s got find ich git schlimmerie....denk scho das er sie knallt hätRALE BALE hat geschrieben:het dr schüttler wirklig dpaula päcklet od nume welle? (paula isch soooo e wieschts Mädel

aber hallo e grund me gzsz z luegesergipe hat geschrieben:Großes Hallo für Henrik: Am 13. April schneit eine alte Freundin aus Kindertagen bei ihm zur Tür herein. Caroline Neustädter ist mit Henrik in einem SOS-Kinderdorf aufgewachsen. Nun gibt es nach vielen Jahren ein Wiedersehen der beiden Jugendfreunde - und natürlich jede Menge Wirbel um die hübsche Caroline.
--------
Jessica Ginkel. Die 25-jährige Berlinerin wurde auf der Jugendmesse You 2005 entdeckt, wo sie als Hostess arbeitete und wurde direkt zum Casting eingeladen.
hehehe! aber das isch jo wohl ooober unrealistisch. das die fraue (abgseh vo der inzucht-emely) das würschtli numme midem arsch aluege! aber klar, dr timiboy leggt alli eltere fraue flach wo nid bi 3 uff de bäum sin..lil gaucho hat geschrieben:der tim isch doch au sone richtige stifler zerscht knallt er d verena denn d lena denn d isabel jetz die emily...aber jo wird dem ein ende setzen![]()
das isch d'franzi, die wo fuessball spielt.....wo au s'einzig unnötige an dere isch....RALE BALE hat geschrieben:dr tim isch e richtis arschlochgsicht!!
gei^l isch au die wo dr glaini BAchmann (weiss nüm wie är heisst) welle het und sich als schwule usgä het
!!!
hahaha d inzucht emily:....de timmy isch doch sone richtigs weichei aber d verena hät ich au gern knalltAJZ hat geschrieben:hehehe! aber das isch jo wohl ooober unrealistisch. das die fraue (abgseh vo der inzucht-emely) das würschtli numme midem arsch aluege! aber klar, dr timiboy leggt alli eltere fraue flach wo nid bi 3 uff de bäum sin..![]()
ich lieb di scheiss soap!![]()
mir gfallt die verena jetz gar nid. stell der die mol midere glatze vor. die würd ussgseh wiene transe! weiss au nid. egal.lil gaucho hat geschrieben:hahaha d inzucht emily:....de timmy isch doch sone richtigs weichei aber d verena hät ich au gern knallt
wievill kinder hed ächt de tim scho...AJZ hat geschrieben:hehehe! aber das isch jo wohl ooober unrealistisch. das die fraue (abgseh vo der inzucht-emely) das würschtli numme midem arsch aluege! aber klar, dr timiboy leggt alli eltere fraue flach wo nid bi 3 uff de bäum sin..![]()
ich lieb di scheiss soap!![]()
wenn södd der joe der emely ihre vater worde si? dr hannes isch jo der vater vo ihne und d mueter kennt me jo gar nid.Bandita hat geschrieben:wievill kinder hed ächt de tim scho...![]()
was ich scho überleggt ha, wenn d'emily au schwanger wird! und de joe isch jo sozage fast emoll ihre vater worde.....das isch ganz verzwiggt..huere innzucht das..![]()
oh stimmt! hannis voll verwägslet! de joe isch jo mit de muetter vom john, lena und vom andere zämme gsi.....AJZ hat geschrieben:wenn södd der joe der emely ihre vater worde si? dr hannes isch jo der vater vo ihne und d mueter kennt me jo gar nid.
genau, aber das ka der niemerts verüble.. wär söll do no drussko!?Bandita hat geschrieben:oh stimmt! hannis voll verwägslet! de joe isch jo mit de muetter vom john, lena und vom andere zämme gsi.....![]()
jeanette unerreicht (wo sie no e aschtändigi hoorfarb gha het).sergipe hat geschrieben:wer ist die geilste GZSZ-Braut?
- verena
- franzi
- isabelle
- katrin
- paula
- emely
- sandra
- nele
kurt ist tot!AJZ hat geschrieben:oooouuww!!!
sorry! fredmissbruch!!
het eine vo euch e videorekorder wo kame uffnä dermit???
am 5. april kund s nirvana special uff MTV wo ich uuuumbedingt uff video ha mues!! uuuumbedingt!
die neui wird wohl die hübschischti....lil gaucho hat geschrieben:verena,nele,franzi...............zum schluss emely
und genau uss däm grund muesme dä halbgott au bi jedere glägeheit festhebe.Russe hat geschrieben:kurt ist tot!