jojo y weiss. trotzdäm eröffne ich jetzt mol dä freeed

nochdäm zirü bi unserem letschte spiel dörf bi dr pokalübergoob zueluege (was für e demietigung

ych weiss, dr fcb wird über das alles informiere sobald so wit isch...

haa dä freed aber wölle genau 1 monet vor em z-match eröffne und nit e paar dääg spöter noch em xamax-match...mimpfeli hat geschrieben:Nütt gege Di, aber ich find's eifach e kli überheblig jetzt scho mit eso Züüg z'koh.
Wenn mir am Samschtig gege Xamax gwünne und dr Z sy Match verliert, okay denn sehts scho mol nitt schlächt uss. Aber im moment find ich's schwer übertryybe.
Scho klar.RED&BLUE hat geschrieben:haa dä freed aber wölle genau 1 monet vor em z-match eröffne und nit e paar dääg spöter noch em xamax-match...![]()
isch mir jo scho au klar, isch au eher provokativ dänggt gsi um down-down switzerland bitz uss dr resärve z logge. klar, kaa au schief go![]()
Ich weiss ich weiss es ist Tradition, aber auf dem Marktplatz ist es nun einfach gemütlicher. Ich hoffe, dass wir nächstes Jahr wieder mal das double holen. Ich möchte doch unbedingt wieder auf den Marktplatz..Basic hat geschrieben:KETZER!!!
wer am meistertitel zweifelt gehört an den pranger!!!
dieser thread hätte bereits anfangs saison eröffnet werden müssen!
pro maischterfyyr ufem märtplatz!
genau, das haa y wölle ghöre, für das isch dä freed do...Basic hat geschrieben:KETZER!!!
wer am meistertitel zweifelt gehört an den pranger!!!
dieser thread hätte bereits anfangs saison eröffnet werden müssen!
pro maischterfyyr ufem märtplatz!
ka nit öbber em sterjovski e anti-züri schal und e paar zündhölzli aneheebe? vilicht wirder denne zu züri transferiert...sergipe hat geschrieben:Besoffene Spieler die auf einem Balkon den Max machen.
«bbbraaaaasssillll, ole braasssil, ole brasssill»
«isch liebe fsebe, isch bin immer nur für fsebe»
rischtisch!Hennes&Mauritz hat geschrieben:D Meisterfiir 06 Isch Gescht Zobe Im Bahnfhof Untergrund Vo Aarau Gsi Und Danach Im Meisterexpress! WÄr Öpis Anders Behauptet SÖll Dr Laade Halte
halt halt hatl - wir sind immer noch fussballfans. da lernt man nie was!fcb_1973 hat geschrieben:es isch no kei wuche här..... do sin sich einigi au scho sehr sehr sicher gsi....
s git gwüsse die leere s au an praktische exämpel nie...![]()
und zudem sind die meisten männlich. und wir männer können nie gleichzeitig zwei dinge. also träumten wir letzte woche von eindhoven, so denken wir nun an den meistertitel.Basic hat geschrieben:halt halt hatl - wir sind immer noch fussballfans. da lernt man nie was!
Von einer zuverlässigen Quelle (die unbekannt bleiben will), habu2019 ich die folgenden, heissen Infos:RED&BLUE hat geschrieben: was wirds speziells gäh ? wärde d fans sälber fyr d unterhaltig sorge od. gits wider e vorgschryybes programm ? weiss über insider-mässig scho meh ?