Tilllate-Föteli
Sag nix, sind alles von "Buure Feschtli" aus dem "Gäu" (Kanton Solothurn), hat mir einmal ein Kollege gechickt.... Wirklich traurig, doch bringt mich immer wieder zum schmunzelnmimpfeli hat geschrieben:Aber nei........dä Link isch jo aber gaaaaaanz truurig!!!!
Was isch das?!? Anleitig zum Feschtli fyyre wie d'Buure?!?!?
Nei nei.....do brichsch doch in Trääne uss...![]()

- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
Siehst Du, soooo legen Frauen die Männer rein...BloodMagic hat geschrieben:übrigens ... sooooooooooooooo schlecht gseht d Schneehas au nid grad us ...
sie isch nid mi Fall aber e Bäsä würdi si jetzt grad nid nenne
- schummriges Licht
- nette Pose
- knappe Klamotten
...und schon achtet Ihr auch nicht mehr auf den - erschreckenden - Rest....

(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:1. Wenn du mit einere in dr Klass bisch, goht sie dr automatisch uf d' Närve.
2. E' Frau het immer Kollegine. Und immer sinn die in dr gliche Klass. Und immer mien die sich alles vrzelle.
1. heshces rächt (woby du bestohsch jo eh nid und muesch dKlass widerhole, würd sich also nume um e paar Mönet dreie

2. Muesch halt nid grad mit allne öbbis afo, denn isches eigentlig jo egal
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
[quote="mimpfeli"]Siehst Du, soooo legen Frauen die Männer rein...
- schummriges Licht
- nette Pose
- knappe Klamotten
]
e "Frau" würdi se ni grad nenne ... die isch grad mol 16i ...
- schummriges Licht
- nette Pose
- knappe Klamotten
]
e "Frau" würdi se ni grad nenne ... die isch grad mol 16i ...

Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave
jo lueg emol, welli Frau mit einigermasse emene normale Figürli würd nid so usgseh bim Föteli mache deheim, wenn sie sich in Pose wirft? Ich blib drby sGsicht UND sLAche sind scheisseBloodMagic hat geschrieben:übrigens ... sooooooooooooooo schlecht gseht d Schneehas au nid grad us ...
sie isch nid mi Fall aber e Bäsä würdi si jetzt grad nid nenne
Wenn e gueti Figur als Fründin ha möchtsch, kaufsch dir lieber e Gummipuppe, git mehr här
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Lol ... ... nei ... hübsch findi se nid ...! Aber ebe ... s git wit wüeschteri ... und übrigens ... ich ha au kei luscht sie z verteidige ..RALE BALE hat geschrieben:jo lueg emol, welli Frau mit einigermasse emene normale Figürli würd nid so usgseh bim Föteli mache deheim, wenn sie sich in Pose wirft? Ich blib drby sGsicht UND sLAche sind scheisse
Wenn e gueti Figur als Fründin ha möchtsch, kaufsch dir lieber e Gummipuppe, git mehr här

Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
RALE BALE hat geschrieben:jo lueg emol, welli Frau mit einigermasse emene normale Figürli würd nid so usgseh bim Föteli mache deheim, wenn sie sich in Pose wirft? Ich blib drby sGsicht UND sLAche sind scheisse

- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
ahhhhhhhhhhhh ha sch klar. nit das die wo du druff ahspielsch, lumpepack heime bringt. Hanni das so in twa richtig vrstande?XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:![]()
nur nomol zum klarstelle: ICH mach mit dere person, uf die uf sehr wahrschinlig aspielsch, gar nüt. würd's nur toll finde, wenn ein us mim kollegeskreis dört öbbis macht. sunscht macht nämlig irgend so ein schlussändlig öbbis dört:

-
- Erfahrener Benutzer