Gemotze in de MK - Abe vom Stuehl!

Diskussionen rund um den FCB.
-Vize-
Erfahrener Benutzer
Beitrag von -Vize- »

Ohhhh, keini andere Problem??? Wenn sich alli so würde drihänge mit Stimmig mache, wie über die unnötige Problem ufzrege, denn wär an jedem Match e todesgeili Stimmig... Who cares, lönd doch die uf de Stiehl wo dört obe stoh wänd und die andere könne jo am Bode stoh... So eifach :rolleyes:

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

Läggerlifreak hat geschrieben:ich find's absolut dämlich v.a. do me mängmol eyfach meh lyt isch als stieh vorhande... dorum wär vor mir uff e stuel stoht fliegt konsequent abe... meistens wird dr Stuel vorher halt scho per Fuess blokiert... Konsequenz meistens isch ab dr Reihe 12( wo sich mini wenigkeig uffhaltet) schluss mit uff Stiel stoh...
ihr send ja eh alles ganz bravi..
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Lieber mol schreie als d Lüt vo de Stiel schupfe Läckerlifreak!

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

Läggerlifreak hat geschrieben:ich find's absolut dämlich v.a. do me mängmol eyfach meh lyt isch als stieh vorhande... dorum wär vor mir uff e stuel stoht fliegt konsequent abe... meistens wird dr Stuel vorher halt scho per Fuess blokiert... Konsequenz meistens isch ab dr Reihe 12( wo sich mini wenigkeig uffhaltet) schluss mit uff Stiel stoh...
WAS DU BISCH DÄ DEPP WO MI AME VOM STUEHL SCHUPFT? :D :p :D
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

Läggerlifreak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Läggerlifreak »

Eckfahne hat geschrieben:Lieber mol schreie als d Lüt vo de Stiel schupfe Läckerlifreak!
derfsch gärn cho verbii cho und di sälber vo mine akkustische qualitäte am Match yberziege ;)
Rony hat geschrieben:Basel ist ein bevölkertes Museum mit museumsreifer Bevölkerung.

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

Wenn der vor mir auf den Stuhl steht, muss ich auch rauf, wenn nicht, kann ich unten bleiben. Im Prinzip kein Thema.
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

Magoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Magoo »

Zum Glück gibt es keine anderen Probleme....

Sitzplätze raus
Pro Samstag 19:30

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Éder de Assis »

Tolkien hat geschrieben:Einer der Gründe, warum ich nicht mehr stehen mag. Völlig unnötig und auf Dauer einfach unbequem und umständlich - kannst mich ruhig Sissi nenne, ich bin bereits im C.

Auf Stühle stehen kann ab und an ja mal was 'Anderes' sein und aus emotionalen Gründen voll verständlich sein. Aus Prinzip eine Saison lang unbequem stehen und ständig dieses Gepöbel erleben muss aber nicht sein. Dass die Unbedingt-Stehenwoller (10 % ?) die anderen als Weicheier ins C wünschen ist irgendwie symptomatisch :)
Alles Memmen.
Hesch Depeche-Tix? :cool:

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."

César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

ced
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ced »

-Vize- hat geschrieben:Ohhhh, keini andere Problem??? Wenn sich alli so würde drihänge mit Stimmig mache, wie über die unnötige Problem ufzrege, denn wär an jedem Match e todesgeili Stimmig... Who cares, lönd doch die uf de Stiehl wo dört obe stoh wänd und die andere könne jo am Bode stoh... So eifach :rolleyes:
Was "keini andere Problem"?
Bi eigentlich praktisch immer am mitschreie, aber wenni wieder so Deppe uf de Stüehl vornedra ha, denn löschts mr regelmässig ab :(
Uf däne gwagglige Stüehli z'sto isch wirklich öppis vum Dümmschte wo's git..

.. hoffentlich kömme die Stüehl bald ewäg ..

Magoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Magoo »

ced hat geschrieben: .. hoffentlich kömme die Stüehl bald ewäg ..
Es soll entlich ein neues Model geprüft werden wie in Hamburg. Stühle raus heisst bei uns gleichzeitig, dass wir aus dem UEFA Cup raus sind..

repplyfire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von repplyfire »

Verstehe auch nicht wieso man unbedingt auf diese blöden Stühle stehen muss. Ich oute mich als ein "gang vom Stuehl abe" Motzer.

Weil

- meistens mehr leute als Stühle vorhanden
- auf den Stühlen stehen ist unbequem
- die gefahr vom Stuhl zu fallen ist zu hoch (wenn ich am Match bin habe ich keine Lust mich auch noch auf mein Gleichgewicht zu konzentrieren)
- Auf den Stühlen stehen ist einfach idiotisch....

snatch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von snatch »

zuerst mal --> stühle raus!

ich finde stehen auf den stühlen doof! wenn einer darauf steht, dann müssen alle hinten drann auch drauf stehen und das geht dann bis oben. das ist völlig unnötig. leute die zu klein sind und ohne darauf stehen nichts sehen, gehören eh nicht in die mk!!! :D

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Wenn der vor mir auf den Stuhl steht, muss ich auch rauf, wenn nicht, kann ich unten bleiben. Im Prinzip kein Thema.
also wenn ich vor dir bin, isch es no kei grund uffe stuehl zstoh wenn ich uffe stuehl stand ;) .... immer die userede, du stohsch däng nur uffe das besseri sicht uffs fäld hesch ;)
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

hotdog
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hotdog »

Uffe Stuehl stoh = z Tod dämlich! :mad:

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

hotdog hat geschrieben:Uffe Stuehl stoh = z Tod dämlich! :mad:
reine ansichtssache :)
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

hotdog
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hotdog »

Mindl hat geschrieben:reine ansichtssache :)
Rischtisch! ;)

Snowy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Snowy »

E wiitere Grund warum as ALLI Sitzplätz in dr MK und im Gäschtesektor use mien!
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."

K.Thnx.Np.Cu
Benutzer

Beitrag von K.Thnx.Np.Cu »

fallout hat geschrieben:ist nicht die hälfte stuhlfrei? hmm, vorstand??
ah sorry klar, die kann man ja nicht einfach so entfernen das braucht ja soooooo lange und ist aufwändig... uuuuuuuuuuuuuuh
pfeift euch schwindlig
Ich denke mal ein paar kaputte stühle sind der erste schritt um wieder zu stehplaetzen zu kommen. wie lange denkt ihr geht es bis sich ohne kaputte stuehle der vorstand auf die anliegen der fans zu stehplaetzen einlaesst?
10 jahre? 50 jahre? 100 jahre? 1000 jahre? gar nie?

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Snowy hat geschrieben:E wiitere Grund warum as ALLI Sitzplätz in dr MK und im Gäschtesektor use mien!
jo den schribne doch, dass si selle ussem uefa cup usscheide :mad:

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

tanner hat geschrieben:jo den schribne doch, dass si selle ussem uefa cup usscheide :mad:
Ach, wieso lassen sie denn nicht endlich die Fans diese Arbeit übernehmen, beim rein/rausstuhlen?

Die Stühle sind gefährlich und basta, wenn einmal ein schwerer Typ vor dir auf dem Stuhl steht und nach hinten runterfällt und du Glück hast, dass dein Schlüsselbein nur ein bisschen schmerzt, dann weisst auch du warum, es gefährlich ist... Wären die Stehplatzfans den Vereinen nicht gleichgültig hätten sie schon lange echten Dampf gemacht in der internationalen Stehplatzfrage... Irgendwann kommen sie doch wieder auf die Idee, dass die Sitze auch zum Sitzen gebraucht werden sollen, weil dann weniger "Bewegung in der Kurve stattfindet" (Originalzitat von ML)...
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

[quote="Goofy"]Ach, wieso lassen sie denn nicht endlich die Fans diese Arbeit übernehmen, beim rein/rausstuhlen?

QUOTE]

weil es dann wie immer ist, solange man nicht gefragt wird, ist man bereit alles zu machen, wenn man dann aber gefragt wird, oh jeoh je
beim rausnehmen kommen alle
aber anschliessend hat keiner mehr zeit :p

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beckenpower »

-Vize- hat geschrieben:Ohhhh, keini andere Problem??? Wenn sich alli so würde drihänge mit Stimmig mache, wie über die unnötige Problem ufzrege, denn wär an jedem Match e todesgeili Stimmig... Who cares, lönd doch die uf de Stiehl wo dört obe stoh wänd und die andere könne jo am Bode stoh... So eifach :rolleyes:
Pah vo wäge so eifach. Wenn die wo uff d'Stüehl stoh wänn uff d'Stüehl stoh wänn müen au die wo nit uff d'Stüehl stoh wänn druffstoh will sie sunnscht nütt meh gsehn!

Was mi am meischte uffregt isch denn immer dä mega cooli Kommentar "jo stand doch au druff", dass denn aber dä hinter mir nütt meh gseht isch jo scheiss egal oder?
Irgendöpper isch immer dr bschissni, aber hauptsach s'bin nit ich oder? Huere scheiss Egodänke, ächt!

Aber das Stuehlstoh bewiist leider vor allem eins: Dass's in dr MK einigi Fans gitt wo ziemlig dr Bode unter de Füess verloore hän... :rolleyes:

FCBTUSSI
Benutzer

Beitrag von FCBTUSSI »

Die fodere sötte eifach dunde blibe, het letstmole scho ghetto ge..!!

Supersonic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Supersonic »

Warum, mein lieber Vorstand, ist es sooo schwierig diese Sch****stühle wie in Hamburg oder Kaiserslautern einzubauen?
Was spricht dagegen?
Das wären einmalige Kosten und danach wären alle zufrieden?!! :mad:

PS: Ich biete sogar Hilfe beim Einbau an, gratis versteht sich!

Dammi... :mad:
ZANNI RAUS

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schooffseggel »

Beckenpower hat geschrieben:Pah vo wäge so eifach. Wenn die wo uff d'Stüehl stoh wänn uff d'Stüehl stoh wänn müen au die wo nit uff d'Stüehl stoh wänn druffstoh will sie sunnscht nütt meh gsehn!

Was mi am meischte uffregt isch denn immer dä mega cooli Kommentar "jo stand doch au druff", dass denn aber dä hinter mir nütt meh gseht isch jo scheiss egal oder?
Irgendöpper isch immer dr bschissni, aber hauptsach s'bin nit ich oder? Huere scheiss Egodänke, ächt!

Aber das Stuehlstoh bewiist leider vor allem eins: Dass's in dr MK einigi Fans gitt wo ziemlig dr Bode unter de Füess verloore hän... :rolleyes:
zägg, dä sitzt!

fcb is my life
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcb is my life »

Beckenpower hat geschrieben:Pah vo wäge so eifach. Wenn die wo uff d'Stüehl stoh wänn uff d'Stüehl stoh wänn müen au die wo nit uff d'Stüehl stoh wänn druffstoh will sie sunnscht nütt meh gsehn!

Ah jä, und das esch denn au egal, wenn vor mir öber stoht und ich nüt seh.. ich meine wenn e Fahne vo mir gschwänggt wird odr Schäl ufeghebt wärde esch mir das no so egal, ich findes sogar geil.. Fahne müend si.. abr wenn ich nur wäg eim hinter mir mit döf/sott/cha ufestoh, denn wurmt eim das rächt.... vorallem wemer nit grad de/die grösscht esch ;) :o
:cool: Mir stöhn immr hintr dir, eeFFeeCee Basel, d Muttänzerkurve die esch do, eeeegaal wooo :cool:

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beckenpower »

[quote="fcb is my life"]Ah jä, und das esch denn au egal, wenn vor mir öber stoht und ich nüt seh.. ich meine wenn e Fahne vo mir gschwänggt wird odr Schäl ufeghebt wärde esch mir das no so egal, ich findes sogar geil.. Fahne müend si.. abr wenn ich nur wäg eim hinter mir mit döf/sott/cha ufestoh, denn wurmt eim das rächt.... vorallem wemer nit grad de/die grösscht esch ]
Jo das verstandi jo au, aber genau dodrum gohts. IRGENDÖPPER isch dr bschissni wo denn nütt gseht. Irgendwo isch d'Gränze und dört sind normalerwiis e paar Lütt wo sich ziemlich beschisse vor chömme. Und genau das ischs Problem e paar stönd uff d'Stüehl und alli hän z'folge, öb irgendeine am Schluss dr agschissni isch isch eim völlig Wurscht. Klar die "Hauptschuldige" sind die wo zunderscht uff d'Stüehl stöhn, aber die andere wo sich nit drgege wehre sind genauso mitschuldig!

Und öppis wo mr zu däm Thema grad no ifallt, schlimmer no als die wo z'underscht uff d'Stüehl stöhn sin no die wo obe in dr Kurve uff d'Stüehl stöhn obwohl vor ihne niemerts uffem Stuehl stoht!!! Sonigi Idiote hani letschte Match beobachtet gha und sonigi Lütt (wo denn auno mit Vorliebi Sprüch wie "gang doch ins A wenn's dr nit passt" ins Muul nämme) sött mr uss dr Kurve schmeisse? Wieso? Jä sie möge Stimmig mache, aber i glaub uff langi Sicht mache sie mit em Fruscht wosi bi andere Fans schaffe meh kaputt als dass sie mit irne paar Stimme dezue bitrage!

-Vize-
Erfahrener Benutzer
Beitrag von -Vize- »

Beckenpower hat geschrieben:....
Und öppis wo mr zu däm Thema grad no ifallt, schlimmer no als die wo z'underscht uff d'Stüehl stöhn sin no die wo obe in dr Kurve uff d'Stüehl stöhn obwohl vor ihne niemerts uffem Stuehl stoht!!! Sonigi Idiote hani letschte Match beobachtet gha und sonigi Lütt (wo denn auno mit Vorliebi Sprüch wie "gang doch ins A wenn's dr nit passt" ins Muul nämme) sött mr uss dr Kurve schmeisse? Wieso? Jä sie möge Stimmig mache, aber i glaub uff langi Sicht mache sie mit em Fruscht wosi bi andere Fans schaffe meh kaputt als dass sie mit irne paar Stimme dezue bitrage!
Blablabla, sorry, aber dä Kommentar ka ich mir nid verklemme! Verdammt, sind denn alles Weicheier worde in dr Kurve? Am Afang wo dStüehl ineko sind, het sich kei Schwein drum kümmeret, wenn öbber uf dene blaue Stöhrefriede gstande isch... Und jetzt? Au in dr Kurve macht isch dr Kommerz breit... Do het sich schienbar einiges do und sich nid nur zum Guete gänderet... Bins voll gnärvt ab dämm Scheiss!!! :mad:

salegh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von salegh »

Beckenpower hat geschrieben: "gang doch ins A, B oder C wenn's dr nit passt"
sött mr uss dr Kurve schmeisse
Wieso? Jä sie möge Stimmig mache!
Bild
Peoples: "Du bist so glatt wie Teflon,... Scheiss Teflon N*****!"
Bild

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

Mein Gott was für e lächerliche Thread.

Oder isch öbberem s'Pfiffli abkeit wiler het müese uf eine vo dene giftige Stüel ufestoh (wenn dä vornedra au ufem Stuel isch) ?

Es git ächt Lüt wo keini Problem händ und zimmlig verzwiflet uf der Suechi sind nach Sache, wo si könne zum Problem ufejuble.

Nägscht Saison kunnt denn dr erschti "Hey Mann schmeissed leeri Bächer nid an Bode sondern gönd si go furtkeie"-Dubelithread

KINDERGARTE!
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

Antworten