hesch doch no welle d stüehl usrisse!
Merci an die Mitgreiste
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
Nüd usserisse usseschruube wenn scho, aber ellai isches au nid luschtigCorpsegrinder hat geschrieben:hesch doch no welle d stüehl usrisse!![]()
PS. Metz liegt uff dr Streggi nach Calais
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
är isch froh gsi, dass dLüt so guet druf sind hett er noch em erschte Lied gmäint, är hett mitemene Truurfescht grächnetGoofy hat geschrieben:Das öber dr B. Huber nid kennt?![]()
![]()
Wiä meh ihn halt kennt mit emene fette Zwinkere im Aug
das cha ä Nid-FCB-Fan halt nid vrstoh, aber dass muess er jo au nid, är sell gueti Musik mache!!!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2026
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2026
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
-
The Bacras
- Erfahrener Benutzer
Das ist eine Eigenschaft, die ich nicht besitze. Ich kann den TV bei einem FCB Spiel nie ausschalten und spielen sie auch noch so schlecht.Schooffseggel hat geschrieben:nai, wenn i dehaim bliibe wär - i hätt's nit ussghalte, i hätt glaub s allererschte mol in mim lääbe zwanzig minute vor schluss dr färnsee abgstellt, well i's nimm ussghalte hätt!![]()
aber i stadion dr färnsee abzstelle isch laider (oder zem gligg) no schwiirig
Die einzige Ausnahme war Valencia. Da sah ich das Spiel nur bis zu 4 zu 1. Lag aber auch daran dass ich schon sowieso einen enormen Druck auf mir hatte, da ich am selben Abend Streit mit der Freundin hatte
Da unterscheiden sich die Briten doch von uns. Und das hat mich sehr enttäuscht, dass sie mitten im Spiel gegeangen sind