Natitlig hanis gmerggt, aber sorry, irgend sone Ford Focus subidubi blabla ka jo wirklig nid e Traumauto si. Wenn i so eine will, denn kauf en morn, ibermorn isch'r iglest und i ka mit em umefahrebumbui hat geschrieben:Wenns nonid gmerkt hesch isch dr einti Fred glösche worde. Drum han ig halt die Autos nonemol postet. Mol luege wie langs geit bis au dä wäg isch! U das sind nun mol mini Traumautos!
Will ig mir die halt nid kann leischte!
Der Traumauto-Thread
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- Kwai Chang
- Erfahrener Benutzer
Wir sollten alle Respekt gegenüber unseren Mitmenschen zeigen - denn dann haben wir die Chance auf eine bessere Welt.Lou C. Fire hat geschrieben:Natitlig hanis gmerggt, aber sorry, irgend sone Ford Focus subidubi blabla ka jo wirklig nid e Traumauto si. Wenn i so eine will, denn kauf en morn, ibermorn isch'r iglest und i ka mit em umefahre
Übrigens:bumbui hat geschrieben:Wenns nonid gmerkt hesch isch dr einti Fred glösche worde. Drum han ig halt die Autos nonemol postet. Mol luege wie langs geit bis au dä wäg isch! U das sind nun mol mini Traumautos!
Will ig mir die halt nid kann leischte!
Ford isch neuerdings Sopnsor vom EHC-Biel!
Me Infos:INFOS
¡Hasta la victoria siempre!
It's a Motherfucker
Being here without you
thinking 'bout the good times
thinkin 'bout the bad
And I won't ever be the same
It's a Motherfucker
Getting through a Sunday
Talking to the walls just me again
It's a Motherfucker
Being here without you
thinking 'bout the good times
thinkin 'bout the bad
And I won't ever be the same
It's a Motherfucker
Getting through a Sunday
Talking to the walls just me again
Jo für die viellicht. Aber wie scho gschriebe sind für mi eigentli aues Traumautos, wo me sich nid kann leischte. Und do ghört halt dr Ford Focus RS oder au dr ST für mich derzue!Lou C. Fire hat geschrieben:Natitlig hanis gmerggt, aber sorry, irgend sone Ford Focus subidubi blabla ka jo wirklig nid e Traumauto si. Wenn i so eine will, denn kauf en morn, ibermorn isch'r iglest und i ka mit em umefahre
- Kwai Chang
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Kwai Chang
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
sone Kischte koschtet irgend CHF 35 - 40'000.- oder ligg i do falsch?bumbui hat geschrieben:Jo für die viellicht. Aber wie scho gschriebe sind für mi eigentli aues Traumautos, wo me sich nid kann leischte. Und do ghört halt dr Ford Focus RS oder au dr ST für mich derzue!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- Kwai Chang
- Erfahrener Benutzer
- Kwai Chang
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- IP-Lotto
- Erfahrener Benutzer
Mein Traumauto ist aus orangschigem Schaumgummi und fährt mit Wasser, Bier oder Spaghetti. Ausser den seltenen Fehlzündungen (Bier- oder Knoblauchfürze) ist es lautlos und kann mit Vakuum platzsparend parkiert werden.
Das ist aber nur eine Überganglösung bis endlich das Beamen funktioniert.
Zu besonderen Anlässen mache ich bei Schönwetter eine kleine Ausfahrt mit einem Triumph. Der ist aus Blech, stinkt und macht trotzdem Spass - bei Sonnenliiischt.
Das ist aber nur eine Überganglösung bis endlich das Beamen funktioniert.
Zu besonderen Anlässen mache ich bei Schönwetter eine kleine Ausfahrt mit einem Triumph. Der ist aus Blech, stinkt und macht trotzdem Spass - bei Sonnenliiischt.
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf
P.V.R.P.E. Langstrumpf
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Yes! IP-Lottchen bricht seine eigenen Regeln!IP-Lotto hat geschrieben:Zu besonderen Anlässen mache ich bei Schönwetter eine kleine Ausfahrt mit einem Triumph. Der ist aus Blech, stinkt und macht trotzdem Spass - bei Sonnenliiischt.
PS: ich hab auch nen Triumph
- Kwai Chang
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
doch ha tatsächlig dr aint oder ander Oldtimer, aber offe gstande die wo dr Tilly poschtet het, sin e Nummere z grossKwai Chang hat geschrieben:Joho, kumm jezz! Das glaub y dir nit...
- Kwai Chang
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Kwai Chang
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Triumph TR 4 Joohrgang '62Kwai Chang hat geschrieben:*DINGDONG!* ...und weeli wäre das, Mösjö?

Fiat Seicento Joohrgang ?57

und
Ferrari 365 GT 2+2 Joohrgang '67

wie gseit nid mit dene, wo dr tilly poschtet het z vergliche...
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
und wenn du mir jetzt no dr joorgang verootsch ... denn chapeau ...bumbui hat geschrieben:So ig hoff ig triff jetzte dasmol dr Gschmack vo de Herre?!? ]http://i45.photobucket.com/albums/f73/b ... o350ss.jpg[/IMG]
Camaro 350 SS
U wirde nid uf d Ignorierliste gsetzt, wie s dr CHEF verlangt het, nur willi Ford postet han!!![]()

die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
- Jamiroquai
- Erfahrener Benutzer
- einspielen
- Erfahrener Benutzer
A propos geili Autis:
Geschter lütet mir e Kolleg aa, wo e Lehr imene renomierte Hotel in Basel macht und vrzellt mr, dass är unter anderem e Bentley, Audi Q7, Porsche Cayenne etc. vo de Gäscht (Basel World) jewyyls in d Garage (wo öbbe 3 Minute entfärnt isch) hett "miesse" fahre. Won'r zwüschenyyne emol e BMW griegt hett, hetts ihn grad "aagschisse"...
Geschter lütet mir e Kolleg aa, wo e Lehr imene renomierte Hotel in Basel macht und vrzellt mr, dass är unter anderem e Bentley, Audi Q7, Porsche Cayenne etc. vo de Gäscht (Basel World) jewyyls in d Garage (wo öbbe 3 Minute entfärnt isch) hett "miesse" fahre. Won'r zwüschenyyne emol e BMW griegt hett, hetts ihn grad "aagschisse"...