Chani bezüge, stand nur es paar Meter links.auslandbasler hat geschrieben:du weisst dass ich das mache, so gut es eben geht. aber solange das problem nicht gelöst ist, ergibt sich für uns ein anderes problem. und da ich am übergang von stuhlstehern und bodenstehern stehe, sehe ich die brisanz des problems. und damit muss man sich tatsächlich befassen.
nur ein beispiel. wir haben einen kollegen "verloren", genau wegen dem ewigen "gang doch neuimä anders aahnä" gemotze. er war einer derjenigen die auch dann noch mitmachten, als alle ringsherum still waren. jetzt haben wir nochmal einen weniger. und er ist nicht der einzige. das was nachkommt singt nicht mehr. den effekt könnt ihr vermutlich schon lange hören.
wir haben ein problem und es sollte besprochen werden. und mit kindergarten hat das wenig zu tun. eine lösung brauchen wir, mindestens für die zeit bis wir in der zugegebenermassen wichtigeren sache erfolgreich waren.
die frage ist wo die diskusion stattfinden soll und wer dabei sein soll.
Gemotze in de MK - Abe vom Stuehl!
dängg isches kindergarte!
"oh mamiiiiii de will nid abem stuel abestoh, ich gseh fascht nüt, aber ich gang trozdem immer ind muttenzerkurve wills dört so kuuuuul isch weisch mit fahne wo mengmol au vorem gsicht sind und me nüt gseht und alli die kinderfresser dört mit de bööse liechtli wo lüchte und rauche und den isches immer sooooo lut will eifach alli schreie..!! so kuuuuuuuuul"
"oh mamiiiiii de will nid abem stuel abestoh, ich gseh fascht nüt, aber ich gang trozdem immer ind muttenzerkurve wills dört so kuuuuul isch weisch mit fahne wo mengmol au vorem gsicht sind und me nüt gseht und alli die kinderfresser dört mit de bööse liechtli wo lüchte und rauche und den isches immer sooooo lut will eifach alli schreie..!! so kuuuuuuuuul"
- fcbscheelpoppsli
- Benutzer
chille hat geschrieben:dängg isches kindergarte!

Es wird eh zviel gmotzt, wo i mol im B gsi bi het eine ummegmotzt well vor ihm ab und zu e klaine bueb uff de schultere vom vater gsi isch !Uffhöre zmotze!
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
Jo genau und die ewige "Mami dr bösi SFV verbietet eifach Pyro, die böse" isch genauso Chindergarte...chille hat geschrieben:dängg isches kindergarte!

Wach mol uff, es goht nit immer numme um das wo dir nit passt!
Du haltisch nütt vo däre Diskussion, ok, aber das hesch jetzt gsäit. Ewig go zündele mit so blöde provozierende Kommentär bruuchts ächt nit. Hauptsach du chasch wieder es paarne Lütt sage sie sölle doch verreise. Isch glaubs e langsam s'Lieblingshobby vo gwüsse MKler worde, anderi Lütt verbal us dr Kurve z'schmeisse!

Beckenpower hat geschrieben:Jo genau und die ewige "Mami dr bösi SFV verbietet eifach Pyro, die böse" isch genauso Chindergarte...![]()
Du haltisch nütt vo däre Diskussion, ok, aber das hesch jetzt gsäit. Ewig go zündele mit so blöde provozierende Kommentär bruuchts ächt nit. Hauptsach du chasch wieder es paarne Lütt sage sie sölle doch verreise. Isch glaubs e langsam s'Lieblingshobby vo gwüsse MKler worde, anderi Lütt verbal us dr Kurve z'schmeisse!![]()
gnäggnäggnäggnäggnäggnäggnäggnäggnäggnäggnäggnäggnäggnäg

Fc Basel 1893
ogott du hesch e schuss! lüt us dr kurve schmeisseBeckenpower hat geschrieben:Jo genau und die ewige "Mami dr bösi SFV verbietet eifach Pyro, die böse" isch genauso Chindergarte...![]()
Du haltisch nütt vo däre Diskussion, ok, aber das hesch jetzt gsäit. Ewig go zündele mit so blöde provozierende Kommentär bruuchts ächt nit. Hauptsach du chasch wieder es paarne Lütt sage sie sölle doch verreise. Isch glaubs e langsam s'Lieblingshobby vo gwüsse MKler worde, anderi Lütt verbal us dr Kurve z'schmeisse!![]()

han nume gsait, wenn me ind mk kunnt muesme sich drmit abfinde wenn me mol eppis nid gseht, wenn me mit dem nid kann läbe muesme hald ine andere sektor.
du bishc sicher de typ mit dr rote jagge wo mitem natel immer im mami alütet und verzellt das sone bööse vor dir ufem stuel stoht und du nüt gsehsch

du weiche!!!
Ist es so schwierig genau zu lesen? Das auf den Stühlen stehen ist ein Problem und ist nervig. Mehr zum Text vom auslandbasler gibt es nicht zu sagen!chille hat geschrieben:wenn me ind mk kunnt muesme sich drmit abfinde wenn me mol eppis nid gseht, wenn me mit dem nid kann läbe muesme hald ine andere sektor.
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
chille es goht nit um ab und zue ebbis nit gseh ... es goht drumm ganzi Mätch nit mitz'biko.... aber ebbe dr Beckenpower saits.... wär nit argumentiert beleidigt und vertriebt d'lyt wo-nit 100% sinnere Mainig sinn...
Rony hat geschrieben:Basel ist ein bevölkertes Museum mit museumsreifer Bevölkerung.
Hehe stand mol vor mi und säg das...chille hat geschrieben:dängg isches kindergarte!

- Johnny Holiday
- Erfahrener Benutzer
Ich weiss, wieso ich lieber uff dr Stäge stand...
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Éder de Assis
- Erfahrener Benutzer
Ja, seid ihr denn alles Sitzvolk?
Ich kann mich nicht erinnern, wann ich das letzte Mal auf meinem Stuhl (welcher ist es überhaupt) gesessen habe(nicht mal bei CH- ISR im B, zum Leidwesen eines Sesselfurzers mit Familie), schon gar nicht an FCB-Spielen, auch nicht im alten Joggeli. Thread überflüssig.
Ich kann mich nicht erinnern, wann ich das letzte Mal auf meinem Stuhl (welcher ist es überhaupt) gesessen habe(nicht mal bei CH- ISR im B, zum Leidwesen eines Sesselfurzers mit Familie), schon gar nicht an FCB-Spielen, auch nicht im alten Joggeli. Thread überflüssig.

Hesch Depeche-Tix?
Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."
César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."
César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."
- repplyfire
- Erfahrener Benutzer
[quote="Éder de Assis"]Ja, seid ihr denn alles Sitzvolk?
Ich kann mich nicht erinnern, wann ich das letzte Mal auf meinem Stuhl (welcher ist es überhaupt) gesessen habe(nicht mal bei CH- ISR im B, zum Leidwesen eines Sesselfurzers mit Familie), schon gar nicht an FCB-Spielen, auch nicht im alten Joggeli. Thread überflüssig. ]
Ich auch nicht. Der Stuhl bleibt einfach eingeklappt......
Scheiss Egos "ich bi so krasss und stand uff e stuehl. Alli andere hindedra wo ufm bode wän stoh simer so öpis vo egal, es git jo nur miiiiiiiiiiiiiiii, mich und ich!! Jo man" Typen.
Ich kann mich nicht erinnern, wann ich das letzte Mal auf meinem Stuhl (welcher ist es überhaupt) gesessen habe(nicht mal bei CH- ISR im B, zum Leidwesen eines Sesselfurzers mit Familie), schon gar nicht an FCB-Spielen, auch nicht im alten Joggeli. Thread überflüssig. ]
Ich auch nicht. Der Stuhl bleibt einfach eingeklappt......
Scheiss Egos "ich bi so krasss und stand uff e stuehl. Alli andere hindedra wo ufm bode wän stoh simer so öpis vo egal, es git jo nur miiiiiiiiiiiiiiii, mich und ich!! Jo man" Typen.
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
Dass die das uffregt verstandi, aber ebbe vielicht mergge jetzt mol es paar was für e guets "mir sind d'MK"-Gfühl das ergitt, nur will zunderscht e paar uff d'Stüehl stön ohni z'überlege was das uslöst. (Wer no zwiifel hett söll bitte witer obe die divärse "verreis doch" "Kindergarte" usw.-Posts läse)Johnny Holiday hat geschrieben:Und es het scho wieder agfange. Fascht scho im handgemenge gändet!![]()
Alli vor mir stöhnd uf de stüehl, wenn ich abe gang, gsehni au nüt meh! Neggscht mol chlöpfts halt mol, aber erscht duse, scheiss SV!
- Johnny Holiday
- Erfahrener Benutzer
Bis i d hälfti vo de höchi stöhnd 98% uf de stüehl. Wo ich bin isch grad grenze, nume wenn die unter mir au alli stöhnd muess ich au. Ich stahnd eigentli nid ungern ufe stuehl, machs aber au numme, wenn die unter mir drufstöhnd. Leider muess ich mir das scheiss gemeckere alose. Noimet anderscht ane in d kurve gangi sicher ned! Syt 2 Johr isch det mi Platz.repplyfire hat geschrieben:Ich auch nicht. Der Stuhl bleibt einfach eingeklappt......
ASSENTI PRESENTI!
- auslandbasler
- Erfahrener Benutzer
weisst du mein lieber, es gibt in der kurve auch andere meinungen als deine. und ich kenn dich nicht, vermutlich, aber ich behaupte mal du hast bis jetzt weniger bewegt und gearbeitet für die kurve als viele hier. was hast du zum beispiel für den wiedererhalt der stehplätze getan? grosse klappe schwingen ist immer einfach. aber den finger aus dem arsch zu nehmen, das ist halt nicht immer einfach.chille hat geschrieben:dängg isches kindergarte!
!chille hat geschrieben:ogott du hesch e schuss! lüt us dr kurve schmeisse![]()
han nume gsait, wenn me ind mk kunnt muesme sich drmit abfinde wenn me mol eppis nid gseht, wenn me mit dem nid kann läbe muesme hald ine andere sektor.
du bishc sicher de typ mit dr rote jagge wo mitem natel immer im mami alütet und verzellt das sone bööse vor dir ufem stuel stoht und du nüt gsehsch![]()
du weiche!!!
kleine ich wenn ich wie du 1.45m hoch wär würdi au im stadion uffe stuel uffe stoh und im froum e riise klappe ha.
dini argumentation isch für nüt!
dä thread sottme langsam aber sicher mol schliesse.
[RIGHT]LA-B[/RIGHT]
- Bajass
- Erfahrener Benutzer
Letschti isch mr sogar passiert dass mir eine vor mir e doppelhalter uffeghebbt het....wonen denn höflig bätte ha dass är doch das soll unterloh well ich denn dr Spielverlauf nid könnt mitverfolge het är mi afoh aschnauze und ummeschupfe...das find ich ächt unter aller sau! Und hinter mir sin e paar uf em Stuehl ummegumpt denn isch dä sogar no abbroche und vor mir het e andere denn afoh e fahne schwängge wo dä ander mit em dh schnäll uf's wc gange isch und denn wo dä wieder zrugg kho isch het är sin dh wieder uffeghebbt und denn isch e fahne und e dh (!) dobe gsi und denn ha ich grad dr petric nid gseh wo e gool gschosse het und ich find sowieso dass dä petric nid ze basel khört well dä het jo e mol e basler schal verbrennt oder isch es doch e anti-basel-schal gsi (?) und denn muess ich sage dass d'gigi (ich kenn se jo persönlig) nüd gege die unternimmt wo denn hinter mir dä stuehl kaputt gmacht hän und gege die wo vor mir die fahne gschwunge und dä dh uffegheppt hän isch wirgglig unter aller sau und au die wo denn amigs an de Mätch vo obe (glaub die im D4-Balkon) so dien Bier obeabe schiesse dass me denn nass wird und erscht no nach Bier stinggt isch sowieso unter aller sau und denn git's no die wo die ganz zyt sms schriibe währendem match und das erscht no in dr muttenzerkurve wo me doch singt aber wenn me denn ebbe singt ischs amigs doch e bits z'lut und das stört mi denn ebbe au wieder und denn git's zem tail no die wo denn aber liislig singe aber genau die singe denn ebbe sache wo mir nid passe und provoziere und denn git's die wo motze oder ebbe au nid motze und die wo e andere sektor sueche oder ebbe nid oder ganz vom spiel e wäg bliibe oder halt ebbe dr match doch im stadion luege und die wo e coole fcb-schal hän und die wo ebbe e eher uncoolere fcb-schal hän wellem halt im fritzli vom d3 ääne nid passt well är findet dass är viel dr tölleri schal het aber was wotsch mache gäll! Und amigs git's denn no Fraue in dr Kurve...das passt mr so oder so nid...well fraue khöre jo nid an match well fraue sotte dehaim syy und die sowieso nie mitsinge und denn git's ebbe doch fraue wo singe und doch mitmache dasch denn aber au wieder komisch well's halt doch eher ungwohnt isch well dr FCB jo scho immer für männer gsi isch....oder doch nid? ob frau oder maa ich kumm nüm druss! Und denn git's amigs no die wo denn astönn obe bi de bierständ aber denn wänn sie doch kai bier sondern e haissi brootwurscht well's glaub cooler isch und me dass amene fuessball match macht aber s'bier und e brootwurscht könne sie wäg dr fahne in dr hand nid hebe well halt e fahne au cool isch und vorne bi dene wo mit de körbli duurelaufe wott me nüd kaufe well me's jo nid kha well die vor dir wieder fahne schwängge und me denn nid ze dene akunnt und s'stadion het so oder so z'viel lüt me sött's erwittere und denn wärde au die schlange vor dene dönerständ wo's aber nur im c git au klainer .....wuaaas die git's nur im c? denn sin mir jo in dr mk benochtailigt well mir zahle jo au weniger...aber zahle mir au weniger? aigentlig zahle mr jo fir alles z'viel....und so witter und so fort....
SPINNET IHR AIGENTLIG LANGSAM ABER VÖLLIG DO INNE?
HÖRET E MOL UFF ÜBER SO SCHAISSE Z'DISKUTIERE!
SCHLUSSÄNDLIG SIN MIR ALLI ZÄMME ROT BLAU
JEDE ISCH FÜR E FCB - ZÄMME SIN MR STARK
John Jack Criminals
Top, die Wette gilt
Jesus war ein guter Mann,
der hatte einen Umhang an...
Ausscheiden macht frei!
© sek. WM 2006: Alle ausser Deutschland
Top, die Wette gilt
Ausscheiden macht frei!
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
Und was isch mit em Schirmständer, he? Das muss au no erwähnt wärde!Bajass hat geschrieben:Letschti isch mr sogar passiert dass mir eine vor mir e doppelhalter uffeghebbt het....wonen denn höflig bätte ha dass är doch das soll unterloh well ich denn dr Spielverlauf nid könnt mitverfolge het är mi afoh aschnauze und ummeschupfe...das find ich ächt unter aller sau! Und hinter mir sin e paar uf em Stuehl ummegumpt denn isch dä sogar no abbroche und vor mir het e andere denn afoh e fahne schwängge wo dä ander mit em dh schnäll uf's wc gange isch und denn wo dä wieder zrugg kho isch het är sin dh wieder uffeghebbt und denn isch e fahne und e dh (!) dobe gsi und denn ha ich grad dr petric nid gseh wo e gool gschosse het und ich find sowieso dass dä petric nid ze basel khört well dä het jo e mol e basler schal verbrennt oder isch es doch e anti-basel-schal gsi (?) und denn muess ich sage dass d'gigi (ich kenn se jo persönlig) nüd gege die unternimmt wo denn hinter mir dä stuehl kaputt gmacht hän und gege die wo vor mir die fahne gschwunge und dä dh uffegheppt hän isch wirgglig unter aller sau und au die wo denn amigs an de Mätch vo obe (glaub die im D4-Balkon) so dien Bier obeabe schiesse dass me denn nass wird und erscht no nach Bier stinggt isch sowieso unter aller sau und denn git's no die wo die ganz zyt sms schriibe währendem match und das erscht no in dr muttenzerkurve wo me doch singt aber wenn me denn ebbe singt ischs amigs doch e bits z'lut und das stört mi denn ebbe au wieder und denn git's zem tail no die wo denn aber liislig singe aber genau die singe denn ebbe sache wo mir nid passe und provoziere und denn git's die wo motze oder ebbe au nid motze und die wo e andere sektor sueche oder ebbe nid oder ganz vom spiel e wäg bliibe oder halt ebbe dr match doch im stadion luege und die wo e coole fcb-schal hän und die wo ebbe e eher uncoolere fcb-schal hän wellem halt im fritzli vom d3 ääne nid passt well är findet dass är viel dr tölleri schal het aber was wotsch mache gäll! Und amigs git's denn no Fraue in dr Kurve...das passt mr so oder so nid...well fraue khöre jo nid an match well fraue sotte dehaim syy und die sowieso nie mitsinge und denn git's ebbe doch fraue wo singe und doch mitmache dasch denn aber au wieder komisch well's halt doch eher ungwohnt isch well dr FCB jo scho immer für männer gsi isch....oder doch nid? ob frau oder maa ich kumm nüm druss! Und denn git's amigs no die wo denn astönn obe bi de bierständ aber denn wänn sie doch kai bier sondern e haissi brootwurscht well's glaub cooler isch und me dass amene fuessball match macht aber s'bier und e brootwurscht könne sie wäg dr fahne in dr hand nid hebe well halt e fahne au cool isch und vorne bi dene wo mit de körbli duurelaufe wott me nüd kaufe well me's jo nid kha well die vor dir wieder fahne schwängge und me denn nid ze dene akunnt und s'stadion het so oder so z'viel lüt me sött's erwittere und denn wärde au die schlange vor dene dönerständ wo's aber nur im c git au klainer .....wuaaas die git's nur im c? denn sin mir jo in dr mk benochtailigt well mir zahle jo au weniger...aber zahle mir au weniger? aigentlig zahle mr jo fir alles z'viel....und so witter und so fort....
Copyrights @ el presidente!
-
- Erfahrener Benutzer
Die Frage ist jetzt, wie das Problem gelöst werden kann, wenn keine Einsicht vorhanden ist.Léon hat geschrieben:Solange dies ein Problem bleibt, ist es keinen Scheiss. Wie lange geht das noch bis dies eingesehen wird?
Einsicht scheint nicht eure Stärke zu sein, von Weitsicht möchte ich gar nicht reden.
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
Genau um das gohts jo, dass es paar genau das Zämmeghörigheitsgfühl extrem strapaziere indem sie uff d'Stüehl stöhn und ene ziemlich gliich isch was mit de anderne passiert! Vo wägge zämme simr starkBajass hat geschrieben:HÖRET E MOL UFF ÜBER SO SCHAISSE Z'DISKUTIERE!

Und denn düen e paar mol das Thema aspräche und scho wärde sie agmacht "Kindergarte", "verreis doch" usw., ebbe zämme simr jo schliesslich stark!

Und wenn du jetzt nit druff antworte söttisch würds mi au nit wundere, will du denn nur wie die meischte bisch wo do inne chömme go gege die reklamiere wo öppis sage: Sin Brunz dezue gäh und denn wieder verschwinde, aber jo nit uff die ächte Argumänt igoo, s'chönnt no sii dass meh em andere müesst rächt gäh

- Bajass
- Erfahrener Benutzer
Denn sag DU mir doch bitte DINI Argumänt....was isch di's Problem....auf jetzt...Beckenpower hat geschrieben:Genau um das gohts jo, dass es paar genau das Zämmeghörigheitsgfühl extrem strapaziere indem sie uff d'Stüehl stöhn und ene ziemlich gliich isch was mit de anderne passiert! Vo wägge zämme simr stark![]()
Und denn düen e paar mol das Thema aspräche und scho wärde sie agmacht "Kindergarte", "verreis doch" usw., ebbe zämme simr jo schliesslich stark!![]()
Und wenn du jetzt nit druff antworte söttisch würds mi au nit wundere, will du denn nur wie die meischte bisch wo do inne chömme go gege die reklamiere wo öppis sage: Sin Brunz dezue gäh und denn wieder verschwinde, aber jo nit uff die ächte Argumänt igoo, s'chönnt no sii dass meh em andere müesst rächt gäh![]()
Nach 177 Posts...ha ich kai überbligg meh...und es schisst mi au aa dä ganzi saich z'lääse!
John Jack Criminals
Top, die Wette gilt
Ausscheiden macht frei!
Top, die Wette gilt
Ausscheiden macht frei!
- auslandbasler
- Erfahrener Benutzer
1. bewegung in der kurve wird noch geringerBajass hat geschrieben:Denn sag DU mir doch bitte DINI Argumänt....was isch di's Problem....auf jetzt...
Nach 177 Posts...ha ich kai überbligg meh...und es schisst mi au aa dä ganzi saich z'lääse!
2. gefährlich
3. platzproblem in der mitte der kurve, hat nicht immer einen stuhl pro person.
4. stabilität der stühle, manchmal hat man keinen stabilen stuhl mehr.
und die argumente dagegen?