance auf ein weiteres abhocken und weiterschauen oder CL spielen in angemessenem rahmen. abhocker raus aus dem team auf dem platz.

wuensche frohe festtage allen.

Querdängger

Beitrag von Querdängger »

Chartking hat geschrieben:Das meinsch jetzt aber nid ärnscht, oder? Verstand jo, dass Du e bitz Gegestür wottsch gä aber Du wottsch sicher nid allen Ernschtes behaupte, dass dr Zubi Souveränität und Sicherheit uf sini Vordermannschaft usstrahlt, oder?? Dass eine, wo in jedem Match 2 Abkicks diräkt ins Aus schlot e gueti Goali söll si? Das eine, wo chronisch entweder nid uselauft, zspot uselauft, im falsche Momänt uselauft oder zerscht uselauft und denn wieder umkehrt, souverän isch? Dass eine wo doppelt so viel Flops wie big saves produziert söll Sicherheit usstrahle? Er isch sicher kei Null aber e Top-Verein wie dr FCB verdient au e Top-Goalie, so wie's dr Zubi vor sim leidige Wächsel nach Leverkusen gsi isch!
D Wohret liegt wie do in dr Mitti vo däne beide Meinige. I frog mi nur, worum het dr Zubi in Leverkuse si gueti Form verlore. Vor sim Wächsel zu de Schwobe isch er nämlig wirklig e guete Goalie gsi. Dorum glaub I eifach, im Zubi si Problem ligt im Menthale Beriech !

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

Querdängger hat geschrieben:D Wohret liegt wie do in dr Mitti vo däne beide Meinige. I frog mi nur, worum het dr Zubi in Leverkuse si gueti Form verlore. Vor sim Wächsel zu de Schwobe isch er nämlig wirklig e guete Goalie gsi. Dorum glaub I eifach, im Zubi si Problem ligt im Menthale Beriech !
Menthal? Sollte er mehr Hustenbonbons nehmen? Er hatte nach Leverkusen seine Hochs und Tiefs wie jeder Torhüter.

Cocolores
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cocolores »

SubComandante hat geschrieben:Menthal? Sollte er mehr Hustenbonbons nehmen? Er hatte nach Leverkusen seine Hochs und Tiefs wie jeder Torhüter.
Vielleicht sollte er die Zigarettenmarke wechseln...

Maverick
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Maverick »

Querdängger hat geschrieben:D Wohret liegt wie do in dr Mitti vo däne beide Meinige. I frog mi nur, worum het dr Zubi in Leverkuse si gueti Form verlore. Vor sim Wächsel zu de Schwobe isch er nämlig wirklig e guete Goalie gsi. Dorum glaub I eifach, im Zubi si Problem ligt im Menthale Beriech !
In Dütschland isch d Präss halt nid eso nätt wie dr Bligg. Usserdäm het är in Leverkusen kei Gross und kei Köbi gha. Und in dr Bundesliga bisch noch drei schlächte Leischtige hinterenand uf em Bänggli!

Chartking
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chartking »

Maverick hat geschrieben:In Dütschland isch d Präss halt nid eso nätt wie dr Bligg. Usserdäm het är in Leverkusen kei Gross und kei Köbi gha. Und in dr Bundesliga bisch noch drei schlächte Leischtige hinterenand uf em Bänggli!
Voilà! Das isch jo genau das wo ich mein und wo sicher au e Teil vom Publikum eso madig macht! 2 Spieler bim FCB (beidi Noochnäme fange mit Z a...) chönne Flops an Flops produziere ohni die gringschte Folge. Jede andere würd sich scho lang uf dr Bank wiederfinde. Klar hän au die beide zwüsche drin emol e guets Spiel aber doch viel meh Wolke als Sunne. Das isch a) fürs Publikum eifach nid nochvollziehbar, b) für Spieler ufem Fäld wohrschins au e bitz sältsam und wie müesse sich c) erscht die Herre uf dr Ersatzbank vorko??

Querdängger

SubComandante hat geschrieben:Menthal? Sollte er mehr Hustenbonbons nehmen? Er hatte nach Leverkusen seine Hochs und Tiefs wie jeder Torhüter.
Ich glaube, Du hast mich nicht richtig verstanden. Vor seinem Abgang nach Leverkusen hatte er viel weniger Formschwankungen und war ein guter Rückhalt.Flops waren sehr selten. Auf Grund seiner Leistungen wurde er auch vom HSV geholt. Nur Goalie Butt wollte doch noch noch nicht zu Leverkusen wechseln. Da hat Leverkusen eben Zubi übernommen. Und irgend etwas ist in Leverkusen passiert. In Leverkusen konnte er plötzlich nicht mehr seine Leistungen abrufen. Wenn ich meine, dass er ein menthales Problem hat, dann kann das verschiedene Ursachen haben, wie eben dass er dem Druck, der auf einem Torhüter steht, nicht gewachsen ist. Oder er hat Konzentrationsmängel oder weiss ich was. Seine Hochs und Tiefs wechseln zu schnell. Er kann ja das Fussballspielen in Leverkusen nicht verlernt haben. Für mich hat er sich jedenfalls seit seiner Rückkehr aus Leverkusen von Top Torhüter zu einem guten Durchschnittstorhüter zurückentwickelt.

Querdängger

Cocolores hat geschrieben:Vielleicht sollte er die Zigarettenmarke wechseln...
ihr verwechselt menthal mit Menthol ! :p

Querdängger

Maverick hat geschrieben:In Dütschland isch d Präss halt nid eso nätt wie dr Bligg. Usserdäm het är in Leverkusen kei Gross und kei Köbi gha. Und in dr Bundesliga bisch noch drei schlächte Leischtige hinterenand uf em Bänggli!
das isch ebe scho so. Nur intressanterwies het Leverkuse scho mänge guete
Goalie gholt ka, wo denn in Leverkuse plötzlich schlächt worde isch. E guets
Bispiel, ich ha leider dr Name vergässe, dr polnischi Nati Goalie wo dr Zubi hät
sötte ersetzte. Dä isch jo no schlächter gsi als dr Zubi. Und dr Butt isch in
Leverkuse im Moment au sehr umstritte ! Ich ha eher s Gfühl, dass d Goalies
in Leverkuse mit em Umfeld e Problem hänn. :confused:

Querdängger

Chartking hat geschrieben:Voilà! Das isch jo genau das wo ich mein und wo sicher au e Teil vom Publikum eso madig macht! 2 Spieler bim FCB (beidi Noochnäme fange mit Z a...) chönne Flops an Flops produziere ohni die gringschte Folge. Jede andere würd sich scho lang uf dr Bank wiederfinde. Klar hän au die beide zwüsche drin emol e guets Spiel aber doch viel meh Wolke als Sunne. Das isch a) fürs Publikum eifach nid nochvollziehbar, b) für Spieler ufem Fäld wohrschins au e bitz sältsam und wie müesse sich c) erscht die Herre uf dr Ersatzbank vorko??
Wir wüsse jo nit, was dr Gross vo eme Zanni oder vo eme Zubi erwartet. Aber offesichtlich erfülle si genau d Vorgobe vom Trainer. Ich sälber find e Zanni vor allem in de letschte Spiel ziemlig guet. Und dr Zubi het ebe au gwüssi Qualitäte, wo für d Mannschaft ebe wichtig sin. Ich mein, dr Köbi goht jo e riesigs eiges Risko i, wenn er uff dr Zubi setzt. Gohts an dr WM in d Hose, denn muess er für die Entscheidig grad stoh ! Aber ich glaub ebe, dass mir eifach kai besseri Alternative hän. Dr Coltorti isch zwar a riese Talänt, aber au är macht regelmässig sini Flops.

komposchti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von komposchti »

Cocolores hat geschrieben:Vielleicht sollte er die Zigarettenmarke wechseln...
Querdängger hat geschrieben:ihr verwechselt menthal mit Menthol ! :p
Sorry Querdängger, y weiss, wär Schryybfähler findet, dörf sy bhalte, aber.....
das isch doch e Replik wärt!

Härkunft vom Wort Menthal ???? :confused: Na klar, vom latinische mens, mentis = Sinn, Verstand, Gedanke; dohär abgleitet s'Wort Mentalität.
Wär e "H" findet, dörf's au bhalte........ ;)

Chartking
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chartking »

Querdängger hat geschrieben:Aber ich glaub ebe, dass mir eifach kai besseri Alternative hän. Dr Coltorti isch zwar a riese Talänt, aber au är macht regelmässig sini Flops.
Lueg, ich wüsst jetzt au grad nid, welle CH-Keeper chönnt dr Zubi ersetze, scho am ehnschte no dr Coltorti. Aber das dörf dVereinsleitung doch nid derzue bringe, sThema Zubi für die nöggschte Johr ad acta zlege! Nur zsage:
es git kei Bessere, isch doch e bitz zwenig. Vilicht bruucht dr Zubi au nur emol e bitz Druck vo hinde. Aber solang sini Stammplatz-Garantie in Schtei gmeisslet isch, solang er ganz genau weiss: ich cha Müll zämme spiele so viel ich will es wird mir trotzdäm nüt passiere, eso lang wird sich an de Leischtige vo ihm nüt ändere. Dito Zanni, obwohl ich mit Dir iverstande bi, dass er die letschte paar Mätsch nid schlächt gschuttet het.

Auginho Basel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Auginho Basel »

Chartking hat geschrieben:Lueg, ich wüsst jetzt au grad nid, welle CH-Keeper chönnt dr Zubi ersetze, scho am ehnschte no dr Coltorti. Aber das dörf dVereinsleitung doch nid derzue bringe, sThema Zubi für die nöggschte Johr ad acta zlege! Nur zsage:
es git kei Bessere, isch doch e bitz zwenig. Vilicht bruucht dr Zubi au nur emol e bitz Druck vo hinde. Aber solang sini Stammplatz-Garantie in Schtei gmeisslet isch, solang er ganz genau weiss: ich cha Müll zämme spiele so viel ich will es wird mir trotzdäm nüt passiere, eso lang wird sich an de Leischtige vo ihm nüt ändere. Dito Zanni, obwohl ich mit Dir iverstande bi, dass er die letschte paar Mätsch nid schlächt gschuttet het.
Das bringts uf e Punkt! Mi schtört vor allem die Stammplatz Garantie.Do holt me letscht Saison e Mandl und dr Zubi hett au dört e längeri schwachi Phase als Nummer 1 überstande. E Leaderfigur wird vo dr Mannschaft nur ärnscht gno, wenn är au dämentsprächend si Leischtig bringt.Als Mensch isch mir dr Zubi absolut symphatisch und die Blick Kampagne goht mir au ufe Wecker!

Aber: E paar Zubi-Jünger do inne mache sichs doch äifach, wenn si alles uf e bösi bösi Blick-pro-GC-Coltorti-in-d-Nati Kampagne schiebe.Nit nür im Zürcher Blick auin Basel isch der Zubi umstritte, au an dr Fasnacht isch är e Thema gsi, es isch doch klar: Sini eigene Asprüch an sich und sini Mitspieler sin über die letscht 2 Saison gseh höcher gsi als die zeigti Leischtig. Ich bi eifach drfür, dass är ab nögscht Saison e starki Konkurränz griegt, wo au e fairi Chance hett.Das heisst, es goht bi null los und dä mit dr bessere Vorbereitig stoht im erschte Matsch im Goal!

LaFamigliaCrew
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LaFamigliaCrew »

Auch noch mein Senf dazu...

Wie heisst der talentierte Aarau Torhueter der im letzten Spieltag 5 Tore und davon mindestens 2 faule Eier kassiert hat.. Eben, eben. Der einzige Schweizer Torhueter der mittelfristig fuer den FCB fur mich in Frage kommt ist ganz klar Herzog. Weshalb: a) wirklich sehr talentiert, b) noch jung und ehrgeizig c) ein Basler.. ..ich denke Herzog wird frueher oder spaeter beim FCB im Tor stehen. Ansonsten hat die Vereinsleitung nichts begriffen...

Zu Bieli:
Ich wurde vor ein, zwei Saison noch ausgelacht, als ich den Bieli als Ersatzstuermer fuer den FCB gekauft haette. Er sei ein Antifussball etc. etc. ..

...doch Bieli trifft nicht nur regelmaessig und macht dabei viele schoene Tore, nein, ich denke er waere auch ein optimaler Ersatzstuermer vom Typ Quennoz oder Barberis. Also ohne gross zu jammern wen er einmal nicht spielt. Desweiteren bin ich davon ueberzeugt, dass sich so ein Spieler fuer den FCB den Arsch aufreissen wuerde, weil er es schaetzen wuerde fuer einen richtigen, grossen Verein zu spielen...
"Die Fans, vor allem die fanatischsten, sind keineswegs - man kann es nicht deutlich genug sagen - die Perversen, allenfalls die Sektierer des Fussballs: Sie sind seine Orthodoxen und Traditionalisten, seine Fundamentalisten."

Leseempfehlung: "Ein Tor, in Gottes Namen!"
Ueber Fussball, Politik und Religion

Maverick
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Maverick »

Ich gehöre ja eher zu den Zubi-Kritikern, doch Coltorti hat heute beim Gegentor von Schaffhausen nicht gerade Werbung in eigener Sache machen können... ;) :p :D

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

[quote="Maverick"]Ich gehöre ja eher zu den Zubi-Kritikern, doch Coltorti hat heute beim Gegentor von Schaffhausen nicht gerade Werbung in eigener Sache machen können... ]
Nach em hütti Daag mi klar Favorit: Bedenik!!!
E härters Training für unseri Abwehrmänner gitts nit! :D

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

[quote="Maverick"]Ich gehöre ja eher zu den Zubi-Kritikern, doch Coltorti hat heute beim Gegentor von Schaffhausen nicht gerade Werbung in eigener Sache machen können... ]

Den Ball muss man halten, nimmt mich wunder, was er dazu gesagt hat...

FC BASEL 1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von FC BASEL 1893 »

Beckenpower hat geschrieben:Nach em hütti Daag mi klar Favorit: Bedenik!!!
E härters Training für unseri Abwehrmänner gitts nit! :D

:D :D
Dä goali isch super. de chaan wenigstens tschutte.... :rolleyes:
Zubi

GRANDE BASILEA
Erfahrener Benutzer

wenn hört das theater äntlig uf???

LaFamigliaCrew
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LaFamigliaCrew »

Und der Woelfli hat ja "beim herauslaufen" auch nicht sonderlich gut ausgesehen heute... Lustig als er dem Sion Spieler noch fast den Ball zugespielt hat. Beim Freistoss stand er zu weit links.. ..und Penalty hat er auch keinen gehalten.

Wie heisst der Torhueter von Xamax der wieder 5 Tore kassiert hat?

Also Leute, kommt mal in Sachen Zubi mal n'bisschen runter.

Ich bin ueberzeugt, wenn man mehr Spiele ueber 90 Minuten sehen wuerde (wie heute der Cupfinal), sieht man sehr schnell, dass andere Torhueter auch Schwaechen haben. Wuerde mich auch nicht wundern, wenn ZFDRS bei den Zusammenschnitten der NLA Spiele Fehler von anderen Torhueter (z.B. Coltorti) einfach nicht zeigen... ..die Zuercher Medienmafia kooperiert wohl l im "Untergrund". Mit dem Ziel dem Zubi die WM zu versauen und Basel die Meisterschaft... Aber ihr koennt machen was ihr wollt: Zubi steht in Deutschland im Tor und Basel wird Meister!
"Die Fans, vor allem die fanatischsten, sind keineswegs - man kann es nicht deutlich genug sagen - die Perversen, allenfalls die Sektierer des Fussballs: Sie sind seine Orthodoxen und Traditionalisten, seine Fundamentalisten."

Leseempfehlung: "Ein Tor, in Gottes Namen!"
Ueber Fussball, Politik und Religion

Antworten