was du mir do unterstellsch isch unter aller sau!! dumme pisser!Beckenpower hat geschrieben:Genau jede wo nit die gliich Meinig hett wie du söll uss dr MK verreise, schliesslich definiersch du was in dr MK zellt und was nit...![]()
Und wer hett behauptet i singi nit? Also bitte zerscht läse statt so Scheiss uselo!
PS: So Type wie du mit em ewige "verreis doch" hän scho einigi zum verreise brocht wo däre Kurve sehr guet do hän und sin dodemit mitschuldig am momentan nit grad ideale Zuestand vo unsere MK. Die MK isch e Gmisch uss verschiedenschte Persone mit verschiedenschte Ideal, Asichte, etc. wo aber alli s'Ziel hän dr FCB z'unterstütze. Dasch au öppis wo die Kurve eigentlich stark macht. S'Problem momentan isch aber dass sich in däre Kurve vor allem zwei Gruppe sehr stark mache:
1. D'Billigpriisegniesser, wo mit dr Stimmig nütt am Huet hän und vielicht mitmache wenns richtig abgoht, aber bi lauem Spiel e chli schnuure, e chli chille, e chli luege
2. Die wo ihri Ideal und ihri Aischte als die einzig wohre MK-Asichte anestelle und alli andere uss dr Kurve verbanne wän
Gemotze in de MK - Abe vom Stuehl!
- Szene Tours
- Erfahrener Benutzer
ist das wirklich ein wichtiges thema?
wieso setzten sich nicht alle, die wollen das man von den stühlen runter geht und alle "stuhl-steher", mit aller kraft für die stehplätze ein? statt zu motzen und zu streiten könnt ihr auch transpis malen, dem fcb briefe schreiben oder was irgendetwas anderes machen.
also konzentriert euch auf die ursache des problems!
wieso setzten sich nicht alle, die wollen das man von den stühlen runter geht und alle "stuhl-steher", mit aller kraft für die stehplätze ein? statt zu motzen und zu streiten könnt ihr auch transpis malen, dem fcb briefe schreiben oder was irgendetwas anderes machen.
- repplyfire
- Erfahrener Benutzer
Sitzplätze in der MK gegen den FCZ wahrscheinlich draussen!
http://www.fcbforum.ch/showthread.php?t=14151
http://www.fcbforum.ch/showthread.php?t=14151
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
Absolut richtig ohni Stüehl kei Stuehlsteherproblem.Szene Tours hat geschrieben:ist das wirklich ein wichtiges thema?
Aber äs zeigt au sehr schön mol wieder dr Zuestand vo unserer Kurve. (Egodängge, verreis doch usw.)
Jo was Egodängge.. Welle Idiot stoht scho uf die blöde Stüehl?? Wenn alli würde normal stoh, denn gäbtis das Problem nit. Aber die ganz vorne miesste emol drmit ufhöre!! Ich kenn nur leider niemer vu unte, chame das nit mol chli in Umlauf bringe? Es wär für alli eifach nur agnähmer dr Match zluege!Beckenpower hat geschrieben:Absolut richtig ohni Stüehl kei Stuehlsteherproblem.
Aber äs zeigt au sehr schön mol wieder dr Zuestand vo unserer Kurve. (Egodängge, verreis doch usw.)
- andreas
- Erfahrener Benutzer
Klar, mit em uf dr Stuel stoh duet me signalisiere, dass me die blödi Stiel nid brucht. Und momentan isches halt eifach "Mode", dass alli uf d Stiehl stöhn.
Trotzdem veränderet das ganzi d Situation nid; dr FCB muess d Stiel im Uefa-Cup drinne loh.
Z.B. Gege Boro sind zwei Fraue hinter mir gstande, und wo ich uf dr Stuehl gstande bi, hend si nüt me gseh. Dorum bin ich widr abegstande (has den selbr no einigermasse gseh wil ich nid so chlei bi), und die hinter mir sind dankbar gsy. Ich unterstütz das uf d Stiehl stoh au nid unbedingt, wil die Stiel nid unbedingt "solid" bim Gumpe sind
Mir isches schlussendlich eigetlich glich; i seh s Spil immer. Abr die kleinere Lüt wäre vilicht dankbar derfür, würd me das nid mache 
Trotzdem veränderet das ganzi d Situation nid; dr FCB muess d Stiel im Uefa-Cup drinne loh.
Z.B. Gege Boro sind zwei Fraue hinter mir gstande, und wo ich uf dr Stuehl gstande bi, hend si nüt me gseh. Dorum bin ich widr abegstande (has den selbr no einigermasse gseh wil ich nid so chlei bi), und die hinter mir sind dankbar gsy. Ich unterstütz das uf d Stiehl stoh au nid unbedingt, wil die Stiel nid unbedingt "solid" bim Gumpe sind

- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Eigentlig isch das jo e herrlige Thread. Realsatire pur. Bitte witermache Jungs ich amüsier mi köstlich 

[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
- repplyfire
- Erfahrener Benutzer
pahGevatter Rhein hat geschrieben:Eigentlig isch das jo e herrlige Thread. Realsatire pur. Bitte witermache Jungs ich amüsier mi köstlich![]()

isches doch tatsächlich e sehr e ärnschts Thema!!!!!!!
Am beschte sind keini Stiehl in dr MK, aber wenns hatl dinne het wägem EC, denn kame doch die Stiehl eifach ignoriere und vor dra stoh. NIT DRUFF und mit sim scheiss egoismus alli hindedra drzue zwinge auf uf die gwagglige Schissene zstoh!!!
- Aussie-Man
- Benutzer
es gibt so oder so nur eine Lösung für alle.
ALLE STÜHLE RAUS !!!
Man rnadaliert doch nicht mehr in einem Sektor nur weil man Sitze rein macht oder nicht.
Ich war einer der Stühle-Steher und hintendran waren ein paar "Penner" die ich zum 1. mal in der Kurve gesehen habe und die sagten sie seien schon lange drin und solche Sachen.
Sie dachten wenn sie lauter werden haben sie Erfolg, doch es gab fast eine Prügelei.
Das bringt mich zum Rassen, dass ich in der eigenen Kurve von gleichen Fans angemacht werde.
Sie sagten ebenfalls sie seien immer an diesem Platz.
Nur wo waren sie heute gegen die Young Boys ?
NIERGENDS !!!
Verdammt nochmal wenn man an das Spiel geht, um den Match zu sehen, dann sollen sie sich verpissen und zwar in Sektor A, B oder C.
Wenn sie an das Spiel gehen um Basel anzufeuern dann sollen sie sich nicht beschweren wenn sie nichts sehen. SO ist es nunmal in der MK.
ALLE STÜHLE RAUS !!!
Man rnadaliert doch nicht mehr in einem Sektor nur weil man Sitze rein macht oder nicht.
Ich war einer der Stühle-Steher und hintendran waren ein paar "Penner" die ich zum 1. mal in der Kurve gesehen habe und die sagten sie seien schon lange drin und solche Sachen.
Sie dachten wenn sie lauter werden haben sie Erfolg, doch es gab fast eine Prügelei.
Das bringt mich zum Rassen, dass ich in der eigenen Kurve von gleichen Fans angemacht werde.
Sie sagten ebenfalls sie seien immer an diesem Platz.
Nur wo waren sie heute gegen die Young Boys ?
NIERGENDS !!!
Verdammt nochmal wenn man an das Spiel geht, um den Match zu sehen, dann sollen sie sich verpissen und zwar in Sektor A, B oder C.
Wenn sie an das Spiel gehen um Basel anzufeuern dann sollen sie sich nicht beschweren wenn sie nichts sehen. SO ist es nunmal in der MK.
- Aussie-Man
- Benutzer
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
Und du bisch dr schönscht, intelligäntischt und bescht vo allne oder wie?Aussie-Man hat geschrieben:dumme Siech

Dass es so Vollidiote gitt wie du sie beschriebe hesch isch jo nütt neus, das hett aber nur indiräkt mit dr Thematik z'tue, denn es gitt durchuus au anderi wo d'Stuehlsteher uffrege.
Und nur so näbebii, hütt sind extrem viel wo nit mitgmacht hän wo grad nit so viel gloffe isch au uff de Stüehl gstande... Gitts jetzt do Zämmehäng???

(I weiss dass es keini Zämmehäng gitt sondern dass das zwei verschiedeni thematike sind, nur hani dir mol welle zeige wieviel Sinn s'macht zwei verschiedeni Thematike wo nütt mitenander z'tue hän, z'verbinde)
- Aussie-Man
- Benutzer
Beckenpower hat geschrieben:Und du bisch dr schönscht, intelligäntischt und bescht vo allne oder wie?![]()
Dass es so Vollidiote gitt wie du sie beschriebe hesch isch jo nütt neus, das hett aber nur indiräkt mit dr Thematik z'tue, denn es gitt durchuus au anderi wo d'Stuehlsteher uffrege.
Und nur so näbebii, hütt sind extrem viel wo nit mitgmacht hän wo grad nit so viel gloffe isch au uff de Stüehl gstande... Gitts jetzt do Zämmehäng???![]()
(I weiss dass es keini Zämmehäng gitt sondern dass das zwei verschiedeni thematike sind, nur hani dir mol welle zeige wieviel Sinn s'macht zwei verschiedeni Thematike wo nütt mitenander z'tue hän, z'verbinde)
was mir vor allem ufregt isch eifach dass ich so dumm agmacht wird in de eigene kurve
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
Das verstandi.Aussie-Man hat geschrieben:was mir vor allem ufregt isch eifach dass ich so dumm agmacht wird in de eigene kurve
Aber dass es eim uffregt, wenn überhaupt nütt gsehsch nur will es paar zunderscht s'Gfühl hän sie müesse uff d'Stüehl stoh und ihne ziemlich egal isch, dass es e Massestiehlgestehe gitt wo denn eifach e paar nütt meh gsehn, chasch das au verstoh?
- repplyfire
- Erfahrener Benutzer
Das Auf-die-Stühle-Stehen ist extrem dumm und daher kann man auch damit rechnen blöd angemacht zu werden. Auch von den eigenen Leuten.Aussie-Man hat geschrieben:was mir vor allem ufregt isch eifach dass ich so dumm agmacht wird in de eigene kurve
Wenn man auf stabilem Boden steht hat man mehr Energie zum singen, hüpfen etc. Auf dem Stuhl verpufft einige Aufmerksamkeit auf das Balancehalten.
verschriibe oder verstandis numme falsch?repplyfire hat geschrieben:Das Auf-die-Stühle-Stehen ist extrem dumm und daher kann man auch damit rechnen blöd angemacht zu werden. Auch von den eigenen Leuten.
Wenn man nicht auf stabilem Boden steht hat man mehr Energie zum singen, hüpfen etc. Auf dem Stuhl verpufft einige Aufmerksamkeit auf das Balancehalten.
I love Satan!
- repplyfire
- Erfahrener Benutzer
- auslandbasler
- Erfahrener Benutzer
du weisst dass ich das mache, so gut es eben geht. aber solange das problem nicht gelöst ist, ergibt sich für uns ein anderes problem. und da ich am übergang von stuhlstehern und bodenstehern stehe, sehe ich die brisanz des problems. und damit muss man sich tatsächlich befassen.Szene Tours hat geschrieben:ist das wirklich ein wichtiges thema?
nur ein beispiel. wir haben einen kollegen "verloren", genau wegen dem ewigen "gang doch neuimä anders aahnä" gemotze. er war einer derjenigen die auch dann noch mitmachten, als alle ringsherum still waren. jetzt haben wir nochmal einen weniger. und er ist nicht der einzige. das was nachkommt singt nicht mehr. den effekt könnt ihr vermutlich schon lange hören.
wir haben ein problem und es sollte besprochen werden. und mit kindergarten hat das wenig zu tun. eine lösung brauchen wir, mindestens für die zeit bis wir in der zugegebenermassen wichtigeren sache erfolgreich waren.
die frage ist wo die diskusion stattfinden soll und wer dabei sein soll.
- einspielen
- Erfahrener Benutzer
ihr sin doch eh alli s'letschte... geschdr widr mol dr reinschti chindergeburtsdaag gsi in däre mk, bsoffeni bekiffti kiddies... "wir kriegen euch alle" und das vo eim wo nonig mol grad cha seiche... sin genau so idiote wo so freds ufmache, sid zwei joor in dr kurve, sid 1 johr fühlt är sich als "mitgliid" und scho im forum go hälls mache... pfff... s'letsche...
gang doch uf die lüt zue... red mit ihne und sagne dini meinig. isch meischtens besser als ins forum z schribe, will do wirds mit sehr grosser wohrschindlichkeit garnid gläsescheff hat geschrieben:ihr sin doch eh alli s'letschte... geschdr widr mol dr reinschti chindergeburtsdaag gsi in däre mk, bsoffeni bekiffti kiddies... "wir kriegen euch alle" und das vo eim wo nonig mol grad cha seiche... sin genau so idiote wo so freds ufmache, sid zwei joor in dr kurve, sid 1 johr fühlt är sich als "mitgliid" und scho im forum go hälls mache... pfff... s'letsche...

zum räscht wäg de stüel: unnötig...
Mein Fotoalbum ist die Erinnerung...
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
Goht an die und alli andere wo do nur e Dummi hön statt ächt öppis zum Thema biitztrage:scheff hat geschrieben:ihr sin doch eh alli s'letschte... geschdr widr mol dr reinschti chindergeburtsdaag gsi in däre mk, bsoffeni bekiffti kiddies... "wir kriegen euch alle" und das vo eim wo nonig mol grad cha seiche... sin genau so idiote wo so freds ufmache, sid zwei joor in dr kurve, sid 1 johr fühlt är sich als "mitgliid" und scho im forum go hälls mache... pfff... s'letsche...
Läsed mol dr Post vom Auslandbasler. Das isch unseri MK!!!