Blick vom 10.12.2004
FCB-Delgado Sein x-ter Anlauf auf EU-Pass
BASEL. Ein Herz in der Brust und bald zwei Pässe in der Tasche von FCB-Regisseur Matias Delgado (22).
Zum x-ten Mal reiste der Argentinier am Mittwoch nach Italien, um einen EU-Pass zu beantragen. Möglich macht das Grossvater Delgado, der aus der Provinz Pescara stammt. «Die nötigen Dokumente habe ich eingereicht», sagte Delgado gestern, «jetzt muss ich warten.»
Wozu der Aufwand? Als Italiener würde der Argentinier das Nicht-EU-Kontingent entlasten. Denn seit einem Jahr sind EU-Spieler Schweizern gleichgestellt. In der Super League darf FCB-Trainer Christian Gross nur fünf Nicht-EU-Spieler einsetzen. Mit den Argentiniern Gimenez, Rossi, Delgado und Carignano, den Australiern Chipperfield und Sterjovski und dem Brasilianer Kleber nicht immer einfach für Gross.
Bis zum Rückrundenstart im Februar hofft Matias den Pass zu erhalten. «Das Herz in meiner Brust schlägt weiter für Argentinien, egal welcher Pass in meiner Tasche steckt. Basta!»
Eva Tedesco
- fcb is my life
- Erfahrener Benutzer
Wär natürlich voll geil, wenn er de Pass öberchämt.
Findi e geilli Ussag vo ihm ond mer merkt, dass es au so esch....«Das Herz in meiner Brust schlägt weiter für Argentinien, egal welcher Pass in meiner Tasche steckt. Basta!»

- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
-
- Benutzer
Naja...
fcb is my life hat geschrieben:Wär natürlich voll geil, wenn er de Pass öberchämt.
Findi e geilli Ussag vo ihm ond mer merkt, dass es au so esch....
Denn isch er aber au attraktiver für anderi Verein in Europa!
Mol luege ob das nid e Eigegool isch für uns.
Hoffs natürlich nid, könnt mirs aber vorstelle.

- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
jä, da stimmt, de het au mol sone atrag gstellt. Da isch aktuell gsi, wo s'interesse vo siena am rossi bekannt gworde isch. Aber wies mit em atrag usgseht, null idee, dodervo hat me nüt me ghört.estrellita hat geschrieben: Wie gseht das eigentli bim Rossi us? De hät doch au mal en Atrag gstellt, sinds dött nanig wiiter?
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Ich denk, dass wenn er zu Siena cho wär, dä Pass au sehr schnäll do gsi wär. Da er jo "nume" bi Basel spielt muess er genau so lang warte wie jede andere au und das cha ebe sehr lang gohörjan berg hat geschrieben:jä, da stimmt, de het au mol sone atrag gstellt. Da isch aktuell gsi, wo s'interesse vo siena am rossi bekannt gworde isch. Aber wies mit em atrag usgseht, null idee, dodervo hat me nüt me ghört.
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave
Mit solchen Aussagen sollte er sich auch zurückhalten, sonst kann er lange darauf warten (auch die Italiener haben ihren Stolz)IP-Lotto hat geschrieben:Blick vom 10.12.2004
(...) Das Herz in meiner Brust schlägt weiter für Argentinien, egal welcher Pass in meiner Tasche steckt. Basta!»
- fcb is my life
- Erfahrener Benutzer
Jo, das stimmt scho!!! Aber ich dänk, wenn er guet spielt, so wörd er au jetzt attraktiv wärde oder si, wenn er de EU-Pass nit het.Alkboy hat geschrieben:Denn isch er aber au attraktiver für anderi Verein in Europa!
Mol luege ob das nid e Eigegool isch für uns.
Hoffs natürlich nid, könnt mirs aber vorstelle.![]()