hejo, schliesslich heter bi 210.-- monaco (ticket 5 Euro) und 120.-- stroosburg ordentlich gwünn gmacht.***Cartman*** hat geschrieben:1-Tagesflug nach Middlesbrough mit FCB Fan-Ticket auf http://www.fan-reisen.ch für 498,00 CHF.
Hmmm... Das Preis/Bequemlichkeitsverhältnis dürfte diesmal sogar stimmen.
Wie kommen wir nach M'boro ?????
FREYSTAATBASEL 2003
Für 370.- exkl. Ytritt und Transfer nach Boro....
Also das Agebot fir 370.- isch voll fair und dängget numme dra, dass nit jede 2 Dääg ka frei neh (mir yygschlosse) und das miesst mehr wenn mehr mit Easy Jet fliegt.....
Es goht jo aifach nur drumm so günschtig wie meeglig nach Boro z'ko und nit drfir 2 oder mehr Dääg frei neh...
Wenn mehr alles zämmerächnet, denn kunnt mehr schlussändligg uff ungefähr 450.-.....immer no ginschtiger als alli offizielle Agebot mit em Flieger..
Alli andere Alternative mit Easy Jet und denn Bahn isch äntwäder glyych tüür (Britrail ohje) oder goht z'lang....
D'MK und somit au dr Dachverband hänn jo scho soviel uff d'Bei gstellt do settis doch au meegligg sy, dass mir uns allne e Gschängg mache und unsere eigene Flieger organisiere
Für d'MK isch doch nüt unmeegligg, oder?
Also Leutz watch out es geht was, isch noni spruchryyf, aber mir sinn im erschte MK-Charter nooch wenn mir 150 Nase für dä Flieger kenne zämmebringe Aber mehr dörf sich nadyrligg nit zlang Zyt lo..
News git's eventuell hitte oder bis spötischtens am DO...
Es goht jo aifach nur drumm so günschtig wie meeglig nach Boro z'ko und nit drfir 2 oder mehr Dääg frei neh...
Wenn mehr alles zämmerächnet, denn kunnt mehr schlussändligg uff ungefähr 450.-.....immer no ginschtiger als alli offizielle Agebot mit em Flieger..
Alli andere Alternative mit Easy Jet und denn Bahn isch äntwäder glyych tüür (Britrail ohje) oder goht z'lang....
D'MK und somit au dr Dachverband hänn jo scho soviel uff d'Bei gstellt do settis doch au meegligg sy, dass mir uns allne e Gschängg mache und unsere eigene Flieger organisiere

Für d'MK isch doch nüt unmeegligg, oder?

Also Leutz watch out es geht was, isch noni spruchryyf, aber mir sinn im erschte MK-Charter nooch wenn mir 150 Nase für dä Flieger kenne zämmebringe Aber mehr dörf sich nadyrligg nit zlang Zyt lo..

News git's eventuell hitte oder bis spötischtens am DO...
lieber mehr zahl und mit em frossi goh! dä von fan-reisen isch mol bi mir im büro gsi und het mit uns welle zämmeschaffe, dä het mir aber sone unseriöse ydrugg gmacht, dass ich ihn wieder usegjagt ha...
denn uf lille bini mit em gtu gange und är het sini lüt im gliche bus gha. wo mr e pause gmacht hän, het dr GTU sine lüt e frässepäckli verteilt, während dä vo fan-reisen sine lüt für 5 stutz sälbergmachti sandwiches verkaufe het welle... voll lächerliche typ und nur gschäftlimacherei....
und wenn me s'gästebuech ahluegt und regelmässig do im forum liest, denn bestätigt sich mi meinig über das unternähme.
usserdäm isch es allwäg so, dass är sini lüt eh nid zämmebringt und denn dr flug wieder muess absage.... guet möglich...
also, ich würd bim frossard bueche, dä isch seriös (stichwort kundengeldabsicherung, mitgleid schweiz. reisebüroverband etc.). und nei, ich schaff nid dört, es isch e konkurränt vo uns!

denn uf lille bini mit em gtu gange und är het sini lüt im gliche bus gha. wo mr e pause gmacht hän, het dr GTU sine lüt e frässepäckli verteilt, während dä vo fan-reisen sine lüt für 5 stutz sälbergmachti sandwiches verkaufe het welle... voll lächerliche typ und nur gschäftlimacherei....
und wenn me s'gästebuech ahluegt und regelmässig do im forum liest, denn bestätigt sich mi meinig über das unternähme.
usserdäm isch es allwäg so, dass är sini lüt eh nid zämmebringt und denn dr flug wieder muess absage.... guet möglich...
also, ich würd bim frossard bueche, dä isch seriös (stichwort kundengeldabsicherung, mitgleid schweiz. reisebüroverband etc.). und nei, ich schaff nid dört, es isch e konkurränt vo uns!
- santacruzz
- Benutzer
- santacruzz
- Benutzer
Frossard isch wohrschinlich scho die beschti Alternative. Zahlsch halt echli mehr,aber es isch alles organisiert und me muess sich nit irgendwelchi Gedanke drüber mache,wie me vo eim Ort zum andere chunt. Usserdäm muess me denn nur e halbe Daag freinäh. Am Fritig halt tot müed goh schaffe,aber wenn mir im 1/2 Final sin isch das jo egal.
Ajo, ich ha grad gseh das GTU au e Tagesflug für 430.-- abietet.Uff dr Homepage stoht praktisch s'gliche wie uff dr Fcb Fanreise Site. Die sin aber nit irgendwie zämmägschlosse,oder?

Ajo, ich ha grad gseh das GTU au e Tagesflug für 430.-- abietet.Uff dr Homepage stoht praktisch s'gliche wie uff dr Fcb Fanreise Site. Die sin aber nit irgendwie zämmägschlosse,oder?
Doch, die schaffe zämme und dr Pris von CHF 430 isch exkl. Flughafentaxe, d.h. es kömme nomol CHF 96 derzue...santacruzz hat geschrieben:Frossard isch wohrschinlich scho die beschti Alternative. Zahlsch halt echli mehr,aber es isch alles organisiert und me muess sich nit irgendwelchi Gedanke drüber mache,wie me vo eim Ort zum andere chunt. Usserdäm muess me denn nur e halbe Daag freinäh. Am Fritig halt tot müed goh schaffe,aber wenn mir im 1/2 Final sin isch das jo egal.![]()
Angebot und Gesamtpreis zwischen GTU und Fanreisen ist praktisch identisch - jenes der GTU ist einfach mit weniger Schreibfehlern ausgestattet - es kann bzw. muss deshalb davon ausgegangen werden, dass die Reise inkl. Flug auch zusammen durchgeführt wird.santacruzz hat geschrieben:Ajo, ich ha grad gseh das GTU au e Tagesflug für 430.-- abietet. Uff dr Homepage stoht praktisch s'gliche wie uff dr Fcb Fanreise Site. Die sin aber nit irgendwie zämmägschlosse,oder?
(Nur so nebenbei. im Kommentar bei GTU steht "Dieses Produkt haben wir am Montag, 19. Dezember 2005 in unseren Katalog aufgenommen."... Wieso wussten die bereits im letzten Dezember, dass der FCB im Viertelfinal diesen April gegen Middlesbrough spielt?!?)
Reden ist Silber, Schreiben ist Gold.
Elisabeth Tessier ist stiller Teilhaber an GTU...Ernesto hat geschrieben:Angebot und Gesamtpreis zwischen GTU und Fanreisen ist praktisch identisch - jenes der GTU ist einfach mit weniger Schreibfehlern ausgestattet - es kann bzw. muss deshalb davon ausgegangen werden, dass die Reise inkl. Flug auch zusammen durchgeführt wird.
(Nur so nebenbei. im Kommentar bei GTU steht "Dieses Produkt haben wir am Montag, 19. Dezember 2005 in unseren Katalog aufgenommen."... Wieso wussten die bereits im letzten Dezember, dass der FCB im Viertelfinal diesen April gegen Middlesbrough spielt?!?)

Wenn schon stille TeilhaberinChartking hat geschrieben:Elisabeth Tessier ist stiller Teilhaber an GTU...![]()

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
[quote="Digge"]lieber mehr zahl und mit em frossi goh! dä von fan-reisen isch mol bi mir im büro gsi und het mit uns welle zämmeschaffe, dä het mir aber sone unseriöse ydrugg gmacht, dass ich ihn wieder usegjagt ha... ]
word!!! frossi OK
- fanreise :-( :-( :-( gtu macht jo sunscht nie öppis - nur wenns rentiert!
word!!! frossi OK
- fanreise :-( :-( :-( gtu macht jo sunscht nie öppis - nur wenns rentiert!
Also, alles buecht:
Bosel - Paris CDG mit Easy, denn mit British Midland (bmibaby) nach East Midlands. So geil, sind 4 Kärli und nähme denn vo Boro s'Mietauti nach Liverpool und vo dert - logischerwys - dr Diräggfluug vo Liverpool mit Easy nach Bosel zrugg. Findi aifach guet
PPS: Gsamtköschte sind 340.- (und muess nid am morge am 3:30 voll duure zrugg uff Bosel fliege mit em Frässard
)
See you lads in boro
Bosel - Paris CDG mit Easy, denn mit British Midland (bmibaby) nach East Midlands. So geil, sind 4 Kärli und nähme denn vo Boro s'Mietauti nach Liverpool und vo dert - logischerwys - dr Diräggfluug vo Liverpool mit Easy nach Bosel zrugg. Findi aifach guet

PPS: Gsamtköschte sind 340.- (und muess nid am morge am 3:30 voll duure zrugg uff Bosel fliege mit em Frässard

See you lads in boro

mit fanreisen.ch würde ich nicht mal vom Joggeli bis zur Schützenmatte fahren - am Bahnhof würde der Bus wohl anhalten und erst weiterfahren, wenn genügend Heizdecken verkauft wurdenDerZensor hat geschrieben:Wollt ihr wirklich bei Fan-Reisen buchen? Ein Anbieter, der auf seiner Website was von "Reisebuse" schreibt?
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
verzell doch nit so scheisseRankhof hat geschrieben:mit fanreisen.ch würde ich nicht mal vom Joggeli bis zur Schützenmatte fahren - am Bahnhof würde der Bus wohl anhalten und erst weiterfahren, wenn genügend Heizdecken verkauft wurden
mir sind weder abzoggt worde no hämmer schüsch irgend öppis muesse kaufe/zahle
mir sind sogar ohni zwüschefäll acho
nid e so wider bus vo der mk

immer die eländi übertriebig , wemme euch zuloost wärdet dir bi jedem usswärtsspiel verschlage, vo de bulle schikaniert, und vom reiseveranstalter betroge
wieso reiseder de no umme

@tanner:
scheen, dass du gueti Erfahrige gmacht hesch - ich nid. Und wenn epper e Fähler macht, denn hett är genau 1 (EI) Chance, das wieder guet zmache und susch gseht dä mi nymme, wenn i anderi Meegligkeite ha
scheen, dass du gueti Erfahrige gmacht hesch - ich nid. Und wenn epper e Fähler macht, denn hett är genau 1 (EI) Chance, das wieder guet zmache und susch gseht dä mi nymme, wenn i anderi Meegligkeite ha
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
Sind Fan-Reisen nit die gseh, wo uffem Wäg noch Mailand noch Sissach stoh bliebe sind? Denn würdi au nit mit dene go, ich bi damals im andere Bus vo ihne gseh....nie meh!!! e absoluti Frächheit isch das gseh.
und wenns nit die gseh sind, denn tuets mir halt leid....
Weiss nämlich nümm mit wellere Gsellschaft ich noch Mailand bi.
und wenns nit die gseh sind, denn tuets mir halt leid....

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
mit dene bini erscht 1 mol (und erscht no mit em bus) gfahre und wie gseitRankhof hat geschrieben:@tanner:
alles TipTop
weisch es hett halt immer setigi der bi wo lieber sötte Imholz reise bueche (wo vorne eini mit rägeschirm lauft) damit sie jo nit verloore gönt oder alles au finde,oder mit de vip's, do chasch wenigstens wäge jedem saich reklamiere es het au dismol es paar derbie gha, wo wäge nüt (numme will sie händ muesse vom parkhuus ins stadion laufe) fasch ussglippt sind

tanner, due di mol informiere was alles scho mit fanreisen.ch vorgfalle isch in dr vergangeheit...tanner hat geschrieben:mit dene bini erscht 1 mol (und erscht no mit em bus) gfahre und wie gseit
alles TipTop
weisch es hett halt immer setigi der bi wo lieber sötte Imholz reise bueche (wo vorne eini mit rägeschirm lauft) damit sie jo nit verloore gönt oder alles au finde,oder mit de vip's, do chasch wenigstens wäge jedem saich reklamiere es het au dismol es paar derbie gha, wo wäge nüt (numme will sie händ muesse vom parkhuus ins stadion laufe) fasch ussglippt sind![]()

F.R.B. - Freie Republik Basel
@tanner: ich schaff sälber in dr reisebranche und ha scho mehreri so reise als reiseleiter mitgmacht, ich kenn als s'gschäft sehr guet! aber was dr fanreisen-jola abzieht isch minere minig noch eifach abzockerei und unseriosität!
är het bispielswys kei kundegäldabsicherig. d.h. ihr buechet und zahlet d'reis für boro und denn goht är drei täg vor em match konkurs. haha, päch gha... gäld wäg, nix mit reise... mit enere kundegäldabsicherig (koschtet d'firma halt au bitz öbis) würd in somene fall die yhspringe und du bechunnsch zumindest s'gäld zrugg...
är het bispielswys kei kundegäldabsicherig. d.h. ihr buechet und zahlet d'reis für boro und denn goht är drei täg vor em match konkurs. haha, päch gha... gäld wäg, nix mit reise... mit enere kundegäldabsicherig (koschtet d'firma halt au bitz öbis) würd in somene fall die yhspringe und du bechunnsch zumindest s'gäld zrugg...
okok wollte niemanden auf den schlips tretenDigge hat geschrieben:@tanner: ich schaff sälber in dr reisebranche und ha scho mehreri so reise als reiseleiter mitgmacht, ich kenn als s'gschäft sehr guet! aber was dr fanreisen-jola abzieht isch minere minig noch eifach abzockerei und unseriosität!
arbeite selber in dieser branche(events und kongress veranstaltungen)
daher kenne ich das gejammer dieser "konsumenten" nur zu gut
(wir bieten auch die hotel/reise möglichkeiten) dazu an
vergleiche es so wie etwa früher swissair/crossair
da wurden horrergeschichten erzählt über die crossair und trotz x flügen mit dieser gesellschaft lebe ich immer noch (leider für euch)

aber lassen wir's jetzt denen die sich die zeit/geld nehmen können nach boro zu gehen wünsche ich jetzt schon viel spass und hoffe sehr, dass ich anschliessend unsere bahnreise nach eindhoven mit der bahn reservieren kann

Eine Bahnreise zu einem allfälligen ½-Final in Bukarest wäre mit Garantie wesentlich interessanter als ein hypothetischer Kurztrip nach Eindhoven, bei welchem wieder mal Krethi und Plethi dabei wären...tanner hat geschrieben:(...) und hoffe sehr, dass ich anschliessend unsere bahnreise nach eindhoven mit der bahn reservieren kann![]()
Reden ist Silber, Schreiben ist Gold.
numme do ligts an der zyt ( und gäld ) mit em zug zlang und fliege ztürErnesto hat geschrieben:Eine Bahnreise zu einem allfälligen ½-Final in Bukarest wäre mit Garantie wesentlich interessanter als ein hypothetischer Kurztrip nach Eindhoven, bei welchem wieder mal Krethi und Plethi dabei wären...
i bi weder no

- Domingo
- Erfahrener Benutzer
da der Morgenflug gecancelt wurde sind die nun auch auf dem 14.00-Flugpanda hat geschrieben:PS: Frossi Nachmittags-Flug ist gebucht, endlich reichts mir auch mal für ein Europacup-Spiel auf der Insel...

Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025