Muri out!

Diskussionen rund um den FCB.
Beckenpower
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beckenpower »

Kimplayer hat geschrieben:spielen?
Jo eh!!!

Nämlich Golf :D

fcbscheelpoppsli
Benutzer

Beitrag von fcbscheelpoppsli »

Bender hat geschrieben: 6. Muri spielt, bis er umfällt
Nee er hört lange bevor er umfällt auf und sagt : "mami mir macht widr öbbis weh!!!! das macht so fescht weeeehhhh!!" :D

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

Wer ist eigentlich Muri? Ist das ein Kollege vom Gimenez? Den kenn ich nämlich auch nicht. :p

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Heavy hat geschrieben:Wer ist eigentlich Muri? Ist das ein Kollege vom Gimenez? Den kenn ich nämlich auch nicht. :p
Muri ist doch bei Bern oder liegt im Aargau? ;)
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

fcbscheelpoppsli
Benutzer

Beitrag von fcbscheelpoppsli »

Heavy hat geschrieben:Wer ist eigentlich Muri? Ist das ein Kollege vom Gimenez? Den kenn ich nämlich auch nicht. :p
:D

komposchti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von komposchti »

Balisto hat geschrieben:Der gute Murat Yakin schaut sich lieber Zirü-YB an, statt seine Kollegen in Basel zu unterstützen...

Und jetzt soll mir auch nur irgendeiner sagen, dass er das in Ordnung findet.
Das isch doch wirgglig numme saudummi Polemik, genau in dääre Art und Wys, wie sy dr Blick momentan mit em Zubi aakurblet. Nenn' du mir e Langzytverletzte wo jedes Spyyl und Training vo synere Mannschaft bsuecht ???

S'fählt in däm Forum eigentlig numme no, dass aine schryybt:
<<<Wo isch eigentlig dr Carigol ??? An jedem Match drby ??? Nei, är isch in Argentinie bimene Vetrauensarzt. DASCH DOCH S'ALLERLETSCHT. Mir hänn do au gueti Ärzt. Worum isch dä nit bi sym Team ??? 4 Millione in Sand gsetzt.>>>

Und s'beschte do dra isch no: die Arschlöcher bi dr Blödzytig, wo dää Saich zämme schmiere, griege wenigschtens no Lohn drfür, die doo inne, wo dä Saich zämmeschryybe maches GRATIS. Do kann-y numme no Beduure haa.
:o :o :o

freestate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von freestate »

Auch wenn ich kein Freund der Yakins bin:
In zwei Monaten läuft sein Vertrag beim FCB ja eh aus. Bis dahin wir der sowieso nicht mehr rotblau tragen. Also, was solls?

Muri, geniess das Leben und setz dich bei YB zur Ruhe. Danke für die tolle CL-Saison. Mit Majstorovic hast du einen würdigen Nachfolger gefunden.
Zitat des BAZ-Journalisten Georg Heitz im Dokumentarfilm «Der Topf im Kopf» aus dem Jahr 2002:
«Die letzten paar Jahre zeigen, dass die Zuschauer kommen wegen den Emotionen und aus Verbundenheit dem Verein gegenüber, aus Neugier oder vielleicht auch um zu lästern über diese Mannschaft. Aber auf die Länge denke ich schon, dass man muss einen Schuss Unterhaltung drin haben im Spiel einer Fussballmannschaft, sonst kommen die Zuschauer nicht mehr. Siegen alleine reicht auf die Länge nicht.»

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

komposchti hat geschrieben:Das isch doch wirgglig numme saudummi Polemik, genau in dääre Art und Wys, wie sy dr Blick momentan mit em Zubi aakurblet. Nenn' du mir e Langzytverletzte wo jedes Spyyl und Training vo synere Mannschaft bsuecht ???

<<<Wo isch eigentlig dr Carigol ??? An jedem Match drby ??? Nei, är isch in Argentinie bimene Vetrauensarzt. DASCH DOCH S'ALLERLETSCHT. Mir hänn do au gueti Ärzt. Worum isch dä nit bi sym Team ??? 4 Millione in Sand gsetzt.>>>

Und s'beschte do dra isch no: die Arschlöcher bi dr Blödzytig, wo dää Saich zämme schmiere, griege wenigschtens no Lohn drfür, die doo inne, wo dä Saich zämmeschryybe maches GRATIS. Do kann-y numme no Beduure haa.
1. Carignano isch nit offiziell no Captain
2. Es isch en Unterschied öb de in Argentinie bisch und drum nit an d'Spiel chasch go, oder öb de in dr Schwiiz an es anders Spiel gosch statt an das vo dim Team.
3. Nei, dr Murat muess nit an jedem Spiel drbii sii, i cha verstoh wenn'r au mol an es anders Spiel goht. Aber in däre wichtige und heikle Situation (noch em bittere EC-Usscheide) isches extrem wichtig, dass s'Team gstützt und unterstützt wird. Und vomene Murat (Captain) erwarti genau das!

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

gehört es nicht zu den pflichten eines spielers, bei einer verletzung die spiele von der vip-tribüne mit zu verfolgen sofern es der gesundheitszustand zulässt?

die teamkollegen könnten sich ja nicht ein bisschen verarscht vorkommen wenn ihr "captain", der ein bisschen faul aufm ranzen liegt (ja, trotz reha...) den einzigen termin pro woche sausen lässt und sich ein anderes spiel reinzieht und auf "weisch mann mi brueder und so weisch" macht...

aber eigentlich kratz es mich nicht soooo fest, ist ja klar dass er sich beim neuen arbeitgeber einschleimen will.
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

komposchti hat geschrieben:Das isch doch wirgglig numme saudummi Polemik, genau in dääre Art und Wys, wie sy dr Blick momentan mit em Zubi aakurblet. Nenn' du mir e Langzytverletzte wo jedes Spyyl und Training vo synere Mannschaft bsuecht ???

also demfall mol fakte: was haltisch du vo unserem käpitain wo am spiel gege lille (auswärts) lieber in dr fischerstube isch go z nacht ässe (mit dr fründin) als sich s spiel vo sinere kollege (und arbeitgäber) ahzluege. und wies mitem handy-empfang in dr fischerstube usgseht weiss wohl jede selber...

wenn de mi frogsch: de typ söll sich aber ganz schnell verpisse und das isch ernst gmeint
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

Asselerade hat geschrieben:also demfall mol fakte: was haltisch du vo unserem käpitain wo am spiel gege lille (auswärts) lieber in dr fischerstube isch go z nacht ässe (mit dr fründin) als sich s spiel vo sinere kollege (und arbeitgäber) ahzluege. und wies mitem handy-empfang in dr fischerstube usgseht weiss wohl jede selber...

wenn de mi frogsch: de typ söll sich aber ganz schnell verpisse und das isch ernst gmeint
hey aber weisch, wennde unter de wuche beschäftigt bisch mit golfe, tschäriti-verastaltige, shopping usw. denn kasch di am wuchenänd nit au no um so näbesächligkeite wie fuessball kümmere....

darken
Erfahrener Benutzer

Beitrag von darken »

Asselerade hat geschrieben:wenn de mi frogsch: de typ söll sich aber ganz schnell verpisse und das isch ernst gmeint
find ich au...

es ka jo nid sy dass unsere herr captain meint är sig dr siebesiech und är miest sich nid mit em club identifiziere...

schiss uf d vergangeheit, egal was är gleischtet het (oder ebbe au nid...) das isch unter aller sau, söll sich doch zu sym kleine brueder verpisse...

komposchti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von komposchti »

Beckenpower hat geschrieben:1. Carignano isch nit offiziell no Captain
2. Es isch en Unterschied öb de in Argentinie bisch und drum nit an d'Spiel chasch go, oder öb de in dr Schwiiz an es anders Spiel gosch statt an das vo dim Team.
3. Nei, dr Murat muess nit an jedem Spiel drbii sii, i cha verstoh wenn'r au mol an es anders Spiel goht. Aber in däre wichtige und heikle Situation (noch em bittere EC-Usscheide) isches extrem wichtig, dass s'Team gstützt und unterstützt wird. Und vomene Murat (Captain) erwarti genau das!
Ich blyyb drbi: dummi Polemik à la Blick !
Ohni Muri wäremer nit in dr CL gsi anno 2002/03. Syni Verdienscht für dr FCB sinn gross. Au wenn är trainingsfuul isch und nääbe em Fuessball no waiss was für Interässe hett und sy Konterfei bi jedere Wurscht- und Brot-Veraastaltig in dr Zytig entgege lächlet, isch är sicher dr letschti, wo in dääre Phase, wo de bim FCB kasch Lorbeere abhoole, würdi kneife. Wenn's nit goht, goht's nit.......
Jetzt emool öppis anders. Wenn du vom Vorstand s'Zeiche wurdisch griege, dass dr Vertrag nümm verlängeret wird, denn würdsch au du nümme dauernd bi dr Mannschaft umme hänge. Sy Zyt bim FCB isch abgloffe und mr hänn jo scho Realersatz mit em Türsteher, aber ihm jetzt no trotz syyne Verdienscht so halbbacheni Vorwürf zmache, isch unterschti Schublade.

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

komposchti hat geschrieben:Ich blyyb drbi: dummi Polemik à la Blick !
Ohni Muri wäremer nit in dr CL gsi anno 2002/03. Syni Verdienscht für dr FCB sinn gross. Au wenn är trainingsfuul isch und nääbe em Fuessball no waiss was für Interässe hett und sy Konterfei bi jedere Wurscht- und Brot-Veraastaltig in dr Zytig entgege lächlet, isch är sicher dr letschti, wo in dääre Phase, wo de bim FCB kasch Lorbeere abhoole, würdi kneife. Wenn's nit goht, goht's nit.......
Jetzt emool öppis anders. Wenn du vom Vorstand s'Zeiche wurdisch griege, dass dr Vertrag nümm verlängeret wird, denn würdsch au du nümme dauernd bi dr Mannschaft umme hänge. Sy Zyt bim FCB isch abgloffe und mr hänn jo scho Realersatz mit em Türsteher, aber ihm jetzt no trotz syyne Verdienscht so halbbacheni Vorwürf zmache, isch unterschti Schublade.
Gäge sini Verdienscht hani nütt gsäit aber är isch damals guet bezahlt worde für sini Arbet und wirds au hütt no. Und so lang'r jede Monet en fette Ghaltscheck vom FCB bichunnt erwarti au dass'r sich no für sin Arbetgäber isetzt!!!
Es goht nit um halbbacheni Vorwürf, sondern drum, dass dä Typ immerno e Lohn und e Verantwortig hett!
Und s'isch jo nit so dass mr abartigs vo ihm verlange s'goht rein drum, dass'r in däm wichtige Match sich fürs team isetze und em bistoh würd. Aber ebbe, är hett jo schliesslich scho soooo viel gmacht füre FCB drum muess'r jo hütt nütt meh mache oder wie?

komposchti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von komposchti »

Asselerade hat geschrieben:also demfall mol fakte: was haltisch du vo unserem käpitain wo am spiel gege lille (auswärts) lieber in dr fischerstube isch go z nacht ässe (mit dr fründin) als sich s spiel vo sinere kollege (und arbeitgäber) ahzluege. und wies mitem handy-empfang in dr fischerstube usgseht weiss wohl jede selber...

Reg dy wyyder ab, är goht jo Ändi Saison.
Zeig mr dä Spyyler, wo sich no zu 100% mit sym Verein identifiziert. E soone Spyyler gits nit, truurig aber wohr....... :(

komposchti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von komposchti »

Beckenpower hat geschrieben:Gäge sini Verdienscht hani nütt gsäit aber är isch damals guet bezahlt worde für sini Arbet und wirds au hütt no. Und so lang'r jede Monet en fette Ghaltscheck vom FCB bichunnt erwarti au dass'r sich no für sin Arbetgäber isetzt!!!
Es goht nit um halbbacheni Vorwürf, sondern drum, dass dä Typ immerno e Lohn und e Verantwortig hett!
Und s'isch jo nit so dass mr abartigs vo ihm verlange s'goht rein drum, dass'r in däm wichtige Match sich fürs team isetze und em bistoh würd. Aber ebbe, är hett jo schliesslich scho soooo viel gmacht füre FCB drum muess'r jo hütt nütt meh mache oder wie?
Weisch, ob mit Ghalts-Check oder ohni, wenn de e Langzytverletzte bisch, denn stinggts dr irgendwenn aifach, nur immer drbi z'stoh und nit mitspyyle könne (hann-y sälber emool erläbt). Denn gohsch aifach mit dr Zyt nümm d'Mätsch go luege, well's dy be-elände duet, nit sälber könne in d'Hoose z'styyge. Think about it.....

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

komposchti hat geschrieben:Reg dy wyyder ab, är goht jo Ändi Saison.
Zeig mr dä Spyyler, wo sich no zu 100% mit sym Verein identifiziert. E soone Spyyler gits nit, truurig aber wohr....... :(
was sind das für argument "e soone spyyler gits nit"? sorry, aber d spielregle wie stargg mr sich miteme spieler indentifiziert machet immer no mir und nid dr spieler sälber. und wenn er sich als kapitain null um s gscheh vode mannschaft sorgt oder das so in dr öffentlichkeit darstellt, denn söll er sich in minere auge verpisse...
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

komposchti hat geschrieben:Weisch, ob mit Ghalts-Check oder ohni, wenn de e Langzytverletzte bisch, denn stinggts dr irgendwenn aifach, nur immer drbi z'stoh und nit mitspyyle könne (hann-y sälber emool erläbt). Denn gohsch aifach mit dr Zyt nümm d'Mätsch go luege, well's dy be-elände duet, nit sälber könne in d'Hoose z'styyge. Think about it.....
den god mer aber auned a ander mätch...
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

komposchti hat geschrieben:Weisch, ob mit Ghalts-Check oder ohni, wenn de e Langzytverletzte bisch, denn stinggts dr irgendwenn aifach, nur immer drbi z'stoh und nit mitspyyle könne (hann-y sälber emool erläbt). Denn gohsch aifach mit dr Zyt nümm d'Mätsch go luege, well's dy be-elände duet, nit sälber könne in d'Hoose z'styyge. Think about it.....
Jä und das trifft nur uff d'Spiel vom aktuelle Arbetgäber zue? oder worum goht er denn go FCZ-YB luege?!'

Sorry, Respäggt vor däm was er füre FCB gleischtet hett. Aber was im letschte halbe Johr gloffe isch, isch halt alles anderi als suuber und das stoost imene mänge Fan uff.
Und denn im letschte Match wieder mitspiele damit me dr Pott ka uffehebe...pfft

komposchti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von komposchti »

Asselerade hat geschrieben:was sind das für argument "e soone spyyler gits nit"? sorry, aber d spielregle wie stargg mr sich miteme spieler indentifiziert machet immer no mir und nid dr spieler sälber. und wenn er sich als kapitain null um s gscheh vode mannschaft sorgt oder das so in dr öffentlichkeit darstellt, denn söll er sich in minere auge verpisse...
Ich will drmit nur ussaage, dass es in dr hütige Zyt kai Profi git, wo dyni Aasprüch, wo du aane Spyyler stellsch, ka oder will erfülle. Du befindsch di somit immer uff dr Syte vo de Gfruschtete. Ich ha em Muri syni Leischtige uff em Platz begriesst, bejublet, beklatscht und entgege gnoh. Mehr hann-y vo ihm weder erwartet no erhofft. Bereits voreme Johr aber hann-y mit däm Thema abgschlosse, well me sich hett könne ussrächne, dass är nümme zrugg kunnt. Zuedäm, Captain isch är scho lang nümme.

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

der fcb ist immer noch muris "arbeit"geber...

egal ob nun sein vertrag verlängert wird oder nicht - bis im sommer ist er an den fcb gebunden und hat dessen termine wahrzunehmen.

du gehts ja während der kündigungsfrist auch noch arbeiten - oder nicht?

beim fcb sollte man im fall murat yakin andere seiten aufziehen und intern ein paar bussen sprechen. so würde das defizitäre geschäft in sachen murat yakin ein bisschen eingedämmt...

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

Ich habe lange gehofft. Ich stelle aber fest, dass mir das Thema Murat je länger je mehr am Arsch vorbei geht. Merci und Ciao. Kasch denn bi YB im fascht gliche Stadion go zueluege wennde dr bim Golfspiele wiederemol dr Arschmuskel iklemmt hesch oder so.
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Basic hat geschrieben:so würde das defizitäre geschäft in sachen murat yakin ein bisschen eingedämmt...
Wieso defizitär? Versicherig zahlt si Lohn...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Basic hat geschrieben:der fcb ist immer noch muris "arbeit"geber...

egal ob nun sein vertrag verlängert wird oder nicht - bis im sommer ist er an den fcb gebunden und hat dessen termine wahrzunehmen.

du gehts ja während der kündigungsfrist auch noch arbeiten - oder nicht?

beim fcb sollte man im fall murat yakin andere seiten aufziehen und intern ein paar bussen sprechen. so würde das defizitäre geschäft in sachen murat yakin ein bisschen eingedämmt...
Sehe ich 100%ig auch so.

Wenn du dir z.B. das Schlüsselbein brichst, bekommst du sicher auch nicht 100% Krankenurlaub und hast die Arbeiten zu machen, die nun mal mit einer Armschleife zu bewältigen sind. Sprich, es ist ja nicht zuviel Aufwand mit seinem noch ca.15% lädierten Arsch und ein Wärmekissen auf die Tribüne zu sitzen.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

rotoloso hat geschrieben:Wieso defizitär? Versicherig zahlt si Lohn...
nein, ging ich auch lange davon aus...

ist glaub i sogar in diesem thread zu finden dass dem nicht so ist.

darken
Erfahrener Benutzer

Beitrag von darken »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Kasch denn bi YB im fascht gliche Stadion go zueluege wennde dr bim Golfspiele wiederemol dr Arschmuskel iklemmt hesch oder so.
worschins äxtra wäge däm so glich baut, damit är sich wie "dehei" fühlt :rolleyes:

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Basic hat geschrieben:nein, ging ich auch lange davon aus...

ist glaub i sogar in diesem thread zu finden dass dem nicht so ist.
Aha... das wärmr aber ganz neu und unverständlich... wieso au das? Hettr nidemol bi dr Versicherig e Vertragsverlängerig bekoh oder was?
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

G'thinkt about hani scho lang und i cha verstoh wenn'r mol en Match usloht. Um was es aber goht isch dass dr Muri au enorm wichtigi Match (wie dä gäge Xamax) usloht und sine Verpflichtige nümm nochchunnt!!!
natürlich schissts eim aa (wobii i bim Murat ehrlich gsäit nit s'Gfühl ha dass'r sich waaaahnsinnig gäge dr momentanio Zuestand stemmt), aber meh isch immerno en Däil vom team!!!

komposchti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von komposchti »

Beckenpower hat geschrieben:.....sine Verpflichtige nümm nochchunnt!!!.....
Zeig mer imene Profivertrag, wo's e Klausle hett, dass es e Verpflichtig isch, als Verletzte immer bi dr Mannschaft zsi. Das isch e reini "Fan-Wunschvorstellig".

Diggi_Eier hat geschrieben:Sehe ich 100%ig auch so.

Wenn du dir z.B. das Schlüsselbein brichst, bekommst du sicher auch nicht 100% Krankenurlaub und hast die Arbeiten zu machen, die nun mal mit einer Armschleife zu bewältigen sind. Sprich, es ist ja nicht zuviel Aufwand mit seinem noch ca.15% lädierten Arsch und ein Wärmekissen auf die Tribüne zu sitzen.
Verletzte Profis unterliegen einem genauen Reha-Programm kontrolliert und überwacht durch die Vereinsärzte und Therapeuten. Hast du Beweise dafür, dass Muri dieses Aufbau-Programm entweder teilweise geschwänzt oder gänzlich ignoriert hat? Das wäre ein Vertragsbruch und hätte die Kündigung zur Folge. Doch sowas ist mE nicht geschehen. Aber was soll's, ich bin weder Muris Freund noch sein Anwalt, finde es einfach nur lästig, mit welcher Energie gewisse Leute hier drin von ihm in jeder Sekunde seines Lebens einen Stellungsbezug für seinen Arbeitgeber verlangen. Habe nun fertig mit diesem Thema.

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

komposchti hat geschrieben:Aber was soll's, ich bin weder Muris Freund noch sein Anwalt, finde es einfach nur lästig, mit welcher Energie gewisse Leute hier drin von ihm in jeder Sekunde seines Lebens einen Stellungsbezug für seinen Arbeitgeber verlangen.
wenn man yakin heisst, ist man halt ein bisschen negativ vorbelastet. da ist man nicht mehr glaubwürdig, oder anders ausgedrückt: die yakins sind nicht sonderlich bekannt für die loyalität zu ihrem verein!

Antworten