auf bald...

Der Rest...
Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

Danke euch allen.

Die Kleine hat vorhin gefragt, wann dann die Mama wieder nach hause käme.

Nie mehr meine kleine nie mehr...

Verdammte Scheisse noch mal. Es gibt genug Penner auf dieser Welt die nix mit ihrem Leben anzufangen wissen. Warum hats nicht einen von denen erwischt?!

Ach ja Spruch des Tages:
Polizei: Na ja zumindest die 140.- SFr. wird er bezahlen müssen, weill er dem Fussgänger den Vortritt genommen hat. :mad: :mad:
Hey was schaust so dumm. Noch nie ne Signatur gesehen?!

Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Schätzeli, das dörf jetzt aber nid wohr syy :(

Geschtert e gueti Kollegin gschtorbe und jetzt dä Säich no! Es isch zem Hüüle.

Wünsch dr ganz vyyl Kraft und du weisch au, wo kasch aane schryybe, wenn dr ebbis fählt.

Mini diefschti Condolation :o

P.S. Und däm Arschloch d'Eier abghackt :mad: , dumms Arsch!
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

Der Fahrer des Autos sollte denk Kids erklären müssen, dass ihre Mutter nie wieder kommt.

Er soll der Kleinsten erklären, dass ihre Mutter nie miterleben wird, wie sie ihr erstes Wort spricht, wie sie die ersten Schritte macht oder das erste mal Fahrrad fährt.

Er soll der zweitjüngsten erklären, dass am ersten Tag im Kindergarten nicht ihre Mutter dabei sein wird, sondern der Vater, dass sie nicht abgeholt wird von der Mutter sonder von den Grosseltern oder Tanten.

Er soll der ältesten erklären, dass sie nicht mehr wie jeden Abend in der Küche auf der Spühle sitzen muss und zum Fenster rausblicken muss um zu sehen wann Mama nach Hause kommt. Sie kommt nicht mehr... nie mehr...

Und das alles nur weill er 5 Minuten eher am Ziel sein wollte. 5 lächerliche kleine Minuten.

Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

Diggi_Eier hat geschrieben:Schätzeli, das dörf jetzt aber nid wohr syy :(

Geschtert e gueti Kollegin gschtorbe und jetzt dä Säich no! Es isch zem Hüüle.

Wünsch dr ganz vyyl Kraft und du weisch au, wo kasch aane schryybe, wenn dr ebbis fählt.

Mini diefschti Condolation :o

P.S. Und däm Arschloch d'Eier abghackt :mad: , dumms Arsch!
Danke, i weiss was mer fählt. Mi Schwoscht...
oder eifach e Knarre und d Adrässe vo disem...

big_fish
Erfahrener Benutzer

Beitrag von big_fish »

Träxli hat geschrieben:Danke, i weiss was mer fählt. Mi Schwoscht...
wird wohl en sehr schwache troscht sy, aber ich dänk mit däre lascht z'läbe isch unglaublich niederschmätternd. ich sag dr's dä wird nie me glücklich und die bürde sell ihm so schwer wie möglich falle, das isch e schtroof. sälbschtvrständlig niemols ahgmässe.....und au das stillt euche schmärz nit. was könnti das scho? :(

"Lasst euch nicht unterkriegen." , alles gueti.

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

big_fish hat geschrieben:wird wohl en sehr schwache troscht sy, aber ich dänk mit däre lascht z'läbe isch unglaublich niederschmätternd. ich sag dr's dä wird nie me glücklich und die bürde sell ihm so schwer wie möglich falle, das isch e schtroof. sälbschtvrständlig niemols ahgmässe.....und au das stillt euche schmärz nit. was könnti das scho? :(

"Lasst euch nicht unterkriegen." , alles gueti.
Ich weiss nid öb en das würklich so belaschtet. Wenn er eifach het chönne wiiter fahre... ere nid mal ghulfe het...

big_fish
Erfahrener Benutzer

Beitrag von big_fish »

Träxli hat geschrieben:Ich weiss nid öb en das würklich so belaschtet. Wenn er eifach het chönne wiiter fahre... ere nid mal ghulfe het...
ok, das tuet mr leid, han i nit mitbekoh. isch er unter alkoholifluss gschtande?

falls nit wilsch drüber rede, akzeptier is sälbstverständlig und entschuldige mi.

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Würd mer glyych go. Y wüsst jetzt nid, wie reagiere. Bi e wenig überforderet. Y würd aifach e gränzelose Hass ha, aber denn machsch di nur sälber kaputt, wenn jetzt em Berserker d'Hand gisch. Y gang jetzt in's Näscht und mach e Gebät für dini Schwöschter und dass du hüt z'Nacht einigermasse Ruhe findisch.

Wenn dr ebbis fählt: PN, odr mini E-Mail.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

big_fish hat geschrieben:ok, das tuet mr leid, han i nit mitbekoh. isch er unter alkoholifluss gschtande?

falls nit wilsch drüber rede, akzeptier is sälbstverständlig und entschuldige mi.
I weiss es nid. I weiss nur was uns d Polizei gseit het. Es sind im Moment nur Vermuetigige. E Augezüge het s Spital aglüde. Aber das het au nüme brocht. Er heb nur gseh wie en wiise Wage sig dehärcho, se unbrämst übere Huufe gfahre hebi und eifach wiiter gfahre seg.. eifach wiiter gfahre.. eifach soo...s nummero het er sich nid chönne merke.. me weiss nanüd... guet das werdets usefinde. Hoff d Schmier find en eher als ich well schusch bring ich ne um und wenni e Läbelang sitze...

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

Diggi_Eier hat geschrieben:Würd mer glyych go. Y wüsst jetzt nid, wie reagiere. Bi e wenig überforderet. Y würd aifach e gränzelose Hass ha, aber denn machsch di nur sälber kaputt, wenn jetzt em Berserker d'Hand gisch. Y gang jetzt in's Näscht und mach e Gebät für dini Schwöschter und dass du hüt z'Nacht einigermasse Ruhe findisch.

Wenn dr ebbis fählt: PN, odr mini E-Mail.
Danke.. bisch en Schatz

Basilou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilou »

Ganz härzligs Bileid.

Träxli, Dir und allne andere Aghörige wünsch ich vill Kraft in dere schwierige Zit.

:(
© Basilou, 2024

tonton
Benutzer

Beitrag von tonton »

Träxli hat geschrieben:I weiss es nid. I weiss nur was uns d Polizei gseit het. Es sind im Moment nur Vermuetigige. E Augezüge het s Spital aglüde. Aber das het au nüme brocht. Er heb nur gseh wie en wiise Wage sig dehärcho, se unbrämst übere Huufe gfahre hebi und eifach wiiter gfahre seg.. eifach wiiter gfahre.. eifach soo...s nummero het er sich nid chönne merke.. me weiss nanüd... guet das werdets usefinde. Hoff d Schmier find en eher als ich well schusch bring ich ne um und wenni e Läbelang sitze...
Ich fühle mit dir: zuerst rast dieser Idiot wie ein Wilder und dann hat er nicht mal den Mut zu seinem Fehler zu stehen, da würde ich auch sehr sehr :mad: :mad: auf ihn werden. Ich hoffe, dass du trotz allem bald irgendwie darüber hinweg kommst und deinen Nichten wenigstens einen Teil von dem geben kannst, was ihnen ihre Mutter leider nicht mehr kann. :(

Suffbrueder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Suffbrueder »

s tuet mer unsagbar leid für di und di chline und überhaupt für alli.. :(

ich weis gar nid was sunscht sage..
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

Träxli hat geschrieben:Danke euch allen.

Die Kleine hat vorhin gefragt, wann dann die Mama wieder nach hause käme.

Nie mehr meine kleine nie mehr...
au au au, do zieht sichs Härz zämme... :( :( :(

übrigens: i wott würkli nid pietätlos si, weiss, dass dr anders im Chopf händ, möchts aber trotzdäm gseit ha: sobald das Arsch gfasst isch, nähmed euch professionelli juristischi Unterstützig! Au d Opferhilfestelle sötte witterhälfe chönne, d Polizei weiss d Adrässe.

Will strofrächtlich wird däm Arsch ev. usser es paar Monet bedingt nid viel passiere. Aber zivilrächtlich chönned ihr ihn wenns guet goht bis a sis Läbensänd zahle loh (oder sini Haftpflichtversicherig). Ich weiss, kei Gäld vo däre Wält bringt dr gliebti Mensch zrugg, aber es isch besser als nüd.
Und wichtig isch, dass me die entsprächende Schritt halt ebbe au ileitet. Nid dasser no drvoh chunnt.

Nomoll mis uffrichtige Bilaid. :(
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

R.I.P. viel kraft allen hinterbliebenen.

den schuldigen strafen hilft nicht gross weiter, nach vorne schauen, dann kommts wieder gut.

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

Bild

Balisto
Erfahrener Benutzer

Auch von mir...

Beitrag von Balisto »

Bild

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

BadBlueBoy hat geschrieben: den schuldigen strafen hilft nicht gross weiter, nach vorne schauen, dann kommts wieder gut.
Doch, es stillt e bitz d'Rache glüscht vo de Verwandschaft wo sunscht riskiert sich strofbar z'mache und es dient als bispill für alli. Es bringt au finanzielli unterstützig ammene Maa wo jetzt ällei 3 Kinder dörf grosszieh... es isch nid eifach und au s'Gäld wirdems nid versüesse aber e kleini hilf wirds scho si. D'Frooge vo de Kinder bräche eim wirklich s'Härz... :( :( :(
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

AJZ
Neuer Benutzer

Beitrag von AJZ »

das duet mer richtig weh. ha au e halbschwester midere kleine dochter...
gwüschterdi sin eim nöcher als alles andere im läbe und genau dorum, wärde si das au nochär no si.

ich weiss das tröschtet di alwä kei bitz im momänd.

aber was de kasch mache, isch ihre gedange widder läbe und luege, dass ihri kinder so uffwagse wies dini schwöster hädd welle. und in de kinder läbt e deil vo ihre widder.

mi diefsts bileid.
So why do we choose the boys that are naughty?
I dont fit in so why do you want me?
I know I cant tame you...but I just keep trying

Cause I still love to wash in your old bathwater
Love to think that you couldnt love another
I cant help it.. your my kind of my man

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

Rankhof hat geschrieben:au au au, do zieht sichs Härz zämme... :( :( :(

übrigens: i wott würkli nid pietätlos si, weiss, dass dr anders im Chopf händ, möchts aber trotzdäm gseit ha: sobald das Arsch gfasst isch, nähmed euch professionelli juristischi Unterstützig! Au d Opferhilfestelle sötte witterhälfe chönne, d Polizei weiss d Adrässe.

Will strofrächtlich wird däm Arsch ev. usser es paar Monet bedingt nid viel passiere. Aber zivilrächtlich chönned ihr ihn wenns guet goht bis a sis Läbensänd zahle loh (oder sini Haftpflichtversicherig). Ich weiss, kei Gäld vo däre Wält bringt dr gliebti Mensch zrugg, aber es isch besser als nüd.
Und wichtig isch, dass me die entsprächende Schritt halt ebbe au ileitet. Nid dasser no drvoh chunnt.

Nomoll mis uffrichtige Bilaid. :(
Ich weiss scho was de meinsch. Und si händ eus die Telifonnummere scho gäh, aber das liit ergendwo ume bi mir. Ich chan das im Momänt nid. I weiss ja nanig mal wieni sell de Beärdigung organisiere. I weiss ja nid mal öbi sell ga. S wär so äntgültig. Ja i weiss isch es au aber...
Ach ich weiss doch au nid, mir gaht im Momänt alles bis gar nüd dure Chopf.

Heaven Underground
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heaven Underground »

Dan denkt selber dran und macht nicht dies, denn es geht schneller als ihr denken könnt.

[CENTER]Anschauen!
[/CENTER]
[CENTER]Fisch ><(((*> stinkt.[/CENTER]

O-Bolle
Erfahrener Benutzer
Beitrag von O-Bolle »

:(

Mein herzliches Beileid!
Wünsche euch allen viel Kraft, welche ihr sicherlich auch stark benötigt!

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

Heaven Underground hat geschrieben:Dan denkt selber dran und macht nicht dies, denn es geht schneller als ihr denken könnt.

[CENTER]Anschauen!
[/CENTER]
Was soll das heissen? Weder ich noch Bisto sind jemals besoffen gefahren. Und auch ansonsten nichts dergleichen....

Allez Basel!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Allez Basel! »

Mein herzliches Beileid :( Viel Kraft wünsche ich allen Angehörigen.

Tut mir echt leid :( :( :(

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Mi härzligs Byylaid. Dasch ganz schlimm fir die Aagheerige. (Ha mi Frau au verlore und ha's in 7 Johr nooni verwunde).

Die ganz Familie bruucht vyyl Graft und Unterstitzig us em soziale Umfäld, vor allem vyyli gueti Gspräch.

Und mir Idiote reege ys iber Schiris uf, wo's Lääbe zaigt wie brutal Ungerächtigkait ka syy. :(

R.I.P
---------------------------
FCB, la raison d'être!

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Träxli hat geschrieben:Ich weiss scho was de meinsch. Und si händ eus die Telifonnummere scho gäh, aber das liit ergendwo ume bi mir. Ich chan das im Momänt nid. I weiss ja nanig mal wieni sell de Beärdigung organisiere. I weiss ja nid mal öbi sell ga. S wär so äntgültig. Ja i weiss isch es au aber...
Ach ich weiss doch au nid, mir gaht im Momänt alles bis gar nüd dure Chopf.
Gang an d'Beärdigung. Abschiidnääh isch wichtig, au fir die psychologischi Verarbeitig vo däm tragische Verluscht. Due's nid verdränge. Due vyyl reede mit Mensche vo Dym Vertraue.
---------------------------
FCB, la raison d'être!

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

Nicht das Sterben ist der wahre Tod. Das Vergessen macht es dazu. Bewahrt dem Opfer ein warmes Andenken, auf dass sie immer einen Platz in euren Seelen haben mag.

Auf dass ihr diese brutale Zeit meistern mögt. Kraft und vor Allem Zuversicht mögen eure Begleiter sein, der Weg ist steinig genug.

Folgt dem Beispiel der Natur. Jeden Morgen wird die Nacht besiegt durch den Tag, jeden Frühling der Winter. Nach jedem Regen scheint wieder die Sonne. Auch wenn die Stunden dunkel sind, glaubt an das Licht.
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

JackTheRipper
Neuer Benutzer

Beitrag von JackTheRipper »

Plautus hat geschrieben:Quem di diligunt adulescens moritur
Herzlichstes Beileid;Stärke+Kraft

alter sack
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alter sack »

ganz, ganz schlimme geschichte!

ich wünsche euch alle kraft, die es jetzt braucht.... herzliches beileid!
Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)

Heaven Underground
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heaven Underground »

Träxli hat geschrieben:Was soll das heissen? Weder ich noch Bisto sind jemals besoffen gefahren. Und auch ansonsten nichts dergleichen....
Ich habe gar niemanden persönlich gemeint damit. Es soll nur zeigen, dass schnell etwas passiert ist, dass man nicht mehr rückgängig machen kann. :(
[CENTER]Fisch ><(((*> stinkt.[/CENTER]

Antworten