Digicam ins Joggeli mitnäh
-
- Benutzer
Digicam ins Joggeli mitnäh
Hallo zämme.
Ich weiss, das Thema isch scho mol aagsproche worde (Thread do. Das isch allerdings scho e Zitli här. und Hüt sin jo Kameras mit 8Megapixel nüt me so bsunders..
Ich wött gärn morn mini KonicaMinolta A2 (8Mpix, 7x optisch Zoom) mitnäh. Wo ka me das am beste nocheluege?? Ich ha sie scho mol mit ine gno, im Rucksack, und dä isch nid mol kontrolliert worde.
Gruess,
Spächt
Ich weiss, das Thema isch scho mol aagsproche worde (Thread do. Das isch allerdings scho e Zitli här. und Hüt sin jo Kameras mit 8Megapixel nüt me so bsunders..
Ich wött gärn morn mini KonicaMinolta A2 (8Mpix, 7x optisch Zoom) mitnäh. Wo ka me das am beste nocheluege?? Ich ha sie scho mol mit ine gno, im Rucksack, und dä isch nid mol kontrolliert worde.
Gruess,
Spächt
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
ich han mini digicam au scho mitgnoo, und han sie dörfe bhalte. bestoht jo kei gfohr, dass mer das ding uffs spielfäld schmeisst...
mini batteriebetriebene velolampe händs mer allerdings scho mol weggnoh...nachher han ich im polizischt dörfe erkläre, dass mer die d'security weggnoh het...super!
mini batteriebetriebene velolampe händs mer allerdings scho mol weggnoh...nachher han ich im polizischt dörfe erkläre, dass mer die d'security weggnoh het...super!
HJK - Suomen Mestari 27 kertaa
Kotikenttä: Finnair Stadium (kapasiteetti 10 770)
Kotikenttä: Finnair Stadium (kapasiteetti 10 770)
- Snowy
- Erfahrener Benutzer
Da man ins Joggeli sowieso alles reinkriegt was kleiner ist als ein A 4 Ordner ist Deine Frage überflüssig... 

20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."
-
- Benutzer
-
- Benutzer
Ich ha jetzt grad Basel United aglüte, und die Dame am Tel. het mir gseit:
Digitali Fotikamera isch OK, eifach KEI Video. Sie sött jedoch nid allzue gross si. Naja, das hilft mir jetzt nid witer.. "Nid allzue gross" isch jo ziemlich uslegigs-sach. Füre Fotograf isch die Kamera a) klei und b) schrott. Für mi isch sie rächt gross und sauguet
Ich wird denn eifach übermorn brichte, ob ich ine koh bi....
Digitali Fotikamera isch OK, eifach KEI Video. Sie sött jedoch nid allzue gross si. Naja, das hilft mir jetzt nid witer.. "Nid allzue gross" isch jo ziemlich uslegigs-sach. Füre Fotograf isch die Kamera a) klei und b) schrott. Für mi isch sie rächt gross und sauguet

i würd scho sage dass de inechunschSchluggspächt hat geschrieben:Ich ha jetzt grad Basel United aglüte, und die Dame am Tel. het mir gseit:
Digitali Fotikamera isch OK, eifach KEI Video. Sie sött jedoch nid allzue gross si. Naja, das hilft mir jetzt nid witer.. "Nid allzue gross" isch jo ziemlich uslegigs-sach. Füre Fotograf isch die Kamera a) klei und b) schrott. Für mi isch sie rächt gross und sauguet![]()
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
han genau die glychi und han sie immer im joggeliSchluggspächt hat geschrieben:Hallo zämme.
Gruess,
Spächt
- JohnHolmes
- Erfahrener Benutzer
-
- Benutzer
Genau die isch das. Witeri InfosJohnHolmes hat geschrieben:isch das die do :
- JohnHolmes
- Erfahrener Benutzer
y ha drum au sone Digicam in däre grööseordnig und y wott se scho lang emol mitnäh..... y glaub y probiers au mol morn....Schluggspächt hat geschrieben:Genau die isch das. Witeri Infos
aber irgendwie hani doch in erinnerig das de doch überhaupt keini pics mache dörfsch...oder bini do falsch gwicklet??

Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....
Johnholmes, 1975 - ....
schribet doch e mail an basel united vo wäge cam ihne neh, denne die antwort mitneh und wenn de dumm duet zeige ;-)JohnHolmes hat geschrieben:y ha drum au sone Digicam in däre grööseordnig und y wott se scho lang emol mitnäh..... y glaub y probiers au mol morn....
aber irgendwie hani doch in erinnerig das de doch überhaupt keini pics mache dörfsch...oder bini do falsch gwicklet??![]()
- Riverplate
- Erfahrener Benutzer
Ich habe auch eine Konica Minolta,die ich schon öfters mitgenommen habe.Allerdings habe ich sie immer reingeschmuggelt.Um den Hals gehängt und die Kamera unter die Achsel geklemmt.Mit Jacke merkt dies niemand.Schluggspächt hat geschrieben:Ich ha jetzt grad Basel United aglüte, und die Dame am Tel. het mir gseit:
Digitali Fotikamera isch OK, eifach KEI Video. Sie sött jedoch nid allzue gross si. Naja, das hilft mir jetzt nid witer.. "Nid allzue gross" isch jo ziemlich uslegigs-sach. Füre Fotograf isch die Kamera a) klei und b) schrott. Für mi isch sie rächt gross und sauguet![]()
Oder ich ziehe zu grosse Hosen an und stecke sie in den Hosenbund
-
- Erfahrener Benutzer
wieso gosch ind ferieSchluggspächt hat geschrieben:Ich ha jetzt grad Basel United aglüte, und die Dame am Tel. het mir gseit:

- GenfZürichBasel
- Erfahrener Benutzer
- Riverplate
- Erfahrener Benutzer
Uebermorgen ist schon vorbei,und hat es geklappt??Schluggspächt hat geschrieben:Ich ha jetzt grad Basel United aglüte, und die Dame am Tel. het mir gseit:
Mein Herz schlägt für den FCB!!!
Also was mir schon gesagt wurde ist, dass man ab einer gewissen Kamera (vor allem bei digitalen Spiegelreflexkamers oder ähnlichen Geräten) einen Presseausweis braucht. Ich durfte auch gewisse Geräte nicht ins Stadion mitnehmen, der einzige Grund, warum ich bis heute keine digitale SPiegelreflexkamera besitze...drmichi hat geschrieben:würdi au sage, was wän si sage