Durchbruch im B2/3 und die Polizei war nirgends!

Diskussionen rund um den FCB.
Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Corpsegrinder hat geschrieben:Mimösli, halt einfach deine Fresse!
hei ei ei, bisch Du e Mimösli.... :D
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

tilly
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tilly »

boro und newcastle sind in england bekannt für ihre box-kultur, habe ich heute erfahren. ;)
hoffentlich ist das allen mittelfingerbenutzern, die nächste woche dahin fahren, bewusst!

Basl0r
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basl0r »

[quote="tilly"]boro und newcastle sind in england bekannt für ihre box-kultur, habe ich heute erfahren. ]

ja mir hend doch auf soviel brutali fans unter uns ;)

fallout
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fallout »

baby :cool: :D
so machts spass :D

freestate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von freestate »

Stadion ohne Zaun funktioniert nur, wenn englische «Zucht und Ordnung» herrscht. Wer nicht sitzt, fliegt für (lange) Zeit raus.
Zitat des BAZ-Journalisten Georg Heitz im Dokumentarfilm «Der Topf im Kopf» aus dem Jahr 2002:
«Die letzten paar Jahre zeigen, dass die Zuschauer kommen wegen den Emotionen und aus Verbundenheit dem Verein gegenüber, aus Neugier oder vielleicht auch um zu lästern über diese Mannschaft. Aber auf die Länge denke ich schon, dass man muss einen Schuss Unterhaltung drin haben im Spiel einer Fussballmannschaft, sonst kommen die Zuschauer nicht mehr. Siegen alleine reicht auf die Länge nicht.»

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Szene Tours hat geschrieben:das ist bullshit. die polizei entscheidet selbst, wann sie eingreift. basel united hat dann gar nichts zu sagen. müsste auch in irgendeiem communique vom fcb stehen in folge der luzern ausschreitungen
Die Luzern-Ausschreitungen fanden VOR den Stadion fest, das gestern IM Stadion...was fällt Dir auf?
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Pernambuco hat geschrieben:wenn jemand im Stadion zu todegeprügelt wird, darf die Polizei erst rein, wenn sie gerufen wird :confused:
Wie wöns sies wüsse wenn sie nüm dörfe dine si? Eins isch klar, wenn sie immerno würde dine stoh wies friener dr Fall isch gsi, wär nüt passiert, will im B immer öbe 30 hinterem Fanblock gstande sind

No öbis....vo mim Platz us het mr gseh, dass so e Männli innere gäle Weschte 2 mol Agländer Stühl drab geschumpft het und die den 2-3 Reihe abegfolge sind. Nachdem sind die den Ufe und hän afo drischlo....
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Grga Mali hat geschrieben: :eek: Und y ha bis jezz immer gmeint s Mimeesli sig e Frau...
Stoht jo niene, dass es keini isch :eek: ;)
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Blutengel hat geschrieben: Eins isch klar, wenn sie immerno würde dine stoh wies friener dr Fall isch gsi, wär nüt passiert, will im B immer öbe 30 hinterem Fanblock gstande sind
wohär willsch das wüsse? Es Polizei-Ufgebot au IM Stadion cha zimlig provozierend würke...

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

panda hat geschrieben:wohär willsch das wüsse? Es Polizei-Ufgebot au IM Stadion cha zimlig provozierend würke...
Und jetzt überlegsch emol ufs wer provozieren wirkt....ich gang sit 1994 regelmässig an Spiel, ich ha mi aber no nie provoziert gfühlt. Immerhin hätte die immerhin könne verhindere, dass d Ängländer so lang uf eine Iprügle und via Funk wär sicher au schnäller verstärkig do.

Es isch scho e Ahnahm vo mir, aber die meischte Postings i dem Tread beziehn sich uf Anahme und nicht um Tatsache-Erläbnis
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

Hm bi der Polizei isches meischtens eso organisiert, dass der Isatzleiter imene Büro hockt und d Entscheidigskompetenze het. Er muess einzig und elei ufgrund vo Funksprüch vo Beobachter d Lag ischetze. Dummerwis folgt denn e zimmlig langi Befehlschetti, drum gohts au so lang bis öper igrifft. Sicher hei au d Supervisore verseit, aber d Stewards werdes ihne sicher danke.

Zudem gseh ichds eso, dass geschter flasch konzeptiert worde isch. Me het nid denkt dass es im Stadion knallt, will das hets no nie geh. Me het derfür miteme Starwars uf dr Stross grechnet, anders chani mir die Fahrzügflotte und Turtelsarmada nid erkläre.

Würd aber no amerke dass d Bullerei vor und nachem Matsch so guet organisiert gsi isch wie no nie.

Schöne EM Herr Meier :D

alter sack
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alter sack »

Blutengel hat geschrieben:Und jetzt überlegsch emol ufs wer provozieren wirkt....ich gang sit 1994 regelmässig an Spiel, ich ha mi aber no nie provoziert gfühlt.
war du auch schon auswärts? die berets in neuchatel? die hunde in aarau? die schlümpfe in zi!rü? ich fühle mich jedes mal aufs neue provoziert!!!
Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

alter sack hat geschrieben:war du auch schon auswärts? die berets in neuchatel? die hunde in aarau? die schlümpfe in zi!rü? ich fühle mich jedes mal aufs neue provoziert!!!
Hmmm, i ha gmeint s Spiel geschtert und die Vorfäll sind im Joggeli (Basel) gsi :confused:
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

MilleGB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MilleGB »

tja in gwüssne länder losst meh sich halt nit alles gfalle. sälber tschuld die wo kassiert hän. wenn meh s gfühl het meh könnt gege ängländer dr max mache tja denn isch halt päch xi. Findi nit witer tragisch und wiesos e massepanik und toti gäh söll binere prügelei vo paar buebe xehni jetzt au nit grad aber immerhin hämmer mol wieder was könne schriebe odr?

São Paulino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von São Paulino »

bulldogu2122 hat geschrieben:im vergliich zu andere stadie in dr schwiiz ? :eek:

y gang nytt wäg dr schiisssi ins stadion ... :p :D
Mann, so richtig einen abzuseilen vor dem Spiel steigert das "Erlebnis" FCB aber massiv. Ich kann's nur empfehlen. :p

@Stadionbauer: Das nächste Mal vielleicht einfach mehr als 2 Schüsseln pro 600qm Stadion. Danke.
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)

Fätze
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fätze »

MilleGB hat geschrieben:tja in gwüssne länder losst meh sich halt nit alles gfalle. sälber tschuld die wo kassiert hän. wenn meh s gfühl het meh könnt gege ängländer dr max mache tja denn isch halt päch xi. Findi nit witer tragisch und wiesos e massepanik und toti gäh söll binere prügelei vo paar buebe xehni jetzt au nit grad aber immerhin hämmer mol wieder was könne schriebe odr?
Elei scho für das Posting sött I dr e Schutt in di blöde Arsch gäh, du Volldrottel! Bisch eigentlig weich in dr Biire. Bisch drby gsi? Brügelei vo e baar buebe, du tiggsch jo nüm richtig. Hoffentlig laufsch emol so richtig dry, penner!!

MilleGB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MilleGB »

Fätze hat geschrieben:Elei scho für das Posting sött I dr e Schutt in di blöde Arsch gäh, du Volldrottel! Bisch eigentlig weich in dr Biire. Bisch drby gsi? Brügelei vo e baar buebe, du tiggsch jo nüm richtig. Hoffentlig laufsch emol so richtig dry, penner!!
schmuse?
Ahhh übrigens morn goht d wält unter!!!!! :cool:
Wenni dri lauf no weissi wieso well mi halt nit druss ghalte ha. :D wenn mr jetzt ein vrzelle will das ängländer wie wild über sitz hangle und möglichst alles klopfe und niedermätzle, denn muessen e weneli belächle. Sorry aber wenni e goof drbi ha oder mini fründin/frau no hoggi halt sicher nit näbe gäste sektor. Weil:Fahrlessig ( ui wortspiel ) i würd do in somene fall grad d eltere mit ahklage wieso sie 1tens dört sitze und 2tens nit reagiert hän und mol easy an wurschstand mit ihrem sohn sinn statt dört umme z lungere... i kenn doch die wo alli so gärn gaffe bis sie merke das sie was drvo mit abbecho chönte...
Mache mir e hühl thread uf? usserdäm ka i euch mol paar videos vo div verein zeige wo au 3m hochi häg nüt nütze...

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

MilleGB hat geschrieben:Sorry aber wenni e goof drbi ha oder mini fründin/frau no hoggi halt sicher nit näbe gäste sektor. Weil:Fahrlessig ( ui wortspiel ) i würd do in somene fall grad d eltere mit ahklage wieso sie 1tens dört sitze und 2tens nit reagiert hän
Weichbirne, hoffentlich kriegst du mal so richtig eine geklascht.

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

MilleGB hat geschrieben:usserdäm ka i euch mol paar videos vo div verein zeige wo au 3m hochi häg nüt nütze...
In holland (glaub rotterdam) hend si uf knopfdruck hochfahrbari schuss- und brandsicheri stahlwänd, e tunnel vom gäschtesektor in e eigens für d mätch baute bahnhof etc .....
Sige mer froh dass es bi uns so öppis sicher nid brucht :cool:

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

Kawa hat geschrieben: Sige mer froh dass es bi uns so öppis sicher nid brucht :cool:
was ist denn das fuer ein dialekt ? stumpenland ?! :eek:

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Blutengel hat geschrieben:Die Luzern-Ausschreitungen fanden VOR den Stadion fest, das gestern IM Stadion...was fällt Dir auf?
Wer sagt dir, dass er nicht den Auslöser für die Ausschreitungen gemeint hat? Und DIE gingen von der Polizei aus und waren definitiv IM Stadion!
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Suffbrueder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Suffbrueder »

d bulle bruche devinitiv d erlaubnis ins stadion z ko. das wird aber glaub vorem match abgproche..si dörfe uf jede fall nüm eifach so wie bim bullesturm ind mk..
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!

freestate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von freestate »

MilleGB hat geschrieben:schmuse?
Ahhh übrigens morn goht d wält unter!!!!! :cool:
Wenni dri lauf no weissi wieso well mi halt nit druss ghalte ha. :D wenn mr jetzt ein vrzelle will das ängländer wie wild über sitz hangle und möglichst alles klopfe und niedermätzle, denn muessen e weneli belächle. Sorry aber wenni e goof drbi ha oder mini fründin/frau no hoggi halt sicher nit näbe gäste sektor. Weil:Fahrlessig ( ui wortspiel ) i würd do in somene fall grad d eltere mit ahklage wieso sie 1tens dört sitze und 2tens nit reagiert hän und mol easy an wurschstand mit ihrem sohn sinn statt dört umme z lungere... i kenn doch die wo alli so gärn gaffe bis sie merke das sie was drvo mit abbecho chönte...
Dummschwätzer des Jahres!! Wenn man keine Ahnung hat und nicht im B gehockt ist EINFACH MAL DIE FRESSE HALTEN!
Zitat des BAZ-Journalisten Georg Heitz im Dokumentarfilm «Der Topf im Kopf» aus dem Jahr 2002:
«Die letzten paar Jahre zeigen, dass die Zuschauer kommen wegen den Emotionen und aus Verbundenheit dem Verein gegenüber, aus Neugier oder vielleicht auch um zu lästern über diese Mannschaft. Aber auf die Länge denke ich schon, dass man muss einen Schuss Unterhaltung drin haben im Spiel einer Fussballmannschaft, sonst kommen die Zuschauer nicht mehr. Siegen alleine reicht auf die Länge nicht.»

drmichi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von drmichi »

Suffbrueder hat geschrieben:d bulle bruche devinitiv d erlaubnis ins stadion z ko. das wird aber glaub vorem match abgproche..si dörfe uf jede fall nüm eifach so wie bim bullesturm ind mk..
jo do hesch rächt si bruche e aforderig vo dr stadion gsellschaft aso de verantwortliche odr de stewards...

mimösli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimösli »

Suffbrueder hat geschrieben:d bulle bruche devinitiv d erlaubnis ins stadion z ko. das wird aber glaub vorem match abgproche..si dörfe uf jede fall nüm eifach so wie bim bullesturm ind mk..
Ahaaaaaaaaaa...... ja sowas ......das giebts ja nicht !!!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Wo bleiben all die DUMMSCHWÄTZER die behaupten es stimme nicht ???
Wohl alle noch im Kindergarten !!!! :p
打っ掛ける

ultio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ultio »

mimösli hat geschrieben:Ahaaaaaaaaaa...... ja sowas ......das giebts ja nicht !!!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Wo bleiben all die DUMMSCHWÄTZER die behaupten es stimme nicht ???
Wohl alle noch im Kindergarten !!!! :p
Ist das nun dein Comback?
Trans(fair)

könig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von könig »

@blutengel:

PSSSST!!!

verdammt isch das e mongothread.

luzärn-basel sin bulle in block kho und häns ganze ussglöst! PSSST!!!nüt vorem stadion. sone schwachsinn, do griegi aggressione ehrlig.

und wenn di polizischte in kampfmontur nit provoziere, denn isches ganz toll, s widerspricht aber eifach allne statistike, insb. däre studie uss ängland (newcastle?), wo uffzeigt, dass (über joore hinwäg) s bi däne spiel zu meh ussschritige kho isch, wos meh bulle kha het. und nei, dass sin nit nur spiel gsi mit hochem sicherheitsrisiko vs. söttigi mit niedrigem, meh het die gliche partie vergliche, mit andere taktike.

@mimösli:
woher nimmsch du eigentlig di wüsse, du 1-1-maschine?
behaupt doch nit eifach so blödsinn.
oder sins öppe keini behauptige?!?!?!?
isch luschtig, dass die lüt, wo luzärn uffgarbeitet hän, und in de sicherheits AGs sin, alli öppis anders sage, oder?
wenn de mol im D wärsch, denn würdsch jede match zivis gseh. aber lömmers eifach.
------------------------------------------------

eigentlig hätte mer das ganze scho lang könne beände. blödsinnigi zueständigkeitsdiskussion. absolut piinlig, für e fanszene, wo sich grad für d halbfinal qualifiziert het. und wäge was? jo, e steward het uff d nase bikho. vilicht au fescht. bitter für ihn. aber verdammt. s ganze joor findet ärs geil das weschtli z trage und sich stark z fühle. und es sin ängländer gsi, meh hät könne wüsse, dass das öppis anders isch als yverdon. aber was isch süscht passiert. e paar sin verschrogge. das hän jetzt alli USSFIEHRLIG mitbikho. also. hämmers jetzt?

sone scheissthread.

verdammts gebriehle ehrlig.

mimösli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimösli »

@ Uultio

Kei Angschd das wird kei Comback !!
Aber ich ghei ame faschd dure ab dene Dummschwätzer !!

@ könig

Kei Angschd dass isch kei Blödsinn und Lozärn und Basel vergliche sin zwei paar Stiefel !!
Im D bini lang gnueg gsi wenn de wotsch chansch mi im C cho bsueche chasch mer au dört e Bier zahle wend de unbedingt wotsch :p :p

Aber lömmer das, ich freu mi lieber ufe Match vo Morn !!!

Tschüss
打っ掛ける

badcop
Erfahrener Benutzer

Beitrag von badcop »

[quote="AVATAR"]ich habe da eher das gefühl, das keiner von ihnen in diesem moment anwesend war und die glöggli´s vom sicherheitsdienst es verpasst haben diese in angemessener zeit zu rufen. ]

ich war im stadion, wie immer aber privat seite mk und habe das ganze von der ferne aus einigermassen beobachten können. sofern das aus dieser distanz möglich ist. fakt ist, verantwortlich im stadion ist bu....fertig. vielleicht ist einigen von euch auch schon aufgefallen, dass seit dem cupfinal fcz-luzern keinerlei polizei mehr in den gängen der sektoren sind. genau aus diesem grund, weil die meinung der fans war, dass die polizei für die sicherheit verantwortlich ist und das immer wieder zu unstimmigkeiten führte. das stadion ist ein privater ort mit öffentlichem charakter. bu als betreiber des stadions kann ja auch stadionverbote aussprechen und personen aus was für gründen auch immer (....ja das ist ein anderes thema...) den zutritt zum stadion verweigern. aus diesen gründen ist es am donnerstag auch länger gegangen, bis die polizei eingriff....siehe: schmährufe, schärmützel, tätlichkeiten, verletzte steward, funk an zentral bu, situationsanalyse bu, absprache einsatzleiter polizei, befehl polizei, einmarsch ins stadion der polizei....das braucht logischerweise zeit. was ich aber nur so...und anderen recht geben muss ist, dass die polonaise auf der treppe rauf und runter aus der ferne sehr amüsant aussah....

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

badcop hat geschrieben:ich war im stadion, wie immer aber privat seite mk und habe das ganze von der ferne aus einigermassen beobachten können. sofern das aus dieser distanz möglich ist. fakt ist, verantwortlich im stadion ist bu....fertig. vielleicht ist einigen von euch auch schon aufgefallen, dass seit dem cupfinal fcz-luzern keinerlei polizei mehr in den gängen der sektoren sind. genau aus diesem grund, weil die meinung der fans war, dass die polizei für die sicherheit verantwortlich ist und das immer wieder zu unstimmigkeiten führte. das stadion ist ein privater ort mit öffentlichem charakter. bu als betreiber des stadions kann ja auch stadionverbote aussprechen und personen aus was für gründen auch immer (....ja das ist ein anderes thema...) den zutritt zum stadion verweigern. aus diesen gründen ist es am donnerstag auch länger gegangen, bis die polizei eingriff....siehe: schmährufe, schärmützel, tätlichkeiten, verletzte steward, funk an zentral bu, situationsanalyse bu, absprache einsatzleiter polizei, befehl polizei, einmarsch ins stadion der polizei....das braucht logischerweise zeit. was ich aber nur so...und anderen recht geben muss ist, dass die polonaise auf der treppe rauf und runter aus der ferne sehr amüsant aussah....
danke sehr guter beitrag... und wenn du jetzt noch schnell hinzufügen kann das die Polizei im Prinzip sehr wohl selber entscheiden kann wann sie ins Stadion kommen will dann ist dann auch alles geklärt...
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

Antworten